Cunsultà una rete Wi-Fi è cunnesse à una rete nascosta

Quandu vi cunnessi à una rete Wi-Fi, di solitu in a lista di rete wireless dispunibile vedite a lista di nomi (SSID) di e reti di altre persone chì i percorsi sò vicinu. A parte, vedenu u nomu di a vostra rete. Se vulete, pudete nascondà a rete Wi-Fi o, più precisamente, l'SSID in modu chì i so vicini ùn vianu micca, è puderete tutti cunnessu à a rete nascosta da i vostri dispositivi.

Questa esercitazione descrive cume una maghjina di una rete Wi-Fi in router ASUS, D-Link, TP-Link è Zyxel è cunnessione in Windows 10 - Windows 7, Android, iOS e MacOS. Vede ancu: Cumu nascite e rete Wi-Fi di altre persone da a lista di cunnessioni in Windows.

Cumu fà una rete Wi-Fi nascosta

Ulteriormente in a guida, passaghju da u fattu chì avete già un router Wi-Fi, è a rete senza fili funziona è pudete cunnesse cun u selezzione di u nomu di rete da a lista è inserendu a password.

U primu passu bisognu di nascoscia a rete Wi-Fi (SSID) hè di fà entrà e impostazioni di u router. Ùn hè micca difficiule, cusì serete voi stallu u vostru router wireless. S'ellu ùn hè micca u casu, pudete scuntrà qualchì sfumatura. In ogni casu, u via di l'entrata standard à e impostazioni di u router sarà u seguitu.

  1. In un dispositiu cunnessu cù u router via Wi-Fi o via cavu, lanciate u navigatore è inserisci l'indirizzu di l'interfaccia web di l'impostazioni di u router in a barra di indirizzu di u navigatore. Di solitu hè 192.168.0.1 o 192.168.1.1. I dettagli di l'insignamentu, cumpresu l'indirizzu, u username è a password, sò spessu presentati nantu à una etichetta situata in u fondu o ind'i posteriori di u router.
  2. Vedite un login è una richiesta di password. Normalmente, u login standard è a password sò admin è admin è, cum'è accadutu, sò indicati nantu à l'adesiu. Se a password ùn hè micca adatta - veda a spiegazione subitu dopu à u terzu elementu.
  3. Una volta entratu in a configurazione di u router, pudete procedere per nascucà a rete.

Se avete configuratu in precedenza stu router (o qualchissia altru l'aghju fattu), hè assai probabile chì a password d'amministratore standard ùn funziunera micca (di solitu quandu si entri per prima in l'interfaccia di l'impostazioni, u routeur hè dumandatu di cambià a password standard). In listessu tempu in certi router vi videte un missaghju nantu à a password sbagliata, è in qualchì altri cumparerà cum'è una “partenza” da l'impostazioni o un semplice rinfrescamentu di pagina è l'apparenza di un furmatu vuoto.

Se sapete a password per logà - ottimu. Se ùn cunniscite micca (per esempio, u router era configuratu da qualchì altru), pudete entrà e impostazioni solu cunzendu u router à l'impostazioni di a fabbrica per accede à u password standard.

Se site prontu à fà quellu, allora a riparazione hè di solitu effettuata da una lunga (15-30 secondi) tenendu u bottinu Reset, chì di solitu hè situatu à a parte posteriore di u router. Dopu a reset, duverete micca solu fà una rete wireless nascosta, ma ancu reconfigure a cunnessione di u fornitore nantu à u router. Pudete truvà e istruzioni necessarie in a sezione Cuntribuisce u router in stu situ.

Nota: Se si nascone u SSID, a cunnessione nantu à i dispositivi cunnessi cun Wi-Fi sarà disconnessu è sarà necessariu riconnessione à a rete wireless già nascosta. Un altru prublemu impurtante - in a pagina di regolazione di u router, induve i passi descritti sottu saranu eseguiti, assicuratevi di ricordà o scrive u valore di u campu SSID (Nome di rete) - hè necessariu cunnesse à una rete nascosta.

Cumu occuperà una rete Wi-Fi in D-Link

L'uccidenza di u SSID su tutti i router di D-Link cumuni - DIR-300, DIR-320, DIR-615 è altri successini quasi quant'è, malgradu u fattu chì, dipende da a versione di u firmware, e interfacce sò leggermente differenti.

  1. Dopo aver entratu i parametri di u router, aprite a sezione Wi-Fi, è dopu i "Parametri di base" (In u firmware di prima, cliccate "Impostazioni avanzate" sottu, poi i "Parametri di base" in a sezione "Wi-Fi", ancu prima - "Configura manualmente" è dopu trovu e impostazioni di basa di a rete senza filu).
  2. Verificate "Nittà à u puntu di l'accessu".
  3. Salvà e impostazioni. In listessu tempu, tene à mente chì in D-Link, dopu cliccatu nantu à u bottinu "Modifica", avete bisognu di cliccà ancu "Salva" cliccendu nant'à u notifiche in u dirittu in u dirittu di sopra per chì i cambiamenti venenu permanentemente salvati.

Nota: quandu selezziunate a casella "Nascite u Punto di accesso" è cliccate nantu à u bottinu "Modifica", pudete esse disconnessu da a rete Wi-Fi attuale. Se questu accade, allora visivamente pò sembà cum'è a pagina "appesi". Riconnessa à a rete è salvà e impostazioni per sempre.

Uccidendu SSID in TP-Link

In i router TP-Link WR740N, 741ND, TL-WR841N è ND è simili, pudete nascondere a rete Wi-Fi in a sezione di l'impostazioni "Modu senza filu" - "Impostazioni senza filu".

Per aghjurnà u SSID, bisognu à deselezzioni "Enable SSID Broadcast" è salvà e impostazioni. Quandu salvate e configurazione, a rete Wi-Fi si nascone, è pudete scungerete da quissa - in a finestra di u navigatore, questu pò sembà una pagina morte o scaricata di l'interfaccia web TP-Link. Racconnunate à a rete già nascosta.

ASUS

Per fà una rete Wi-Fi nascosta annantu à i router ASUS RT-N12, RT-N10, RT-N11P è assai altri dispositivi da stu fabbricante, andate à l'impostazioni, selezziunate "Rete senza filu" in u menu di sinistra.

Dopu, in la scheda "Generale", sotto "Nascite SSID", selezziunu "Sì" è salvate e impostazioni. Sì a pagina “ghjunghji” o si carica cun un errore durante a salvazione di l'impostazioni, basta riconnessione à a rete Wi-Fi già nascosta.

Zyxel

Per aghjurnà u SSID in Zyxel Keenetic Lite è altri router, nantu à a pagina di l'impostazioni, cliccate nant'à l'icona di a rete senza fili sottu.

Dopu, cliccate a casella "Nascite SSID" o "Disable SSID Broadcasting" è cliccate nantu à u "Applica" pulsante.

Dopu avè salvatu a configurazione, a cunnessione à a rete si rompe (cum'è una rete nascosta, ancu cù u listessu nomu ùn hè più a stissa rete) è duverete riconnessà à a rete Wi-Fi chì hè già nascosta.

Cumu cunnesse à una rete Wi-Fi nascosta

A cunnessione à una rete Wi-Fi nascosta impone di cunnosce l'ortografia esatta di u SSID (u nomu di a rete, pudete vede lu nant'à a pagina di regolazione di u router, induve a rete era nascosta) è a password da a rete wireless.

Connettu à una rete Wi-Fi nascosta in Windows 10 è versioni precedenti

Per cunnessu à una rete Wi-Fi nascosta in Windows 10, sarà necessariu effettuà i passi chì seguite:

  1. In a lista di e rete senza fili dispunibule, seleziona "Rete nascosta" (di solitu in fondo à a lista).
  2. Inserite Nome di Rete (SSID)
  3. Inserite a password di Wi-Fi (chiave di sicurezza di rete).

Se tuttu sia intrattu bè, allora in un pocu tempu serete cunnessu à a rete wireless. U prugettu di cunnessione chì seguita hè ancu adatto per Windows 10.

In Windows 7 è Windows 8, i passaggi per cunnessione à una rete nascosta saranu sguali:

  1. Andate à u Rete è Spartimentu Center (pudete aduprà u menù cliccatu dirittu nantu à l'icona di cunnessione).
  2. Fate un clic nantu à "Creà è cunfigura una nova connessione o rete".
  3. Selezziunate "Connettu à una rete senza fili manualmente. Cunnessu à una rete nascosta o crea un novu profilu di rete".
  4. Inserite u Nome di Rete (SSID), u tippu di sicurezza (di solitu WPA2-Personale) è a chjave di sicurezza (password di rete). Verificate "Cunnessi, ancu se a rete ùn trasmette micca" è cliccate "Avanti".
  5. Dopo aver creatu a cunnessione, a cunnessione à a rete nascosta deve esse stabilita automaticamente.

Nota: se ùn pudite micca cunnesse cun tale modu, eliminà a rete Wi-Fi salvata cù u listessu nomu (quellu chì era salvatu nantu à u laptop o u computer prima di nascundà). Cumu fà sta, pudete vede in l'istruzzioni: L'impostazioni di rete in u computer aghju ùn risponde micca à i requisiti di sta rete.

Cumu cunnesse à una rete nascosta nantu à Android

Per cunnessione à una rete senza filu cù un SSID nascosto in Android, fate u seguitu:

  1. Vai à Paràghi - Wi-Fi.
  2. Fate un clic nantu à u "Menu" è selezziunate "Add Network".
  3. Specificate u nome di a rete (SSID), in u campu di sicurezza, specificate u tipu di autenticazione (di solitu - WPA / WPA2 PSK).
  4. Inserite u vostru password è cliccate "Salva".

Dopu salvà e configurazione, u vostru telefonu o tablet di Android deve cunnesse à una rete nascosta s'ellu si trova in a zona di accesso, è i parametri sò introdotti correttamente.

Connettu à una rete Wi-Fi nascosta da iPhone è iPad

A procedura per iOS (iPhone è iPad):

  1. Vai à l'impostazioni - Wi-Fi.
  2. In a sezione "Sceglie Rete", cliccate "Altro".
  3. Specificate u nome (SSID) di a rete, in u campu "Sicurezza", selezziunate u tipu di autenticazione (di solitu WPA2), specificate a password di rete senza filu.

Per cunnessu à a rete, cliccate "Cuntinu". in alto a destra. In futuro, a cunnessione à a rete nascosta sarà fatta automaticamente, se dispunibile, in a zona di accesso.

MacOS

Per cunnesse à una rete nascosta cù un Macbook o un iMac:

  1. Cliccate nantu à l'icona di a rete senza filu è selezziunate "Connettiti à un'altra rete" in u fondu di u menu.
  2. Inserite u nome di a rete, in u campu "Sicurezza", specificate u tipu di autorizazione (di solitu Personale WPA / WPA2 Personale), inserite a password è cliccate "Cuntinu".

In futuru, a rete sarà salvata è a cunnessione à esse serà fatta automaticamente, malgradu a mancanza di trasmissione di SSID.

Speru chì u materiale hè andatu finissimu. S'ellu ci hè qualchì domanda, sò pronta à risponde à i so commenti.