Level up on Steam


Tutti i utilizatori di l'apparecchimentu di rete ùn sò micca cuscienti chì un router ordinariu, aghjettu à u so scopu principale, vale à dire cunnessione di vari reti informatiche cume una gateway, hè capace di fà parechje funzioni addiziunali è assai utili. Unu di elli si chjama WDS (Sistema di Distribuzione senza Fili) o cusì ne hè chjamata modalità ponte. Togliamu scopre insieme perchè avemu bisognu di un pontu nantu à u router e cume per attivà è configurà u?

Configurate u ponte nantu à u router

Supponi chì avete bisognu di aumentà a portata di a vostra rete wireless è avete dui router disponibili. Poi pudete cunnesse un router à Internet, è u secondu à a rete Wi-Fi di u primu dispositivo di rete, chì custruisce un tipu di ponte trà e reti da a vostra apparecchja. È quì a tecnulugia WDS aiuta. Ùn vi fate più bisognu di cumprà un puntu di accessu addizionale cù a funzione di ripetitore di senu.

Tra l'incunzioni di a modalità ponte, una perdu notevule di velocità di trasferimentu di dati in a zona trà i router principali è secondu deve esse messu in evidenza. Prova a configurà u WDS nantu à i router TP-Link da noi stessi, nantu à i mudelli di l'altri produttori, e nostre azzioni saranu simili, cù differenze minori in i nomi di termini è l'interfaccia.

Passu 1: Configurate u Router Principale

U primu passu hè di configurà u router, chì darà l'accessu à a rete globale cun un fornitore di Internet. Per fà ciò, avemu bisognu di mette in u client web di u router e fà cambiamenti necessarii per a configurazione hardware.

  1. In qualunque browser in un computer o laptop aghjuntu à u router, scrivite u router IP in a barra di indirizzu. Se ùn avete micca cambiatu e coordinate di u dispositivo, allora per difettu hè di solitu192.168.0.1o192.168.1.1, allora premete a chiavi Enter.
  2. Passiamo l'autenticazione per entrà in l'interfaccia web di u router. Nantu à u firmware di a fabbrica, u nomu d'utente è a password per accede à e impostazioni di configurazione sò identiche:admin. In casu chì hà cambiatu questi valori, allora, naturalmente, entremu in quelli reali. Pressu u pulsante “OK«.
  3. In u clientela web aperta, vai immediatamente a cunfusioni avanzate cù u set più cumpletu di i vari parametri di u router.
  4. A parte sinistra di a pagina truvamu a stringa "Modu senza filu". Cliccate nantu à u cù u bottinu sinu di u mouse.
  5. In u menù drop-down vene a "Impostazioni senza filu".
  6. Se ùn l'avete micca fattu prima, dopu attivate a trasmissione senza filu, assignate u nome di a rete, stabilisci i criteri di prutezzione è u còdice. È più impurtante, assicuratevi di spegne a rilevazione automatica di u canale Wi-Fi. Invece, ponemu un staticu, cusì un valore constante in u graficu "Canali". Per esempiu «1». Li memorizamu.
  7. Salvemu a configurazione curretta di u router. U dispositiu ripartisce. Ora pudete andà à u router, chì intercetta è distribuisce u segnale da u principale.

Passu 2: Configurate u secondo router

Avemu custituu u router principale è procedemu à impiantà u secondu. Ùn truvà micca nisuna difficoltà speciale nisuna. Tuttu u vostru bisognu hè attenta è un approcciu logicu.

  1. Per analogia cù u Passu 1, entremu in l'interfaccia web di u dispositivo è aprite a pagina avanzata di configurazione di configurazione.
  2. Prima di tutti, avemu bisognu di cambià l'indirizzu IP di u router, aghjunghendu unu à l'ultimu cifra di e coordinate di rete di u router principale. Per esempiu, se u primu dispositivu hà l'indirizzu192.168.0.1, allora u secondu deve esse192.168.0.2Hè cusì duveri i router in a stessa subnet per evità cunflitti di apparecchi cun a l'altru. Per adattà l'indirizzu IP, ampliate a colonna "Rete" in a colonna di sinistra di i parametri.
  3. In u sottomenu chì si vene, selezziunate a sezione "LAN"dove andemu.
  4. Modificare l'indirizzu di u router cù un valore è cunfermà cliccendu nant'à l'icona "Salvà". U router ripartisce.
  5. Ora, per logà in u client web di u router in u navigatore Internet, digita u novu indirizzu IP di u dispositivo, chì hè,192.168.0.2, passemu l'autenticazione è entremu in e cunfusioni avanzate. Dopu, aprite a pagina avanzata di cunnessioni senza fili.
  6. In blocu "WDS" Accendi u ponte marcendu a casella adatta.
  7. Prima ci vole à specificà u nome di a rete di u router principale. Per fà sta, scansione a radio circundante. Hè assai impurtante chì u SSID di u rete di router maestru è secondu sia differente.
  8. In a lista di punti di accesso chì sò stati trovati durante a fascia di scansione, truvamu u nostru router principale è cliccate nantu à l'icona "Connect".
  9. In un casu di una scatena, confermemu a cambiazione automatica di u canale attuale di a rete wireless. Nantu à entrambi i router, u canale deve esse uguale!
  10. Sceglite u tippu di prutezzione in a nova rete, cunsigliatu da u fabbricante.
  11. Piazzate a versione è u tippu di crittografia di a rete, inventà una password per accede à a rete Wi-Fi.
  12. Cliccate nantu à l'icona "Salvà". U sicondu router riavuta cù i cambiamenti. U ponte hè "custruitu". Pudete aduprà.


In a conclusione di a nostra storia, fatti attenzione à un fattu impurtante. In modu WDS, creemu un'altra rete nantu à u secondu router, cù u nostru nome è password. Ci dà l'accessu à Internet via u router principale, ma ùn hè micca un clone di a prima rete. Questu hè a principale differenza trà a tecnulugia di WDS è a ripetizione, chì hè a ripetizione. Vi vogliu una cunnessione internet stabile è rapida!

Vede ancu: Riprova di a password in u router