Cume aghjunghje tipu di linea in AutoCAD

In certi casi, l'utenti anu necessariu setà u nome di u mudellu RAM chì hè cunnessu à u so computer. Scopri cumu scopre u fabbricazione è u mudellu di a striscia di memoria in Windows 7.

Vede ancu: Cumu scopre u mudellu di a scheda madre in Windows 7

Programmi per determinà u mudellu di RAM

U nome di u fabbricante di RAM è altri dati nantu à u modulu RAM installatu nantu à u computer pò, naturalmente, esse scuppitu aprendu u coperchio di l'unità di sistema PC è guardando e informazioni nantu à a barra di RAM sè. Ma questu opzione ùn hè micca adatta per tutti l'utenti. Pudete truvà e dati necessarii senza aprite u coperchiu? Sfurtunatamente, l'utili nant'à Windows 7 ùn faranu micca sta. Ma, per fortuna, ci sò prugrammi di terze parti chì sò capace di furnisce l'infurmazioni chì ne interessanu. E vedemu l'algititiu per determinà a marca di RAM cù vari applicazioni.

Metodo 1: AIDA64

Unu di i prugrammi più diffusi per a diagnostica di u sistema hè AIDA64 (cunnisciutu anteriormente cum'è Everest). Cù u so aiutu, pudete scopre non solu l'infurmazioni chì ci interessanu, ma ancu pruverisce una analisi cumpluta di i componenti di tuttu u computer cumunu.

  1. Avè cuminciatu AIDA64, cliccate nant'à a tabulazione "Menu" pannello sinistru in l'elemento "Cunsigliu di sistema".
  2. In a parte diritta di a finestra, chì hè a zona di l'interfaccia principale di u prugramma, un gruppu di elementi si presenta in forma d'iconi. Cliccate nantu à l'icona "SPD".
  3. In blocu "Disposizione descrizzione" E barre di RAM cunnesse à u computer sò visualizzate. Dopu avè evidenziatu u nome di un articulu specificu in u fondu di a finestra, apparirà l'infurmazioni dettagliate. In particulare, in u blocu "Pruprietà di u modulu di memoria" parametru oppositu "Nome di u modulo" u mudellu di u fabbricante è di l'apparecchiatura sarà visualizatu.

Metudu 2: CPU-Z

U prossimu prugramma software cù chì pudete scopre u nome di u mudellu RAM è CPU-Z. Sta applicazione hè assai più simile di u precedente, ma a so interfacce, purtroppu, ùn hè micca russificata.

  1. Apri CPU-Z. Move a tabulazione "SPD".
  2. A finestra s'è aperta in a quale simu interessa in u blocu "Selezione di Slot di Memoria". Cliccate nantu à u listinu in u numerazione cù numerazione di slot.
  3. Da u listinu in goccia, selezziunu u numeru di slot cu u modulu RAM connessu, chì u nomu di mudellu chì deve esse determinatu.
  4. Dopu à quellu in u campu "Manufacturer" U nome di u fabbricante di u modulu sceltu hè visualizatu, in u campu "Numru di parte" - u so mudellu.

Comu pudete vede, malgradu l'interfaccia CPU-Z in inglese, e azzioni in stu prugrammu per determinà u nome di u mudellu RAM sò abbastanza semplici è intuitivi.

Metudu 3: Speccy

Un'altra applicazione per diagnosticà u sistema, chì pò determinà u nome di u mudellu di RAM, si chjama Speccy.

  1. Attiva u Speccy. Aspettate chì u prugramma esegua scansione è analisi di u sistema operativu, è dinò i dispositivi cunnessi à u computer.
  2. Dopu avà completatu l'analisi, cliccate nantu à u nome. "RAM".
  3. Questu aprirà l'infurmazioni generali nantu à a RAM. Per vede l'infurmazione nantu à un modulu specificu in u blocu "SPD" Fate un clic nantu à u numeru di u slot à a quale u bracket hè cunnessu.
  4. A infurmazione di u modulu apparirà. Parametro oppositu "Manufacturer" u nome di u fabbricante apparirà, è "Numero di componente" - u mudellu di a barra di RAM.

Avemu scupartu chì cum'è diversu prugrammi si pò scansu u nome di u fabbricante è u mudellu di u modulu RAM di u computer in Windows 7. A scelta di un'applicazione specifica ùn conta micca a principiu è dipende solu da e preferenze personali di l'utente.