Cume formattà un discu in BIOS

À sente e statistiche dispunibili, diverse centinaia di persone sò interessate ogni ghjornu à rispondere à a dumanda di u furmatu di u discu rigiu in u BIOS. Mi annunziai chì a domanda ùn hè micca bè corretta - in realtà, a furmazione cù u solu BIOS (in ogni casu, nantu à i PC ordinarie è i portatili) ùn hè micca furnita, ma, tuttavia, pensu chì truverete a risposta quì.

In fattu, ponendu una domanda simile, l'utente hè interessatu in solitu à a possibilità di formattare un discu (per esempiu, u discu C) senza avè Windows, o un altru sistema operativu - perchè u discu ùn hè micca formatatu "da l'internu" cù un missaghju dicendu chì ùn pudete micca formattà stu volume. Allora, hè bellu pussibuli parlà nantu à u formatazione senza avè u sistema operativo; in u BIOS, per effettu, per via di a strada, ancu avè da andà.

Perchè avete bisognu di un BIOS è cumu formattà un discu duru senza entrà in Windows

Per formattà u discu senza aduprà u sistema operativu installatu (cumpresu u discu duru nantu à u quale u OS hè installatu), avemu bisognu di scaricà da qualunque unità iniziale. È per ciò chì avete bisognu di ellu stessu - un drive flash di boot è un discu, in particulare, pudete aduprà:

  • A distribuzione di Windows 7 o Windows 8 (XP hè ancu pussibule, ma micca cusì praticu) nantu à un drive USB o DVD. L'istruzzioni di a creazione sò truvate quì.
  • Disco di recuperu di Windows, chì pò esse criatu in u sistema operativu stessa. In Windows 7, questu pò esse solu un CD regolare; in Windows 8 è 8.1, a creazione di un drive di ripresa USB hè dinò supportata. Per fà una tale drive, inserisci in a ricerca "Disk di recuperu", cum'è in l'immessioni sottu.
  • Quasi tutti i LiveCD basati su Win PE o Linux ti permetteranu dinò di formattà u discu dur.

Dopu avete unu di i drive specificati, basta mette u scaricamentu da ellu è salvà e impostazioni. Esempiu: cume si mette a scarica da u discu flash in u BIOS (si apre in una nova tabulazione, per un CD, e azzioni sò simili).

Formattà un discu duru cù a distribuzione di Windows 7 è 8 o di un discu di recuperu

Nota: se volete formattà u discu C prima di l'installazione Windows, u testu chì seguita ùn hè micca esattamente ciò chì avete bisognu. Sarà assai più faciule per fà questo in u prucessu. Per fà quessa, in a tappa di a scelta di u tipu di installazione, selezziunu "Full", è in a finestra in cui dite specificà a partizione da installà, cliccate "Personalizza" è formattate u discu desideratu. Leggi più: Cumu spartire un discu durante l'installazione Windows 7.

In questu esempiu, adupraraghju u kit di distribuzione (discu d'arrestu) di Windows 7. L'azione da aduprà un discu è un drive flash cù Windows 8 è 8.1, è dinù i dischi di recuperu creati in u sistema, saranu quasi uguale.

Dopu avè scaricatu u installatore di Windows, in a schermata di selezzione di lingua, premete Shift + F10, questu aprirà un prompt di comando. Quandu usando u discu di riparazione di Windows 8, selezziunate a lingua - diagnostichi - funzioni avanzate - linea di comando. Quandu aduprà u discu di riparazione Windows 7 - selezziunate "Invitu di cumannu".

Cunsiderendu u fattu chì, quandu avia à furmatu da e unità specificate, e lettere di l'unità ùn currenu micca à quelli chì avete abitu in u sistema, aduprà u comando

wmic logicaldisk ottiene deviceid, volumename, size, description

Per determinà u discu chì vulete formattà. Dopu à quellu, per formatificà, aduprà u comando (x - lettera di unità)

format / FS: NTFS X: / q - formattazione rapida in u sistema di file NTFS; format / FS: FAT32 X: / q - formattazione rapida in FAT32.

Dopu avè inseritu u cumandamentu, vi puderete chiede di entrà una etichetta di u discu, è ancu cunfirmà a formattazione di u discu.

Hè tuttu, dopu à queste azzioni semplici, u discu hè formattatu. U sfruttamentu di LiveCD hè sempre più faciule - mette a scarica da u drive currente in u BIOS, scarica in l'ambiente graficu (di solitu Windows XP), selezziunate u discu in u vintu, fate un clic destro è selezziunate "Formatu" in u menù contestuale.