Perchè i siti HTTPS ùn travaglianu in Internet Explorer

I messaggeri istantanei moderni offrenu à i so utilizatori assai caratteristiche, cum'è funzioni per a fabbricazione di chiamate audio è video. Ma à u listessu tempu, e applicazioni più frequenti per a cumunicazione via Internet sò messageri di testu. Cumu si faci a creazione di chats in varie varianti di a clientela di l'applicazione Telegram cù u scopu di fà un dialettu cù altri participanti di u serviziu più popu è descrittu in l'articolo chì si pone à l'attenziazione.

Tipi di chat in Telegram

Messegram messenger hè cunsideratu unu di i mezi più funzionale di u scambiu di informazioni da Internet. Quale u riguardu à a correspondenza trà i participanti di u serviziu, questu si riflette in a capacità di creà è aduprà i so diversi tipi, dipende da e esigenze di l'utente. Ci hè trè tippi di dialoghi dispunibuli in Telegram:

  • U solitu. U modu più faciule per assicurà u funziunamentu di u canale di cumunicazione in Telegrams. In fatti - a cunferenza trà duie persone registrate in u messaggero.
  • Secretu Hè dinò un scambiu di messaghji trà dui participanti à i servizii, ma più sicuru da l'accessu non autorizatu à dati trasmissi da parte di persone non autorizzate. Hè carattarizata da u più altu livellu di sicurezza è di anonimità. A parte u fattu chì l'infurmazioni in una chjave secreta sò trasmesse solu in a manera "client-client" (cù u dialogu abituale - "client-server-client"), tutti i dati sò crittografati aduprendu unu di i protocolli più affidabili di oggi.

    Tra l'altro, i participanti di a chjave segreta ùn anu micca bisognu di publicà nant'à e so informazioni; per inizià a spartera di dati, u nome publicu in u messaggero hè @ u nomu numinariu. U funziu di distruzione fiduciale di tutti i tracce di tali currende hè dispunibule in modalità automatica, ma cù a possibilità di prereghjà i parametri per l'eliminazione di l'infurmazioni.

  • U gruppu Come significa u nome - messageria trà un gruppu di persone. In Telegram, a creazione di gruppi hè dispunibule in chì cullabu più di 100 mila participanti pò comunicà.

L'articulu qui seguitu descrive l'azzioni da fà per creà i dialoghi cumuni è segreti in u messaggero; u travagliu cù gruppi di participanti di Telegrami hè discupratu in altru materiale chì si trova in u nostru situ.

Vede ancu: Cumu creà un gruppu in Telegram per Android, iOS e Windows

Cumu creà una chjama normale è secreta in Telegram

Chì Telegram hè una soluzione cross-platform, cioè, si pò funziunare in l'ambiente Android, iOS è Windows, prufitta di e differenze tra a creazione di dialoghi quandu utilizanu applicazioni di clientela di serviziu per questi trè sistemi operativi.

Benintesa, prima di procedere cù u scambiu di messaghji, avete bisognu di aghjunghje l'interlocutore à a lista di dispunibule da cuntattà da u messaggero, chì hè, "Contatti". Cumu rifornisce u vostru "telefoninu" in vari varianti di Telegramme è in vari modi hè spiegatu in l'articolo à u ligame sottu. À propositu, dopu à cunnosce cun questu materiale, quiddi chì cercanu un modu per creà una semplice chiacchja in u Telegram spessu ùn anu nunda di dumande, postu chì dopu a ricerca è / o salvà un novu contu manualmente, una finestra di dialogo aprite cun.

Vede ancu: Aggiungere i contatti Telegram per Android, iOS e Windows

Android

L'utente di Telegram per Android porta in u numeru di cunversazioni ch'elli creanu ogni secondu in u messaggero, in quantu constituenu a spartera più numerosa di u serviziu. L'apertura di u schermu cummandanti in sta versione di l'applicazione clientu hè eseguita cù un di i algoritmi simuli seguenti.

Chatta semplice

  1. Avviciniamo u Telegramme, chì apre aperta automaticamente davanti à noi una schermata cù una lista di i dialoghi già creati in precedenza. Tocca un bottinu rotundu cù una matita in u angulu inferiore di u schermu - "Novu Messaghju", selezziunu u futru interlocutore in a lista di contatti.

    Cusì si apre un schermu induve pudete scrive immediatamente un messagiu.

  2. L'accessu à i contatti, è dopu à l'infurmazione di una di esse, pò esse ottenuta micca solu cù u bottinu descrittu in u paragrafo sopra, ma ancu da u menù principale di u messaggero. Tocca i tre tratti in u angulu in alto à sinu di u schermu di u messaggero, tocca "Contatti" in u menu chì si vede.

    Selezziunu l'identificatore necessariu da a lista - a finestra di correspondenza cun a essa aprirà automaticamente.

No importa quant'è simplexu hè creatu u dialogu, u so titulu, vale à dì, u nome di u cuntattu cù u quale l'infurmazione hè scambiata, rimane in a lista di dispunibule finu ch'ellu sia state rimpicciute da l'urdinatore.

A chiamata di e opzioni dispunibule per ogni correspondenza hè fatta cun pressa lunga nantu à u so titulu - u nomu di u participante. A toccà l'elementi in u menu resultante, pudete "Elimina" u dialettu da a lista visualizzata "Cancella storia" posti ancu "Sicuro" Pè cinque di e conversazioni più impurtanti in cima à a lista mostrata da u messaggero.

Chatta segreta

Malgradu u fattu chì "Chjò Sceccu" assai più difficiule da implementà da i sviluppatori di u serviziu, a so creazione da l'utente hè facile cum'è cum'è solitu. Pudete andà unu di dui modi.

  1. A chjave chì mostra i tituli di i dialoghi esistenti, tocca u pulsante "Novu Messaghju". Dopu, selezziunate "New Chat Secret" Pè poi indichi à l'applicazione u nome di u membru di u serviziu cun chì volete creà un canale di cumunicazione nascosta è più sicura.
  2. Pudete ancu iniziare a creazione di un dialogu sicuru da u menù principale di u messaggero. Apertu u menu, toccà i tre tratti in cima di u schermu à a sinistra, selezziunu "New Chat Secret" è spieghjite à l'applicazione u nomu di u futuru interlocutore.

Cusì, una schermata si aprirà, annantu à quale cullucenza secreta hè fatta. In ogni momentu, pudete abilità a distruzzione automatica di messaghji trasmessi dopu un certu tempu. Per fà quessa, chjamate u menu di dialogo, toccà tre punti in cima di u schermu, a dirittu, selezziunu "Abilita eliminazione timer"setate u periodu di tempu è tocca "Fatti".

I chjassi segreti creati è chiche regolari sò aghjunti à a lista di u messaggero accessibile nant'à a schermata principali, ancu se l'applicazione clientela hè riavuta. I dialoghi protetti sò evidenziati in verde è marcati cù "Castle".

iOS

Hè ghjustu faciule per cumunicà l'infurmazioni cù un altru membru di serviziu cù Telegram per iOS. Possemu dì chì u messaghju prevede a necessità per l'utente di andà à a corrispondenza cù un cuntattu particulare è fà tuttu automaticamente.

Chatta semplice

A chjamata a schermata per a possibilità di mandà messaghji à un altru participant Telegram in a versione messenger per iOS, pò esse fatta da duie parti principali di l'applicazione client service.

  1. Aprite u messaggero, andate à "Contatti", sceglite u dirittu. Hè tuttu - u dialogu hè creatu, è a schermata di correspondenza hè visualizzata automaticamente.
  2. In a sezione "Chats" tocca u pulsante "Scriviri un missaghju" in l'angulu in alto à destra di u schermu, tocca u nome di u futru interlocutore in a lista di dispunibuli. U risultatu hè u listessu cum'è in paragrafo precedente - l'accessu à u scambiu di messaghji è altre informazioni cù u cuntattu scevutu si aprirà.

Dopu à chiusu a schermata di correspondenza, u so titulu, vale à dì, u nome di u interlocutore hè messu in a lista in a tabulazione "Chats" Telegram per iOS. A consolidazione di e cunversazioni selezionate nantu à a parte superiore di a lista, disattivà e notifiche soni, è eliminà a conversazione. Per accede à queste opzioni, cambia l'intestazione di chat à a sinistra è cliccate nantu à u pulsante corrispondente.

Chatta segreta

L'utenti dispunibanu dùie opzioni chì dighjà una chatta secreta cun creazione "Contatti" Telegram per personalità di iPhone.

  1. Andate in a sezione "Chats" messaggero, allora cliccate "Scriviri un missaghju". Sceglite un articulu "Crea una chatta segreta", determinemu cù chì contu u canale di cumunicazione sicura hè stabilitu toccà u so nome in a lista di quelli dispunibili.
  2. In a sezione "Contatti" Avemu tuccatu u nome di a persona chì ci interessa, chì aprirà a schermata per una semplice chjama. Tocca nantu à l'avataru di u participante in l'intestu di u dialogu in u dirittu in u dirittu superiore, cullendu l'accessu à u schermu cun infurmazioni nantu à u cuntattu. Spingi "Inizio chat chatetta".

U risultatu di una di e opzioni descritte in precedenza inviarà un invitu à un participante Telegram selezionatu per riuniteva in una chatta secreta. Appena u destinatariu compare in a rete, l'infurmazione di e missaghji saranu dispunibili.

Per determinà l'intervallu di tempu da a furmazione di l'infurmazione trasmessa, tocca l'icona "Clock" in a zona di missaghju, selezziunu un valore di timer da a lista è cliccate "Fatti".

Windows

Telegram Desktop hè una soluzione conveniente per scambià l'infurmazioni di testu, soprattuttu se u pesu trasmessu supera parechji centu di caratteri in un brevi tempu. Da dì chì e possibilità di creazione di chats tra i participanti à a versione Windows di u messaggere sò un pocu limitati, ma in generale soddisfanu i bisogni più spiccati di l'utenti.

Chatta semplice

Pute truvà scambii cun infurmazioni cù un altru membru di Telegram cumu si usa u messaggero per u desktop:

  1. Lanciate u Telegram è accede à u so menu principale cliccendu nantu à trè righe in l'angulu in alto à sinu di a finestra di messaggero.
  2. Aprite "Contatti".
  3. Truvemu u interlocutore di u dirittu è cliccate nantu à u so nome.
  4. Di conseguenza: u dialogu hè statu creatu, chì significa chì pò esse principiatu u scambiu di informazioni.

Chatta segreta

Ùn hè micca fornita a possibilità di creà un canale d'infurmazione aghjurnale in Telegram per Windows. Questu approcciu di sviluppatori hè causatu da i più alti richiesti di sicurezza è riservatezza di l'utenti di u serviziu, è u principiu stessu d'organizà a trasmissione di dati per mezu di chjavi segreti in u serviziu Telegram.

In particulare, i lochi di conservazione di a chiave di criptografia per l'infurmazione trasmessa per mezu di u messaggero sò a periferica di u destinatariu è u mittente di missaghju, vale à dì, se a funzione descritta era presente in a versione desktop di l'applicazione client, teoreticamente, un attaccante chì hà ottenutu l'accessu à u sistema di file e dunque l'accessu à a correspondenza.

Conclusione

Comu pudete vede, quandu si crei chjavi cumuni è segreti in Telegramma, ùn ante da esce difficoltà à l'usu. Indipendentemente da l'ambiente (sistema operativu) in cui opera l'applicazione clientela, un minimu di azzioni sò necessarie per avè un dialettu. Due o trè dispositivi mobili di tocchi di u touch o pochi clic di mouse in a versione desktop di u messaggero - accesso à u scambiu di informazioni in u serviziu sarà aperto.