A creazione di un cartone animatu in PowerPoint

Cum'è stà, à u piccu dinò sapenu chì persunalizate e prestazioni di PowerPoint per creà una presentazione efficace. È ancu ancu pò immaginare cum'è l'applicazione sana pò esse applicata à tutti à u scopu standard. Un esempiu di chistu è a creazione di l'animazione in PowerPoint.

L'essenza di a procedura

In generali, quandu durante a doppiaplicazione di un'idea, a maiò parte di l'utente più o menu sperimentata pò imagina u sensu veramente di u prucessu. Dopu tuttu, in realtà, PowerPoint hè destinatu à creà una presentazione di diapositive - una dimostrazione consistente di pagine successive cun informazioni. Se presentate i diapositivi cume fotogrammi, è allora assegnate una velocità specifica di cambiamentu, ricevi qualcosa cum'è un film.

In generale, tuttu u prucedimentu pò esse spartitu in 7 passi seguitu.

Tappa 1: Preparazione di u Materiale

È abbastanza logicu chì, prima di principià u travagliu, devi preparà tutta a lista di materiali chì saranu utili quandu crei un film. Ciò include:

  • Images di tutti l'elementi dinamichi. Hè desiderabile chì esse sia in u formatu PNG, postu chì hè u menu sughjettu à una distorsione quandu sovrapposa l'animazione. Puru ancu quì pò includere animazione GIF.
  • Images di elementi statichi è u fondu. Quì u furmatu ùn conta micca, eccettu chì l'immagine per u fughjone deve esse di bona qualità.
  • File audio e musica.

A prisenza di tuttu quessa in forma finita ti permette di fà tranquillamente a pruduzzioni di u fumu.

Stage 2: Creating the presentation and background

Ora vi vole à creà una presentazione. U primu passu hè di sguassà u spaziu di travagliu eliminendu tutte e zone per cuntenutu.

  1. Per fà quessa, in u primu spaziu in a lista di a sinistra, avete bisognu di clicà chjaramente è selezziunate in u menù di menu popup "Layout".
  2. In u sottomenu di apertura ci vole a scelta "Videu Slide".

Ora pudete creà ogni numeru di pagine - saranu tutti cù stu mudellu, è saranu cumpletamente vuoto. Ma ùn affrettà micca, ci sarà complicà u travagliu cù u fonde.

Dopu à ciò, vale a so piacè fighjà una veduta più vicina à cume distribuisci u sfondo. Sarà più conveniente chì l'utente possa stimà per anticipu quante diapositive dighjunerà per ogni decorazione. Megliu chè sta solu pò esse solu sì tutte l'azione trà sparghjate nantu à u fondu di un unicu background.

  1. Avete bisognu di clicà à dirittu nantu à a diapositiva in a zona di travagliu principale. In u menù di a finestra, hè necessariu sceglie l'ultima opzione - Formatu di u culore.
  2. A zona cù i parametri di sottumessuale apparisce à a destra. Quandu a presentazione hè cumpletamente vuota, ùn ci sarà più nè una tabulazione - "Fà". Eccu bisognu di selezziunà l'elemento "Disegnà o struttura".
  3. L'editor di u travagliu cù u parametru scegnu apparirà sottu. Premendu u pulsante "File", l'utente aprirà un navigatore induve puderà truvà e applicà l'imagine necessaria cum'è una decorazione di fondo.
  4. Quì pudete ancu applicà impostazioni aggiuntive à a foto.

Oggi ogni diapositiva chì sarà creata dopu avè avarà u culleiu selezionatu. Se ci vole à cambià u decoru, deve esse fattu in u stessu modu.

Stage 3: Filling and Animation

Avà hè u tempu di cuminciare a tappa a più longa è più travessa - avete bisognu di mette e animate i schedari media chì saranu l'essenza di u film.

  1. Pudete inserisce e immagini in duie manere.
    • U più simplici hè di puru trasferisce l'immagine desiderata in la diapositiva da a finestra di cartulare di sorgente minimizata.
    • U secondu hè di andà à a tab. "Inserisci" e sceglite "Disegnà". Un browser standard apre, induve pudete truvà è selezziunà a foto desiderata.
  2. Se l'oggetti statichi sò aghjunti chì sò dinò elementi di u primu locu (per esempiu, case), allora ci vole à cambià a priorità: cliccate à dittura e selezziunate "In u fondo".
  3. Hè necessariu organizzare l'elementi in modo chì i malintentandi ùn funziunenu, quandu in una cornice a capanna si stà à a sinistra, è in u prossimu - a destra. Se a pagina cuntene un gran numaru di elementi di u fondu staticu, hè più faciule per copià a diapositiva è incolla di novu. Per fà quessa, selezziunela in a lista di a sinistra è copia u cuncevule "Ctrl" + "C"è dopu cuspite "Ctrl" + "V". Pudete ancu cliccà nantu à u fogliu desideratu in a lista di u latu cù u bottinu direttu di u mouse è selezziunà l'opzione "Duplicate slide".
  4. E listessu vale per e immagini attive chì cambieranu a so posizione nantu à a diapositiva. Se avete intenzione di muvà un caratteru in qualchì parte, allora nantu à a diapositiva successiva deve esse in una posizione adatta.

Avà voi fate a imposizione di effetti di animazione.

Per di più: Addendu l'animazione à PowerPoint

  1. Strumenti per travaglià cù l'animazioni sò in a tab. "Animazione".
  2. Quì, in a zona di u listessu nomu, pudete vede a linea cù i tipi di animazione. Quandu fate un clic nantu à a freccia corrispondente, pudete espà cumplettamente a lista, è truvate ancu in fondo a l'occasione di aprire a lista cumpleta di tutti i tipi per gruppi.
  3. Stu metudu hè aduvatu s'ellu ci hè solu un efettu. Per sovrapporà una varietà di azzioni vi basterà à cliccà nantu à u bottinu "Add animazione".
  4. Duvete quale tipu di animazione hè adatta à situazioni specifiche.
    • "Login" ideali per l'introduzione in u quadru di caratteri è oggetti, cume u testu.
    • "Esce" invece, aiutera à rimuovere i caratteri da a cornice.
    • "Maniere di Movimentu" aiuterà à creà una visualizazione di u muvimentu di e immagini in u schermu. E megliu ad aduprà tali azioni à e immagini currelate in u format GIF, chì vi permetterà di avà u realisimu massimu di ciò chì sta accadendu.

      Inoltre, ci vole à dì chì, à un certu livellu di selezzione, hè pussibule di adeguà l'oggetto staticu à diventà animatu. Basta abbastanza rimuovere u cornice di stop necessaria da u gif, è dopu regolà l'animazione in modo correttu. "Entrata" è "Fuori", hè possibile per ottene u overflow imperceptibile di una immagine statica in una dinamica.

    • "Highlight" Pò vene pratice un pocu. Cume per aumentà ogni oggettu. L'azione sempre più utile quì hè "Swing"chì hè utile per animà cunvurazioni di caratteri. Hè dinò assai bè per applicà stu effettu cun in "Modi di spostà"chì animerà u muvimentu.
  5. Dighjà chì in u prucessu pò esse necessariu adattà u cuntenutu di ogni vetraghju. Per esempiu, se avessi avutu à cambià a strada di spostà a maghjina in un certu postu, allora in u prossimu fotulu questu oggettu deve esse sempre quì. Questu hè abbastanza logicu.

Quandu tutti i tipi di animazione per tutti l'elementi sò distribuiti, pudete procedere à u minimu un travagliu longu - à l'installazione. Ma hè megliu à preparà un sonu in anticipu.

Stage 4: Sound Tuning

A preinserimentu di l'effetti sonò è musica impiegati vi permetterà di adeguà più precisamente l'animazione per a durata.

Per di più: cumu inserisce l'audio in PowerPoint.

  1. S'ellu ci hè una musica di sottu, allora deve esse installatu nantu à a diapositiva, cumincendu cù quella da u quali duverà esse ghjucata. Naturalmente, avete bisognu di fà e l'impostazioni adeguate - per esempiu, disattivà a riproduzione di a riproduzione, se ùn ci hè bisognu.
  2. Per una regolazione più precisa di u ritardu prima di a ripruduzione, avete bisognu di andà à a tab "Animazione" è cliccate quì "Area di l'animazione".
  3. U menu laterale aprirà à travaglià cù l'effetti. Cumu si pudete vede, i sonnelli si calanu dinò. Quandu cliccate nantu à ognunu di elli cù u bottinu direttu di u mouse, pudete sceglie "Parametri di l'effetti".
  4. A apertura di una finestra speciale verrà. Quì pudete configurà tutti i ritardi necessarii durante a riproduzione, s'ellu ùn hè micca accettatu da a barra di strumenti standard, induve pudete attivà solu l'attivazione manuale o automatica.

In a stessa finestra "Area di l'animazione" Pudete configurà l'ordine di attivazione di musica, ma più nantu à quì sottu.

Stage 5: Installazione

L'installazione hè una cosa terribile è impone a massima precisione è u calculu rigoruu. A linea di fondu hè di pianificà in tempo è sequenza tutta l'animazione in modo chì l'azione coerente sia ottenuta.

  1. Prima, avete bisognu di rimuovere l'etichetta di attivazione da tutti i effetti. "Sul clic". Questu pò esse fattu in a zona "Time Slide Show" in a tabulazione "Animazione". Per questo ci hè un articulu "Start". Duvete selezziunu chì effettu sarà accunsentitu prima quandu a diapositiva hè attivata, è sceglite una di e dui opzioni per u so "Dopu u precedente"nant'à "Insemi cù u precedente". In i dui casi, quandu a diapositiva cumincia, l'azione principia. Questu hè tipicu solu per u primu effettu in a lista, u restu di u valore deve esse attribuitu secondu l'ordine in cui è secondu quale principiu a partenza di l'operazione.
  2. Dopu, avete da impostà a durata di l'azione è u ritardu prima di l'iniziu. Per fà piglià un certu tempu trà azzioni, vale a stallazione di l'elemento "Delay". "Durata" determina quant'ellu fungana l'effettu.
  3. Terzu, ghjudicà dinò à "Aree di l'animazione"cliccendu nantu à u listessu prutezzione in u campu "Animazione allargata"sì in precedenza era chjusu.
    • Quì hè necessariu riorganizà tutte e azzioni in l'ordine di l'ordine richiestu, sì quandu l'utente inizialmente attribuisce tuttu incongrumente. Per cambià l'ordine hè appena bisognu trà e l'articuli, cambià i so posti.
    • Quì avete a trascina e lasciata inserzioni audio, chì ponu esse, per esempio, frasi di caratteri. Ci hè bisognu di mette i sonnetti in i posti giusti dopu tippi specifici di effetti. Dopu, avete bisognu di cliccà nantu à ognunu file in a lista cù u bottinu destro di u mouse è riassignà l'azione di trigger - o "Dopu u precedente"nant'à "Insemi cù u precedente". A prima opzione hè adatta per dà un signale dopu à un certu effettu, è u secondu - solu per u so propriu sonu.
  4. Quandu e dumande di posizioni sò cumplete, pudete tornà à l'animazione. Pudete cliccà nantu à ciascuna di e opzioni cù u cliccu giuvule di u mouse è selezziunate "Parametri di l'effetti".
  5. In a finestra chì si apre, pudete fà e impostazioni dettagliate per u comportamentu di l'effettu paragunatu cù l'altri, stabilisce un ritardu, e sì. Hè particolarmente impurtante per, per esempio, u muvimentu, in modo chì abbia a stessa durata cù i passi di a viulità.

Di conseguenza, hè necessariu assicurà chì ogni azzione sia eseguita in modo sequenziale, à u tempu ghjustu è prende u periodu imposti di tempu. Hè ancu impurtante di aghjunghje l'animazione cù u sonu per chì tuttu si veda armoniu è naturale. S'ellu crearà difficoltà, ci hè sempre una opzione per abbandunà completamente a voce chì agisce, lascendu a musica di sottu.

Stage 6: Adjusting the frame duration

U più difettu hè finitu. Avà bisognu dì aduprà a durata di a visualizzazione di ogni vetraghju.

  1. Per fà quessa, andate in tab "Transizione".
  2. Quì, à a fine di a barra di strumenti, ci sarà a zona "Time Slide Show". Quì pudete adattà a durata di u spettaculu. Dà bè à spiccà "Dopu" e regolate u tempu.
  3. Benintesa, u tempu deve esse sceltu in base à a durata totale di tuttu ciò chì accade, effetti sonori, ecc. Quandu tuttu u pianu hè finitu, a cornice deve dinò finisce, cagionendu di novu.

In generale, u prucessu hè assai lungu, soprattuttu se u film hè lungu. Ma cù l'abilità adatta, pudete aduprà tuttu assai veloce.

Stage 7: Translation to Video Format

Rassa solu à traduce tuttu in un furmatu video.

Leggi più: Cumu traduce una presentazione PowerPoint in video

U risultatu sarà un file video in chì qualcosa succederà nantu à ogni fotogramma, e scene si rimpiazzeranu è ancu sì.

Optional

Ci hè un pocu più di opzioni per a creazione di film in PowerPoint, sò esse citati brevemente.

Figurine singulu cornice

Se site assai confusu, pudete fà un video in una diapositiva. Questu hè sempre un piacè, ma qualchissia hà bisognu. E differenze in u prucessu sò:

  • Ùn hè micca bisognu di definisce u sfondo cum'è discu sopra. Hè megliu à mette una foto allargata nantu à u schermu finu à u fughjettu. Questu permetterà di aduprà l'animazione per cambià un background à un altru.
  • Hè megliu à posizionà elementi fora di a pagina, aghjunghjendu e rende elli se fate necessariu cù l'effettu "Maniere di Movimentu". Certu, s'è crei una lista di azioni assignate nantu à una diapositiva, sarà incredibilmente lungu, è u prublema principale ùn sarà micca cunfusu in tuttu.
  • Inoltre, a complessità aumenta a cunfusione di tuttu stu - i sentieri di u muvimentu visualizzati, a notazione per l'effetti di l'animazione, etc. Se u film hè estremamente longu (almeno 20 minuti), a pagina sarà occupata in tuttu cù i simbuli tecnichi. U travagliu in tali condizioni hè difficiule.

Animazione autentica

Comu pudete vede, i cosiddetti "Genuine Animation". Hè necessariu in ogni diapositiva di sistemà sistematicamente e foto in manera chì, cù un rapidu cambiu di cornici, l'animazione sia ottenuta da queste immagini cambianti di fotogrammi, cum'è si faci in animazione. Questu hà bisognu di un travagliu più riguro cù e foto, ma vi permetterà di ùn sinturizà l'effetti.

Un altru prublemu hè chì avete da stende i file audio per parechji strutti, è chì ne composti bè ghjustu. Hè difficiule, è sarà megliu à fà una dopu à cunvertisce si sovrapponu u sughjettu nantu à u video.

Vede ancu: Programmi per a montatura di video

Conclusione

À un certu livellu di meticulosità, pudete creà cartoons veramente adatti cù una trama, boni soni è azzione liscia. Tuttavia, ci sò più pratichi pratichi specializati per questo. Allora se si ottiene l'attaccu di fà film quì, allora pudete andà passà à applicazioni più cumplette.