I add-ons in u navigatore Opera sò pensati à espansi a funzionalità di stu navigatore web, per furnì utraveru di funzioni addizionali. Ma, à e volte, quelli strumenti chì furnizanu e prumove ùn sò più pertinenti. Inoltre, certi add-ons confliscenu trà dui, cù u navigatore, o cù certi siti. In tali casi, si pone a questione circa a so rimozione. Figuremu cumu per sguassà l'estensione in u navigatore Opera.
Procedura di rimozione
Per inizià a procedura per rimuovere un add-on, devi andà immediatamente à a sezione di l'estensioni. Per fà ciò, andate in u menu principale di l'Opera, cliccate nantu à l'elemento "Extensions", e poi andate in a sezione "Extensions". Oppure pudete semplicemente digià a combinazione di tasti Ctrl + Shift + E.
A procedura per rimuovere un add-on ùn hè micca chiaru cum'è, per esempiu, disconnessione, ma sempre assai semplice. Quandu avete u scossu nantu à un blocu di cunfigurazioni cù una estensione specifica, una croce si vede in u angulu in dirittu superiore di stu blocu. Cliccate nantu à a croce.
Appare una finestra chì vi chiede di cunfirmà chì l'utente vole veramente rimuovere u cumandamentu, e micca, per esempiu, cliccà nant'à a croce incornutu. Fate un clic nantu à u "OK".
Dopu tuttu, l'estensione sarà completamente eliminata da u navigatore. Per ripristinarlo, bisognu ripetite a procedura di download è installazione.
Disattivà l'espansione
Ma, per riduce a carica nantu à u sistema, l'estensione non hè necessariu rimossa. Pudete puru spegneru tempu tempu, è quandu u bisognu, girarlo nuvamente. Ciò hè veramente soprattuttu per quiddi add-ons chì l'utente necessita di volta in volta, ùn tuttu u tempu. In questu casu, ùn ci hè sensu à tene attivu u supplementu pè u tempu, cum'è ùn ci hè sensu in a cunsiderazione di u sustegnu è reinizallatu.
Disattivà una estensione hè ancu più faciule ch'è eliminà. U pulsante "Disable" hè perfettamente visibile sottu à ogni nomu di u cumandamentu. Puru cliccà nantu à chistu.
Comu pudete vede, dopu à questu, l'icona di l'estensione diventa neri è bianchi è compare u missaghju "Disattivatu". Per riavvià u complementu, cliccate nantu à u bottinu adatta.
A procedura per rimuovere una estensione in u navigatore Opera hè assai sèmplice. Ma, prima d'eliminà, l'utente deve pensà cù cura à sì chì l'aggiunzione sarà utili in futuro. In questu casu, invece di cancellà, si consiglia di aduprà a procedura di disabilitazione di estensione, l'algitimu per esibisce chì hè dinò assai semplice.