Risolvendu l'errore "Partner Not Connected to Router" in TeamViewer

Recentemente, l'accessu à Internet via VPN hè diventatu sempre più popolari. Questu permette a mantene a riservatezza massima, è visitate e risorse web bloccate per vari motivi da parte di i fornitori. Figuremu chì i metudi pudete aduprà per configurà una VPN in un computer cù Windows 7.

Vede ancu: Connecting VPN in Windows 10

Configurazione VPN

A configurazione di VPN in Windows 7, cum'è a maggior parte di e altre attività in stu sistema, hè fatta aduprendu dui gruppi di metodi: aduprà applicazioni di terze e aduprà solu a funzionalità interna di u sistema. Cchì dopu guarderemo in dettaglio queste metà di risolve u prublema.

Metudu 1: Prugrammi di Terza Parte

Sò un altru prughjettu di l'algoritimu di a configurazione di VPN per mezu d'applicazioni di terze parti. Faremu ciò nantu à l'esempiu di u populu prugramma di Windscribe. Stu prugramma hè bè perchè à cuntrariu à altri analoghi liberi pò dà un livellu abbastanza altu di cunnessione. Ma u limitu di dati trasmessi è ricevuti hè limitatu à 2 GB per utilizatori anonimi è 10 GB per quelli chì anu specificatu a so email.

Scaricate Windscribe da u situ ufficiale

  1. Dopu avè scaricatu, eseguite u prugramma di installatore. In a finestra chì si apre, vi sarà offerta duie opzioni per l'installazione:
    • Installazione espressa;
    • Custom.

    Ùn ti cunsiglii di sceglie u primu articulu usando u pulsante di radio. Poi cliccate "Prossimu".

  2. A procedura di stallazione principia.
  3. Dopu ch'ellu hè finitu, a voce corrispondente hè visualizzata in a finestra di installatore. Se vulete chì l'applicazione cuminciate subitu dopu à chjucà a finestra, lascia una marcata in a casella. "Run Windscribe". Poi cliccate "Complete".
  4. Dopu, una finestra si apre in cui vi sarà dumandatu se avete un account Windscribe. Se installate stu prugramma per a prima volta, cliccate nant'à "No".
  5. Questu lancerà u navigatore di difettu in l'OS. Si aprirà u situ ufficiale di Windscribe in a sezione di registrazione.

    In u campu "Scegliete Nome d'Utente" entri u cuntu desideratu. Deve esse unicu in u sistema. Se sceglite un login non unicu, duverete cambià lu. Pudete ancu generà automaticamente cliccendu nantu à l'icona da a destra in forma di frecce chì formanu un cercuolu.

    In i campi "Sceglite a password" è "Password dinò" inserite a stessa password chì avete creatu. A cuntrariu à un login, ùn deve micca esse unicu, ma hè desiderabile chì ne sia affidabile, aduprendu regule generalmente accettate per cumpunisce tali espressioni di codice. Per esempiu, combinà e lettere in diversi registri è numeri.

    In u campu "Email (Opzionale)" inserite u vostru indirizzu e-mail. Ùn hè micca necessariu fà quessa, ma sì quellu campu hè pienu, allora ricevi un salariu finu à 10 GB invece di u 2 GB di basa di trafficu Internet.

    Dopu à tuttu u mancu, cliccate "Crea un account gratuito".

  6. Allora andate a vostra casella di email, truvà a lettera da Windscribe è loghete. Dentro a lettera, cliccate nantu à l'elemento in forma di un bottinu "Conferma email". Così, confermate u vostru email è ricevi 8 GB di trafficu addizionale.
  7. Ora propie u navigatore. Piu probabile, sarete già logu in Windscribe cù u account corrente appena registratu. Ma s'ellu ùn hè micca, allora in a finestra chjamata "Avete dighjà un account" cliccate "Sì". In a nova finestra inserite i vostri dati di registrazione: username è password. Cliccate dopu "Login".
  8. A finestra piccola di Windscribe lancerà. Per avè una VPN, cliccate nantu à u grande bottu rotundu nantu à u latu dirittu.
  9. Dopu un breve periodu di durata da l'attivazione, u VPN sarà cunnessu.
  10. Per difettu, u prugramma seleziona a migliore situazione cù a cunnessione più stabile. Ma pudete sceglie qualsiasi altra opzione disponibile. Per fà quessa, cliccate nantu à l'elemento "Connected".
  11. A lista di i posti si aprirà. Quelli segnalati cù un asterisce sò dispunibili solu per un account premium pagatu. Selezziunate u nomu di a regione di u paese per mezu di u IP chì volete trasmette in Internet.
  12. A lista di lochi apparisci. Selezziunà a cità desiderata.
  13. Dopu, a VPN sarà cunnessa cù a posizione di a vostra scelta è l'IP sarà cambiatu. Questu pudete vede facilmente in a finestra principale di u prugramma.

Comu pudete vede, a procedura per configurà una VPN è cambia l'indirizzu IP cù u prugramma Windscribe hè abbastanza simpatica è cunsiderata, è specificendu u vostru email durante a registrazione ti permette di aumentà a quantità di trafficu in più volte.

Metudu 2: Funzionalità integrata di Windows 7

Pudete ancu configurà VPN cù solu l'utili nant'à Windows 7, senza installà software di terze parti. Ma per implementà stu metudu, devi esse registratu in unu di i servizii chì furniscenu servizi di accesso per u tipu specificatu di cunnessione.

  1. Cliccate "Start" cù a transizione successiva versu "Pannello di cuntrollu".
  2. Cliccate "Rete è Internet".
  3. Aprite u directory "Centru di cuntrollu ...".
  4. Andà à "Stabilendu una nova cunnessione ...".
  5. Apparirà Assistente di cunnessione. Rale vene à l'opzione di risolve u prublema cunnessione à u postu di lavoro. Cliccate "Prossimu".
  6. Poi apre una finestra per selezziunà u metudu di a cunnessione. Cliccate nantu à l'elemento chì assume a cunnessione.
  7. In a finestra mostra in u campu "Indirizzu Internet" inserite l'indirizzu di u serviziu per mezu à u quale a cunnessione sarà fatta, è induve hè stata registrata per anticipu. Campo "Nome di destinazione" determina ciò chì sta cunnessione sarà chjamata nantu à u vostru computer. Ùn pudete micca cambià, ma pudete rimpiazzarlo cun qualchì opzione chì ti puderà servire. Verificate a casella sottu. "Ùn cunnoscite micca ...". Dopu à chì cliccate "Prossimu".
  8. In u campu "Utente" inserite u login per u serviziu nantu à u quale ti si hè registratu. In forma "Password" inserite l'espressione di codice per entrà è cliccate "Crea".
  9. A prossima finestra mostra l'infurmazioni chì a cunnessione hè pronta à aduprà. Cliccate "Chiudi".
  10. Di ritornu à a finestra "Centru di cuntrollu"cliccate nantu à u so elementu di sinistra "Modificà i parametri ...".
  11. Vede una lista di tutte e cunnessioni fatte nantu à u PC. Trova una cunnessione VPN. Cliccate nantu à u cù u cliccate cù u mousePKM) e selezziunate "Pruprietà".
  12. In u shell chì si vede, naviga à a tab "Opzioni".
  13. Poi sgugliete a marcata da a casella "Include domain ...". In tutte l'altre caselli hè da suppurtà. Cliccate "Opzioni PPP ...".
  14. In l'interfaccia di a finestra chì compare, deseleziona tutte e caselle è cliccate "OK".
  15. Dopu à ritornu à a finestra principale di e proprietà di a cunnessione, andate in a sezione "Sicurezza".
  16. Da a lista "Tippu VPN" smetta di raccolta "Tunnel Protocol ...". Da avà di listessa "Criptografia di i dati" sceglie opzione "Facitu ...". Sceglite ancu casella di verifica "Protocollo Microsoft CHAP ...". Lasciate l'altri parametri in u statu di difettu. Dopu avà eseguitu queste azioni, cliccate "OK".
  17. Una finestra di dialogo si aprite quì vi sarà avvertitu chì sì uttenite PAP è CHAP, allora ùn servu micca a crittografia. Avemu specificatu cunnessioni VPN universale chì travaglia ancu se u serviziu chì dà i servizii cumpresi ùn supporta micca a crittografia. Ma se questu hè criticu per voi, allora registratevi solu nantu à u serviziu esterno chì supporta a funzione specifica. In a stessa finestra, cliccate "OK".
  18. Ora pudete avà da fà una cunnessione VPN cliccendu basta cliccà u bottinu sinu di u mouse nantu à l'elemento corrispondente in a lista di cunnessioni di rete. Ma ogni volta chì sarà scunfortu di andà in stu cartulare, è hà dunque bisognu di creà una icona di lancia "Desktop". Cliccate PKM da u nomu di cunnessione VPN. In listessa visualizzata, selezziunate "Crea una scorciatura".
  19. In a finestra di dialogo, vi sarà dumandatu di spostà l'icona in "Desktop". Cliccate "Sì".
  20. Per lanciare a cunnessione, apri "Desktop" è cliccate nantu à l'icona creata prima.
  21. In u campu "Username" inserite u login di u serviziu VPN chì avete dighjà avutu in a creazione di a cunnessione. In u campu "Password" martellu in a espressione di u coddu adatta per entrà. Perchè ùn avemu micca da inserisce i dati specificati, pudete selezzià a casella "Salvà u username". Per inizià a cunnessione, cliccate "Cunnessione".
  22. Dopu a procedura di cunnessione, a finestra di configurazione di a situazione di a rete si aprirà. Sceglite una posizione in esse "Rete pubblica".
  23. A cunnessione sarà fatta. Ora pudete trasferisce è riceve dati via Internet usando VPN.

Pudete configurà a cunnessione di rete via VPN in Windows 7 aduprendu programmi di terze parti o usando solu a funzionalità di u sistema. In u primu casu, avete bisognu di scaricà l'applicazione, ma a prucedura di l'impostazioni serà di più semplice cum'è possibile, ùn avete micca duvute cercà tutti i servizii proxy chì furnite i servizii currelati. Quandu si utilizza l'utili integrati, ùn avete micca bisognu à scaricà nunda, ma bisognu prima truvà e registrà nantu à un serviziu speciale VPN. In più, vi hà sempre bisognu di fà una serie di impostazioni chì sò assai più cumplicati cà aduprà u metudu software. Cusì avete bisognu di sceglie ciò chì opzione ti pigliu megliu.