Errore CLOCK_WATCHDOG_TIMEOUT in Windows 10

Unu di i più difficiuli in a identificazione di e cause è di l'errore di correzione in Windows 10 hè a schermata blu "u vostru PC hà un prublema è deve esse ripartitu" è u codice d'errore CLOCK_WATCHDOG_TIMEOUT, chì pò apparìte sia in momenti arbitrarii sia in l'esercizio di certi azioni , a cunnessione di i dispositivi, etc.). L'errore stessa afferma chì a chjave attesa di u sistema ùn hè micca stata ricevuta da unu di i core di processor in u mumentu previsto, chì, di solitu, dice pocu nantu à ciò chì à fà.

Questu tutorial hè circa a causa più cumuna di l'errori è di i modi per riparà u schermu blu CLOCK_WATCHDOG_TIMEOUT in Windows 10, se possibile (in certi casi, u prublema pò esse hardware).

Schermata blu di a morte (BSoD) CLOCK_WATCHDOG_TIMEOUT è processori AMD Ryzen

Aghju dicisu di fà l'infurmazione nantu à l'errore in quantu à i pruprietari di i computer in u Ryzen in una sezione separata, perchè per esse, in più di e ragioni spiegate sottu, ci sò dinò i soi specifici.

Allora, se avete CPU Ryzen installatu nant'à u vostru bordu, è incù un errore CLOCK_WATCHDOG_TIMEOUT in Windows 10, vi pruponi di tene in considerazione i punti chì seguite.

  1. Ùn installate micca costruzioni in precedenza di Windows 10 (versioni 1511, 1607), perchè puderebbenu cause di cunflitti in u travagliu nantu à i processori specificati, ciò chì porta à errori. Dopu sò stati eliminati.
  2. Aggiornu u BIOS di a vostra scheda madre da u situ ufficiale di u so fabbricante.

Nantu à u secondu puntu: in un certu numaru di fori hè ripurtatu chì, à u duminiu, l'errore si manifesta dopu aghjurnà u BIOS, in questu casu si declina un rimborsu à a versione precedente.

Problemi cù BIOS (UEFI) è overclocking

Se avete cambiatu di ghjustu i parametri BIOS o eseguitu l'overclocku di u processore, questu puderebbe causà un errore CLOCK_WATCHDOG_TIMEOUT. Pruvate i seguenti passi:

  1. Disattivà l'overclock di CPU (s'ellu hè esesitu).
  2. Cancellà u BIOS per e l'impostazioni predefinite, pudete - Impostazioni ottimizzate (Load Optimized Defaults), più dettagli - Cumu ripresentà e configurazioni di u BIOS.
  3. Se u prublema apparisci dopu à u computer furmatu o a piata madre hè stata rimpiazzata, verificate se ci hè un aghjurnamentu di u BIOS per u situ web ufficiali di u fabbricante: forse u prublemu era risoltu in l'aggiornu.

Problemi periferichi è driver

U prossimu fattu cumunu hè u funzionamentu imprudente di l'hardware o di i driver. Sì avete recentemente cunnessu un hardware novu o avete appena reinstallatu (versione aggiornata) di Windows 10, fate attenzione à i metudi seguenti:

  1. Installate i driver di dispositivi originali da u situ ufficiale di u custruatore di u vostru laptop o a scheda madre (sì hè un PC), in particulare i driver per u chipset, USB, gestione di l'alimentazione, adattatori di rete. Ùn aduprate micca i packs driver (prugrammi per l'installazione automatica di driver), è ancu ùn piglià micca seriamente "u driver ùn hà bisognu à l'aggiornamentu" in u manager di dispositivi - stu missaghju ùn significa micca chì ùn ci sia micca i piloti novelli (ùn sò micca solu in u Windows Update Center). U lugiziale di sistema ausiliare deve esse installatu per u laptop, ancu da u situ ufficiale (hè u software di sistema, i prugrammi di applicazione chì ponu dinù presenza ùn ci sò micca necessarii).
  2. S'ellu ci hè dispositivi cù errori in u Gestore di Dispositivi di Windows, pruvite a disattivà e (cliccate à u dirittu cù u mouse): se sò dispositivi novi, allora pudete scungerete fisicamente) è ripartite u computer (da rializà, senza spegnere è da riavvià). in Windows 10 pò dì essa impurtante), è dopu osservà se u prublema si manifesta di novu.

Ancora una cosa riguardu à l'apparecchiatura - in certi casi (si parla di PC, micca laptop), u prublemu pò apparìsce dopu si ci sò dui schede video in computer (un chip integratu è una scheda video discreta). In u BIOS in u PC, ci hè di solitu un articulu per disattivà a video integrata (di solitu in a sezione di Periferiche Integrate), pruvate a disconnessione.

Software è Malware

Tra l'altro, BSoD CLOCK_WATCHDOG_TIMEOUT pò esse causatu da prugrammi appena installati, in particulare quelli chì travaglianu cù Windows 10 à un livello micca o aghjunghje i so propri servizii di sistema:

  1. Antivirus.
  2. Programmi chì aghjunghjenu dispositivi virtuali (ponu esse visualizati in u manager di dispositivi), per esempiu, Daemon Tools.
  3. Utilità per travaglià cun parametri BIOS da u sistema, per esempiu ASUS AI Suite, prugrammi per l'overclocking.
  4. In certi casi, un software per travaglià cù macchine virtuale, per esempio, VMWare o VirtualBox. Aplessu à elli, à volte un errore accade cume una rete virtuale chì ùn funziona micca bè o quandu utilizza sistemi specifichi in macchine virtuale.

Inoltre, tali prugrammi ponu includere virus è altri prugrammi dannosi, vi pruponi per cunsultà u vostru computer per a so presenza. Vede l'Ultive Strumenti di Rimozione Malware.

Errore CLOCK_WATCHDOG_TIMEOUT à causa di prublemi hardware

Infine, a causa di l'errore in questione pò esse hardware è problemi cunnessi. Alcuni di elli sò facilmente corretti, includenu:

  1. U surriscaldamentu, polvere in l'unità di sistema. Hè necessariu pulizia di u computer da a polvere (ancu in assenza di segni di surriscaldamentu, questu ùn serà micca superflu), se u processore si supera a surriscaldamentu, hè ancu pussibule di cambià a pasta termica. Vede cumu sente a temperatura di u processore.
  2. Operazione incerta di l'alimentu, tensione differente da a necessaria (pò esse tracciata in u BIOS di alcune cartoline madre).
  3. Errori di RAM. Vede Cumu controllà a RAM di un computer o laptop.
  4. Problemi cù u discu duru, vede Cumu fà verificà l'errore di u discu duru.

Problemi più seri di sta natura sò difetti in a scheda madre o in u processore.

Ulteriori informazioni

Sì nessunu di quelli sopra cusì ha finutu à aiutà, i punti chì seguitanu pò esse utule:

  • Se u prublema si trova appena ghjustu è u sistema ùn hè micca reinizettatu, prova a utilizà i punti di ripresa di Windows 10.
  • Verificate l'integrità di i file di sistema Windows 10.
  • Spessu, u prublemu hè causatu da u funziunamentu di adattatori di rete o di i so driver. A volte ùn hè micca pussibule di determinà esattamente ciò chì hè male ind'è (l'aggiornamentu di i driver ùn aiuta, ecc.), Ma quandu si disconnette u computer da Internet, spegni l'adattatore Wi-Fi o rimuovi u cavu da a scheda di rete, u prublema scomoda. Questu ùn indica micca necessariu i prublemi di a scheda di rete (i componenti di u sistema chì travaglianu cun l'inutile cù a rete ponu ancu abbatre), ma pò aiutà a diagnostica u prublema.
  • Se l'errore si verifica quandu si avvia un particulare prugramma, hè pussibule chì u prublemu sia causatu per a so operazione sbagliata (forse, specificamente in questu ambiente di software è in questu equipagiu).

Speru unu di i modi chì aiuterà a risolve u prublema è in u to casu l'errore ùn hè micca causatu da prublemi hardware. Per i portatili o i monoblocks cun OS originale da u fabbricante, pudete ancu provà a resettà a cunfigurazioni di fabbrica.