L'errori in a apparizione di BSOD - "schermi blu di a morte" - si verificanu à causa di prublemi critichi in l'hardware o in u software di u sistema. Devemu dedicà stu materiale à l'analisi di e cause di BSOD cù u còdice 0x0000007e.
Eliminate u schermu blu 0x0000007e
I motivi chì causanu quest'errore sò spartiti in "ferro" è software. U più difficiule da diagnosticà è eliminà questu dopu, cume i prublemi abbastanza assai. Quessi sò in gran parte crash in installati da l'utente o prugrammi di sistema. Tuttavia, ci sò più casi "simuli", per esempiu a mancanza di spaziu libaru nantu à u discu rigiu di u sistema o un malfunzionamento di a scheda video.
L'errore cunsideratu pò esse chjamatu generale, chì permette di aduprà e istruzioni da u articulu dispunibile in u ligame sottu. Se i raccomandazioni ùn portanu micca u risultatu desideratu, allora ghjunghjite quì è cerca di risolve u prublema in una di e modi chì seguite (o tuttu).
Per di più: Solvenendu u prublema di l'azzulette in Windows
Reason 1: Hard Drive
Cume nant'à u discu duru in stu casu, capemu u drive nantu à u quale si trova a cartella “Windows”, chì significa chì u sistema operativo hè installatu. S'ellu ùn ci hè micca spaziu sughjettu per quessa per creà i file di sistema temporaneu durante u caricu è u travagliu, avemu naturalmente ricevi un errore. A soluzione hè sèmplice: liberate spaziu discu eliminendu i file è i prugrammi inutili cù CCleaner.
Ulteriori dettagli:
Cumu aduprà CCleaner
Correzione di l'errori è cagione di spazzatura in un computer cù Windows 7
Se u BSOD si faci quandu u Windows si mette in marcia, allora avete bisognu di aduprà una di e distribuzioni Live per pulìtu. Per risolve u prublema, andemu à ERD Commander, primu devi scaricà, è dopu scrive in l'unità flash USB, chì sarà caricata.
Ulteriori dettagli:
Guida per creà un drive flash cù ERD Commander
Configurate u BIOS per l'iniziu da un drive flash
- Dopu avè caricatu da e frecce, scelemu a capacità di u nostru sistema - 32 o 64 bit è cliccate ENTER.
- Avemu inizializà a cunnessione di rete in u background, cliccendu "Sì". Questa azzione ci permette di aduprà l'unità di rete (s'ellu ci hè) per trasmette i file.
- Dopu, pudete permettere à u prugramma di riassignà e lettere di l'unità, ma questu ùn hè micca necessariu, postu chì ne cunnosce chì spaziu à travaglià. Pressu "Sì" o "No".
- Selezziunate a disposizione di a tastiera.
- Dopo ERD rileva u sistema installatu, cliccate "Prossimu".
- Cliccate nantu à l'elemento più basu di u menù chì si apre - "Strumenti di riparazione di Diagnostica è di Microsoft".
- Dopu, andate à "Esploratore".
- In u blocu di sinistra, circà un discu cù una cartella. "Windows".
- Avà avemu bisognu di truvà è sguassà schedari inutili. U primu hè u cuntenutu. "Cestini" (cartulina "$ Recycle.Bin"). Ùn hè micca bisognu di toccà a cartella stessa, ma tuttu ciò chì hè in esse hè cundotto.
- U prossimu "sottu a culurita" hè ampio file è cartelle cun video, foto è altri cuntenuti. Di solitu sò situate in a cartella di l'utente.
Lettera di l'Imprudenza: L'utenti Nome Ùn ì Iniziu
I primi cartelli à vitture "Documenti", "Desktop" è "Downloads". Duvete ancu attente à "Videos", "Musica" è "Pictures". Quì puderia ancu trattà solu i cuntenuti, è lasciate i cartulari à u locu.
Se i schedari ùn ponu micca esse eliminati, pudete trasferiri in un altru discu o ancu (prima di scaricà) un drive flash USB cunnessu. Questu hè fattu cliccendu nantu à u documentu PCM è sceglie a voce di menu contuttiva cumposta.
In a finestra chì si apre, selezziunate u media à chì avemu intenzione di spostà u file, è cliccate OK. U prucessu pò fà un pezzu di u tempu, dipende da a dimensione di u documentu sorgente.
Dopu avè completatu tutte e azzioni, pudete avizià u sistema è rimuova i prugrammi superfluu cù un attrezzi di sistema o un software speciale.
Per di più: Installazione è disinstallazione di prugrammi in Windows 7
Reason 2: Video Card
Una adattatrice grafica discreta difettosa pò influenzà a stabilità di u sistema, inclusu l'errore 0x0000007e. A ragione pò esse u travagliu sbagliatu di u driver di video, ma parlemu dopu. Per diagnosticà un malfunzionamentu, hè abbastanza per disconnessu a carta da u PC è controllà u funziunamentu di u sistema operativo. A foto pò esse ottenuta accintendu u monitor in u connettore currisariu di a scheda madre.
Ulteriori dettagli:
Scurdà a scheda video da u computer
Cumu aduprà a scheda video integrata
Reason 3: BIOS
U BIOS hè un picculu prugramma chì controlla tutti i componenti hardware di u sistema, scritti in un chip particulare nantu à a "scheda madre". Impostazioni errate spessu porta à vari errori. Questo ci aiuterà à resettà i parametri.
Leggi più: Resettà i cunfusioni di u BIOS
Un codice BIOS obsoleto pò esse incompatibile cù l'hardware installatu. Per risolve u prublema, ci vole à aggiornà stu firmware.
Leggi ancu: Aggiornu u BIOS in u computer
Reason 4: Driver
Una soluzione universale per un prublema di driver hè di restituisce u sistema. Hè vera, travaglia solu se sì a causa hè u software installatu da l'utente.
Per di più: cumu restaurà Windows 7
Un casu cumunu, ma sempre speciale, hè un fallimentu in u driver di sistema Win32k.sys. Quest'informazione hè indicata in unu di i blocchi BSOD.
A ragione di stu cumpurtamentu di u sistema pò esse un software di terze parti per u cuntrollu à distanza di u computer. Sè l'usene, a rimucinazione, a reinstallazione o a sostitu di u prugramma cun analogu aiutanu.
Leggi più: Software di Accessu Urgente
Se un driver diversu hè specificatu in u BSOD, avete bisognu di truvà infurmazione nantu à Internet in Internet, cù qualchì motore di ricerca: quale prugramma appartene, induve si trova in u discu. Se si determina chì questu hè un file di software di terza parte, allora (software) dev'essu cancellatu o reinstallatu. Se u driver di u sistema, allora pudete provà à ripristinarlo. Questu hè fattu cù l'aiutu di ERD Commander, un altru software o utilità sistema SFC.
Leggi più: Verificate l'integrità di i file di sistema in Windows 7
Comandante ERD
- Cume ne truvamu punti da 1 à 6 cumpresu u primu paragrafo nantu à u discu duru.
- Sceglite "Checker di u File System".
- Pressu "Prossimu".
- In a prossima finestra, lasciate e impostazioni predefinite è cliccate torna. "Prossimu".
- Aspettemu chì a procedura hè finita, cliccate "Fatti" e riavvià u computer da u discu duru (dopu avè impiantatu u BIOS).
Conclusione
Comu pudete vede, ci sò parechje maniere per eliminà l'errore 0x0000007e, perchè hè necessariu diagnostichi bene, cioè di identificà u prublema hardware o software. Questu pò esse fattu manipendu l'hardware - dischi è scheda video è ottenendu informazioni tecniche da u schermu di l'errore.