Spegni allerti in Odnoklassniki

Da furmatu hè significatu u prucessu di applicà marcate speciali in u drive. Pò esse adupratu da e novu è usate. E formattazione di un novu HDD hè necessariu per creà un marcatu, senza a quale ùn serà micca percepitu da u sistema operativu. S'ellu ci hè dighjà informazioni nant'à u discu duru, hè cancellatu.

Per queste ragioni, a formattazione pò esse pertinente in diversi casi: quandu un nuovo HDD hè cunnessu à un computer, per una pulizia di u discu piena, quandu un OS hè reinizettatu. Cumu fà ciò chì hè accussì è quali sò e vie? Questu sarà discusu in st'articulu.

Perchè bisognu formatà

E formattazione di HDD hè necessariu per parechji motivi:

  • A creazione di u marcatu di base per ulteriori travaglià cù u discu dur

    Si faci dopu a prima cunnessione di u novu HDD à u PC, altrimenti ùn semu micca solu esse visibile trà e unità locali.

  • Cancellazione di tutti i file salvati

    Nel corso di l'anni, un computer o laptop in u discu duru cummuna una quantità enorme di dati inutili. Quelli ùn sò micca solu i file d'utitore, ma ancu i file di sistema chì ùn sò più necessarii, ma ùn sò micca cancellati da solu.

    Di conseguenza, pussibilità di sparghere di un lettu, travagliu instabile è lente. U modu più faciule per sbarrazzà di l'ordine hè di salvà i schedari necessarii per u sdoganamentu o per una unità flash USB è formattà u discu dur. Questu hè in un certu modu un metudu radicale per optimizà a prestazione di HDD.

  • A reinstallazione cumpleta di u sistema operativu

    Per una installazione megliu è più pulita di u sistema operativo, hè megliu ad aduprà un discu blank.

  • Correzione di l'errore

    Virus è malware irrecuperabili, blocchi danneggiati è settori è altri prublemi cù u discu duru sò spessu fissati cù a creazione di novu marcatu.

Stadi di formattazione

Questa pratica hè divisa in 3 fasi:

  1. Livellu basso

    U terminu "formattazione à livellu" hè statu adatta à l'utenti. In u sensu usuale, si tratta di sovrascrivendu l'infurmazioni, perchè ogni spaziu di u discu hè liberatu. Se i settori difettosi sò stati trovati in u prucessu, sò marcati inutilizati per eliminà ulteriormente i prublemi cù scrittura è lettura di dati.

    In i computer più antichi, a caratteristica di u Scrittura Bassa era dispunibile in u BIOS. Ora, per via di a complessa struttura di HDD moderni, sta caratteristica ùn hè micca dispunibile in BIOS, è l'attuale formattazione à basso livello hè fatta una volta - durante a fabbricazione in fabbrica.

  2. Ripartizione di sezioni (passu opzionale)

    Parechji utilizatori spartinu un discu fisicu in parechje partizioni logiche. Dopu à ciò, un HDD installatu diventa dispunibule sottu diverse lettere. Di solitu "Discu locale (C :)" adupratu per OS, "U Disk locale (D :)" è dopu - per a distribuzione di i file di l'utente.

  3. Livellu alto

    Stu metudu hè u più populare trà l'utenti. Durante questu prucessu, si formanu u sistema di i file è e e tabelle file. Dopu à quellu HDD diventa dispunibule per l'archiviazione di dati. U formattatu à un altu livellu hè fattu dopu a partizionazione, i dati di situazione di tutti i schedari scritti in u discu duru sò cancellati. Dopu avè, vi pudete recuperà in tuttu o parzianu dati, in opposizione à quelli di bassu misu.

Tipi di formattazione

Ci hè dui tipi chì servenu per formattà u HDD interno è esterno:

  • Veloce

    Ùn ci vole micca tantu tempu, perchè tuttu u prucessu hè riduttu à u fragnamentu di i dati nantu à a posizione di i file cù zeri. In listessu tempu, i prugrammi stessi ùn spariscenu da nimu è saranu coperti da novu informazione. A struttura ùn hè micca ottimizzata, è se ci sò i prublemi, sò saltati è ùn sò micca corretti.

  • Complete

    Tutte e informazioni sò completamente rimesse da u discu duru, è cusì, u sistema di file hè verificato per vari errori, è i settori difetti sò fissi.

Vede ancu: Cumu verificà discu duru per i settori difettosi

Metodi di formattazione HDD

Formattà u discu duru pò esse fattu cù diversi metudi. Per questo, sò usati cum'è strumenti di Windows integrati o prugrammi di terze parti. Se vulete fà una pratica è sblocca u HDD, allora usa una di e opzioni.

Metudu 1: Usa i prugrammi per formattà

Ci sò dui servite chjuche è prugrami putenti chì eseguenu missioni addizionale fora di i principali, per esempiu, spartendu u discu duru è verificà se sò errori. Per dà u formatu di partizioni cù OS, sarà necessariu creà una unità flash aviabile cù u prugramma installatu.

Acronis Disk Director

Una di e più famose utilità chì travaglia cun dischi fisichi è e so partizioni. U prugramma Acronis Disk Director hè pagatu, ma assai putente, perchè hà molte funzioni è funzioni.
Permette di formattà u discu duru, cambià u sistema di file, a dimensione di u cluster è l'etichetta di u volume. A interfaccia assemi à un prugramma Windows regale. "Gestione di dischi", è u principiu di funziunamentu, rispettivamente, hè simile.

  1. Per formattà, cliccate nantu à u discu desideratu in u fondu di a finestra - dopu un elencu di tutte e operazioni dispunibili saranu visualizzate a sinistra.

  2. Selezzi un item "Format".

  3. Lasciate o cambiate valori, se necessariu. Di solitu hè abbastanza per aghjunghje una etichetta di u volumu (u nomu di u discu in Esploratore di Windows). Cliccate "OK".

  4. A attività pianificata sarà creata è a casella di cunversione cambia u so nome à "Applicà operazioni pianificate (1)". Cliccate nantu à ellu è selezziunate "Continue".

    • MiniTool Partition Wizard

      A differenza di Acronis Disk Director, sta utility hè libera, dunque avè una funzionalità più modesta. U prucessu hè quasi identicu è u prugramma hà a fàpica perfettamente u travagliu.

      MiniTool Partition Wizard pò cambià ancu l'etichetta, a grandezza di u cluster è u tippu di file. In u nostru situ hè ancu una lezzione dettagliata nantu à a formattazione cù stu prugramma.

      Lezione: Cume formattà un discu cù MiniTool Partition Wizard

      Strumentu di Formatu di Livellu HDD

      Un altru prugramma famosa è libera chì pò formattà diverse unità. L'Ulturiu Formatu U Level HDD hè capace di fà a cosiddetta "formattazione à livellu", chì in realtà significa solu una formattazione completa (per più dettagli, perchè ùn hè micca u livellu, leghe sopra), è esegue dinò furmazione rapida.

      L'istruzzioni per travaglià cù stu prugramma sò ancu nantu à u nostru situ web.

      Lezione: Cume formattà un prugramma di discu HDD Formatu u Livellu Tool

      Metudu 2: formattazione in Windows

      L'opzione più faciula chì hè adatta per tutte e unità in cui u vostru sistema operativo ùn hè micca installatu. Questu pò esse una partizione di u discu duru chì avete ruvutu in parti, una seconda unità attaccata in a unità di sistema, o un HDD esterno.

      1. Andà à "U me computer"selezziunate u discu chì vulete formattà, cliccate à dirittu nantu à elli è selezziunate "Format".

      2. A finestra si aprirà in a quale hè megliu di ùn cambià i parametri, ma pudete deselezziunà u parametru "Quick Format", s'è vo vulete curate i settori difettosi in paralelu (ci piacerebbe più di più).

      Metudu 3: Tramite u BIOS è a linea di cumannu

      Per formattà l'HDD in stu modu, avete bisognu di una unità USB flash aviabile cù un sistema operativo registratu. Tutti i dati, cum'è Windows, saranu cancellati; cusì se avete bisognu di formattà u discu cù u sistema operativo installatu, sta procedura ùn hè impossibile.

      Lezione: Cumu creà una unità flash USB di boot

      Fate u seguitu:

      1. Connettu l'unità flash USB à u computer.
      2. Rinvià u PC è entrate in u BIOS. Per fà quessa, dopu avè avvicinatu, cliccate nantu à a tasca invesce - questu hè di solitu unu di i: F2, DEL, F12, F8, Esc o Ctrl + F2 (una chjave specifica dipende da a vostra configurazione).
      3. Usate a tastiera per cambià u dispositiu da u quali inizià u computer. Per fà quessa, andate in a sezione "Boot" è l'elenco di dispositivi di avvio in primu locu ("1st Priority Boot") metti u to drive di flash.

        Se l'interfaccia BIOS cum'è in u screenshot sottu, allora andate "Funzioni avanzate di BIOS"/"Configurazione di e funzionalità di BIOS" è selezziunate "Primi dispositivo di partenza".

      4. Ci vole à avverà chì, à causa di differenze in versioni di BIOS, i nomi di l'ubbiettivi menu sò forse diversi. Se u vostru BIOS ùn hà micca u parametru specificatu, cerca di u nome più adattu.

      5. Cliccate F10 Per salvà l'impostazioni è uscisce, per confermà e voste azzioni, cliccate "Y". Dopu à quessa, u PC hà da furmà da u dispositivo sceltu.
      6. In u ambiente Windows 7 in esecuzione, in u fondu, cliccate u pulsante "Ripristina sistema.

        In a finestra cù i parametri, selezziunate l'elemento "Linea di cumandamentu".

        In Windows 8/10 selezziunate dinò "Ripristinà sistema".

        Dopu cliccate nantu à i pulsanti in a sequenza "Diagnostics"> "Troubleshooting"> "Command Line".

      7. Determinate u discu da formattà. U fattu hè chì quandu si lancia u vostru PC da un drive flash USB di avviatore, e so lettu pò differisce da ciò chì avete usu di vede in Windows, dunque avete bisognu di scopre a vera lettera di u discu dur. Per fà quessa, digià u comando chì seguita nantu à a linea di cumandata:

        wmic logicaldisk ottiene deviceid, volumename, size, description

        L'DDD hè più faciule determinatu da a so dimensione - hè listatu in byte.

        Dopu chì a lettera hè stata definita, digita questo in a riga di cume:

        format / FS: NTFS X: / q- cù u cambiamentu di u sistema di file à NTFS
        format / FS: FAT32 X: / q- cù u cambiamentu di u sistema di file à FAT32
        o just
        format X: / q- formattazione rapida senza cambià u sistema di file.

        Appughjà Enter ogni volta chì a reta di cumulo dumanda, finu chì u prucessu hè finitu.

        Chjarifiche: Invece di X aduprate a lettera di u vostru HDD.
        Pudete ancu assignà una etichetta di u volumu (nome di a unità in Esploratore di Windows) dà a rimpiazzamentu di u comando / q on / v: IMYA DISKA
        I dischi duri moderni usanu NTFS. Per i PC più vechji, FAT32 farà.

      Metudu 4: formattazione prima di stallà u OS

      Se pensate di formattà u discu prima di installà una nova versione di u sistema operativu nant'à, ripetite i passi 1-5 di u metodo precedente.

      1. In Windows 7, lanciate l'installazione scegliendu u tipu d'installazione "Installazione completa".

        In Windows 8/10, avete bisognu di fà tutti stessi passaggi cum'è in Windows 7; ancu prima di ghjunghje a scelta di l'unità per l'installazione, bisognu fate qualchì ulteru passu - specificate a chjave di pruduttu (o saltate stu passu), selezziunate x64 / x86 architettura, accetta di termini di licenza, sceglite tipu d'installazione "Custom: Windows Setup Only".

      2. In a finestra cù a scelta di partizioni, selezziunu u HDD desideratu, basatu nantu à a so dimensione, è cliccate nantu à u pulsante "Setup di u discu".

      3. Tra l'ultime caratteristiche, selezziunate "Format".

      4. In a finestra di cunferenza di pop-up, cliccate nantu à "OK" è aspettate chì u prucessu sia finitu. Dopu, pudete cuntinuà a stallà u sistema.

      Ora sapete ciò chì hè formattazione, cume si verrà, è cume si pò fà. U metudiu dipende da chì drive avete bisognu à formattà, è chì sò dispunibili per sta situazione.

      Per una furmazione simpatica è rapida, una utilità di Windows incorporata hè abbastanza chì pudete scorrere cù Explorer. S'ellu hè impossibile avviare in Windows (per esempiu, per via di virus), allora u modu di formattazione in u BIOS è a linea di cumunicazione farà. È sì andate per reinstallà u sistema operativu, allora a formattazione pò esse fatta cun Windows Installer.

      Utilizendu l'utilità di terze parti, per esempiu, Acronis Disk Director hà sensu solu sì avete micca avutu una immagine di OS, ma pudete creà una unità flash USB di avviatore cù u prugramma. Altrimenti, questu hè una questione di gustu - aduprà un strumentu standard da Windows, o un prugramma da un altru fabbricante.