Cume ricusà rapidamente u telefonu nantu à Android

In u prugramma Microsoft Office, l'utente hà bisognu à qualchì tempu inserisce una marcata o, chì quellu elementu hè chjamatu in un altru modu, una casella di verifica (˅). Questu pò esse fattu per scopi diversi: solu per marcà un oggettu, includere vari situu, ecc Figuremu cumu marcà Excel.

Checkbox

Ci hè parechje maniere di spuntà Excel. Per sceglie una opzione specifica, avete bisognu di mettere subitu ciò chì ti serve per verificà a casella per: solu per tagghjà o per organizà certi processi è scripts?

Lezione: Cumu mettere un tick in Microsoft Word

Metudu 1: Inserite da u menù "Simbulu"

Se avete bisognu di definisce un tick per u scopu visuale solu, per marcà un oggettu, pudete semplicemente aduprà u pulsante "Simbolu" situatu nantu à u nastro.

  1. Piazzà u cursore in a cella in cui deve esse situata a marcata. Vai à la tabulazione "Inserisci". Cliccate nantu à u bottinu "Simbolu"chì hè situatu in u blocu di strumentu "Simboli".
  2. A finestra si apre cù un listinu enorme di elementi diversi. Ùn andate nant'à, ma rimanete in tab "Simboli". In u campu "Font" Qualsiasi di i caratteri standard pò esse specificatu: Arial, Verdana, Times new roman etc. Per truvà rapidamente u carattere desideratu in u campu "Set" impostate u parametru "Lettere cambia spazii". Cercemu un simbulu "˅". Selezziunu e cliccate nantu à u pulsante. Incolla.

Dopu à quì, l'elemento selezionatu apparirà in a cella pre-specificata.

Da a listessa manera, pudete inserisce una marcata di cunniscenza più famosa cù i lati sproporzionati o una marcata in a casella (una scatula piccolissima disignata per verizà a cascia). Ma per questa, avete bisognu in u campu "Font" indicà invece di a versione standard un font di carattere particulare Wingdings. Allora ghjunghje à u fondu di a lista di caratteri è selezziunu u caratteru desideratu. Dopu, cliccate nantu à u bottinu Incolla.

U carattere seleziatu hè inseritu in a cella.

Metudu 2: Sostitu i Simbuli

Ci sò dinò utenti chì ùn sò micca persunalmente caratteri cumparati. Allora, invece di fà a marca di spezialità standard, basta digià u caratteru da a tastiera "v" in u layout di English. A volte questu hè ghjustificatu, postu chì stu prucessu pende molto pocu tempu. È fora, sta sostituzzione hè guasgiu imperceptibile.

Metudu 3: cunfirmà una cudiera in a casella

Ma per installà o uncheck u status di gestisce un script, avete bisognu di fà un travagliu più cumpletu. Prima di tutti, devi mettere a casella. Ciò hè un casu di tanta piccula, unni hè stata piazzata a casella. Per inserisce questu articulu, avete bisognu di accende u menu di sviluppatore, chì hè disattivatu per difettu in Excel.

  1. Esiste in a tabulazione "File", cliccate nantu à l'elemento "Opzioni"chì hè situatu à a parte sinistra di a finestra attuale.
  2. A finestra di parametri hè lanciata. Andate in a sezione Setup Ribbon. In a parte diritta di a finestra, setate una marcata (hè quì chì avemu bisognu à stallà nantu à u schernu) à fronte di u parametru "Sviluppatore". À u fondu di a finestra, cliccate nantu à u bottinu. "OK". Dopu à ciò, una tabulazione apparirà nantu à u nastro. "Sviluppatore".
  3. Andate à a scheda appena attivata. "Sviluppatore". In u blocu di l'utili "Controlli" cliccate nant'à u nastro nantu à u pulsante Incolla. In a lista chì si apre in u gruppu Controlli di forma sceglite Checkbox.
  4. Dopu à, u cursore si trasforma in una croce. Fate di esse cliccate nantu à a zona nantu à u fogliu in u vogliu inserisce un modulu.

    Una casella vuota apparisce.

  5. Per definisce una bandera in esse, cliccate puru nantu à questu articulu è a casella di selezzione sarà selezionata.
  6. Per rimuovere l'iscrizzione standard, chì in a maiò parte di i casi ùn hè micca necessaria, cliccate nantu à u bottinu sinu di u mouse nantu à l'elemento, selezziunate l'iscrizzione è cliccate nantu à u pulsante Elimà. Invece di l'etichetta eliminata, pudete inserisce un altru, o ùn puderete micca inserisce nunda, lascendu a casella senza a denominazione. Questu hè à discrezione di l'utente.
  7. Se ci hè una necessità di creà parechje casute, ùn pudete micca creà una separata per ogni reta, ma copia u già annantu, chì permette u risparmiu di tempu. Per fà quessa, selezziunate subitu u formu cliccendu nantu à u mouse, poi tene u bottinu di sinistra è trascina a forma à a cella desiderata. Senza lancià u bottinu di u mouse, tenemu premutu u tastu Ctrlè poi rilasciate u pulsu di u mouse. Eseguemu una operazione simile cù altre cellule in cui avete bisognu à inserisce una marcata.

Metudu 4: Crea una casella di spuntà per eseguì u script

Di sopra, avemu amparatu à marcà una cella in diversi modi. Ma sta caratteristica pò esse aduprata micca solu per esposizione visuale, ma dinò per risolve problemi specifici. Pudete purtà a scenariu diversu quandu cambia a spuntà. Analizeremo cumu stu funziunà in l'esempiu di cambià u culore di a cella.

  1. Crea una casella di spaziu conforme à l'algitimu descritta in u metudu precedente, aduprendu la scheda di sviluppatore.
  2. Cliccate nantu à l'elemento cù u cliccatu destro di u mouse. In u menù contestuale, selezziunate l'elemento "Formatu oggettu ...".
  3. A finestra di formattazione si apre. Vai à la tabulazione "Cuntrollu"s'ellu era aperto in altrò. In u blocu di parametri "Valuri" u situ attuale deve esse indicatu. Hè cusì, se a marcata hè attualmente messa, u switch deve esse in posizione "Installatu"s'ellu ùn hè - in posizione "Fuori". Posizione "Misto" micca raccomandatu. Dopu cliccate nantu à l'icona vicinu à u campu "Cell Link".
  4. A finestra di formattazione hè minimizata, è ci vole à selezziunà a cella nantu à u fogliu cù u quale a casella hè associata à una spunta. Dopu chì a selezzione hè stata fatta, cliccate nuvellu nantu à u listessu pulsante in forma di un'icona, chì hè stata discusse in alto, per tornà à a finestra di formattazione.
  5. In a finestra di formattazione cliccate nantu à u bottinu. "OK" per salvà e modifiche.

    Comu pudete vede, dopu eseguendu queste azioni in a cella associata, quandu a casella hè chjaramente bèita, u valore "VERDU ". Se duelteghja a casella, u valore hè visualizatu. "FALSE". Per attaccà a nostra missione, cioè, cambià i culori di riempimentu, bisognu associu questi valori in a cella cù una azzione specifica.

  6. Selezziunate a cella cunnessa è cliccate nantu à u cù u taschju dirittu di u mouse, in u menu aperto selezziunate l'elemento "Formatà e cellule ...".
  7. A finestra di formattazione di e cellule si apre. In a tabulazione "Numero" selezzione articulu "Tutti i Formati" in u blocu di parametri "Formati di numeri". Campo "Tipu"chì hè situatu in a parte centrali di a finestra, scriviamo a espressione seguente senza virguli: ";;;". Pressu u pulsante "OK" in fondo à a finestra. Dopu sti azzioni, l'iscrizzione visibile "VERU" da a cellula hè scomparsa, ma u valore rimane.
  8. Selezziunate a cellula associata torna è andate in tab. "Casa". Pressu u pulsante "Formattazione condizionata"chì hè situatu in u blocu di l'utile "Stili". In a lista chì vene cliccate nantu à l'elemento "Crea una regula ...".
  9. Una finestra per creà una regula di formattazione si apre. A so parti superiore ci vole à sceglie u tipu di regula. Sceglite l'ultimu elementu in a lista: "Usa una formula per determinà e cellule formattate". In u campu "Formatu valori per i quali u formulu chì seguitu hè vera" specificate l'indirizzu di a cella associata (questu pò esse fattu sia manualmente o solu scebbuli), è dopu a cumparisce e coordinate in a linea, aghjunghjemu una espressione à "= TRUE". Per definisce u culore di a selezzione, cliccate nantu à u pulsante. "Formatu ...".
  10. A finestra di formattazione di e cellule si apre. Selezziunu u culore chì vorresti riempe a cella quandu tu marca. Pressu u pulsante "OK".
  11. Tornà à a finestra di creazione di regula, cliccate nantu à u pulsante. "OK".

Ora, quandu u zitellu hè attivatu, a cella cunnessa hè dipinta in u culore selezzione.

Se a spunta hè stata rimossa, a cella torna bianca.

Lezione: Formattazione condizionata in Excel

Metudu 5: Fate una marcata cù l'utili ActiveX

Un spuntu pò esse messu ancu cù l'utili ActiveX. Questa funzione hè dispunibule solu via u menu di sviluppatore. Allora, sì questu tabulazione ùn hè micca attivata, allora deve esse attivatu, cum'è descrittu sopra.

  1. Vai à la tabulazione "Sviluppatore". Cliccate nantu à u bottinu Incollachì hè messu in un gruppu di strumentu "Controlli". In a finestra aperta in u blocu "Elementi ActiveX" sceglite un articulu Checkbox.
  2. Com'è u tempu precedente, u cursore piglia una forma particulare. Facemu clic nantu à u locu duve l'introdu deve esse postu.
  3. Per definisce una marcata in a casella di verifica, avete bisognu di entrà in e proprietà di questu oggettu. Facemu clicchì nantu à u cù u cliccate dirittu di u mouse è in u menu aperto selezziunate l'elemento "Pruprietà".
  4. In a finestra di pruprietà chì si aprite, cercate u parametru. "Valore". Si trova in u fondu. Di fronte à noi cambemu u valore cù "False" on "Veru". Facemu fà semplicemente scrivendu caratteri da a tastiera. Dopu a fine di a missione, chjappate a finestra di pruprietà cliccendu nantu à u bottinu di chjusu standard in forma di croce bianca in un quadru rossu in u angulu in dirittu superiore di a finestra.

Dopu avè fattu sti passi, a casella di spezialità verrà verificata.

U scripting utilizza i controlli ActiveX è possibile usendu strumenti VBA, cioè, scrivendu macros. Benintesa, questu hè molto più cumplicativo di l'usu di l'uttrali di formatazione cumitate. L'estudiu di sta questione hè un grande spartitu. Macros ponu esse scritte per travaglii specifici solu da utenti cun cunniscenza di prugramma è chì anu avè abilità di travaglià in Excel molto più alti chì a media.

Per andà à l'editor VBA, cù cui pudete registra una macro, hè necessariu cliccà nantu à l'elemento, in u nostru casu, da a casella cù u bottinu sinistro. Dopu à quessa, una finestra d'editore sarà lanciata in cui pudete scrive u codice di l'attività da fà.

Lezione: Cumu creà una macro in Excel

Comu pudete vede, ci sò parechje manere di spuntà Excel. Quale metuda di sceglie dipende principalmente da u scopu di l'installazione. Se vulete solu marcà un oggettu, allora ùn ci hè interessa in a espletazione di u travagliu in u menù di u sviluppatore, cume ci vole un tempu assai. Hè assai più faciule da aduprà un inseme di carattere o ancu basta tipstre a lettera inglese "v" nantu à a tastiera invece di u marcatu. Se vulete aduprà un tick per organizzare l'esecuzione di scenarii specifici nantu à un fogliu, allora in questo casu questu scopu pò esse ottenutu solu cu l'aiutu di strumenti di sviluppatore.