In e condizioni normali, ùn hè micca difficiule di aprire un drive in un laptop. Ciò hè fattu cù un pulsante speciale nantu à a copertura di l'unità. Ma chì sì per una ragione perchè stu metudu ùn funziona micca? A propositu è parlate in questu articulu.
Aprite u discu in un laptop
A prima cosa da fassi attenzione prima di pruvà à aprite a copertura di l'unità hè di determinà a so presenza fisica in u sistema. Se avete acquistatu un laptop in u mercatu secondariu, allora forse l'usu precedente hà rimpiazzatu l'azionamentu cù un discu duru addizionale.
Vede ancu: Cumu mettere un discu duru invece di un lettore di discu in un laptop
Pudete eliminà stu fattore guardendu "Manager di dispositivi". Questu hè fattu cum'è questo:
- Apertu una stringa "Run" combinazione di tasti Windows + R è eseguite u comando
devmgmt.msc
- Se ùn aduprate micca un prugramma di virtualizazione di drive, per esempio, Daemon Tools, allora una filiale chjamata "Unità DVD è CD-ROM" deve cuntene solu un mezu. Sì ùn ci hè micca filiale (cusì ùn ci sò unità virtuali), cusì significa chì a unità hè disconnessa è (o) hè stata rimpiazzata da un discu dur.
Hè pussibile distinguere e unità virtuali da quelle fisiche per nome. I primi presentanu di solitu a parola in u so nome. "Virtuale", menzione di u prugramma in cui sò stati creati, è dinò una numerosa quantità.
Se una unità fisica hè stata rilevata in "Manager di dispositivi"dopu in avanti.
Metodo 1: Chiavi di tastiera
Parechji urdinatori sò dotati di una chjave speciale per aprire a copertura di l'unità. Di solitu hà una famosa icona di sparghjera di u discu (triangulu spiccificatu), è richiede una pulsazione di chjappu addizionale per attivà Fn.
Metudu 2: Esploratore
Un altru modu hè di aduprà "Esploratore"o piuttostu u so menù cuntestu. Quandu fate un clic u cliccavu nantu à u mouse, nantu à l'unità in u cartulare "Computer" deve selezzione articulu "Rimuovi"dopu chì u discu aprite.
A ricezione ùn funziona micca se ùn ci hè più media in u drive. Un altru ostaculu chì pò impedisce l'esecuzione di sta manipolazione hè a mancanza di una unità in a cartella "Computer". In stu casu, verificate l'impostazione di u sistema.
- Premete a combinazione di tasti Win + R è eseguite u comando per accede "Pannello di cuntrollu".
cuntrollu
- Selezziunu a modalità di visualizzazione "Piccole Icone" è andate à l'applet "Opzioni cartella".
- Eccu nantu à a tabulazione "Vede" deselezionate l'elemento "Nascite i dischi vacanti in a cartula Computer. Pressu "Applicà".
Ora a drive hè visibile in "Esploratore" ancu s'ellu ùn ci hè nisun discu. S'ellu ùn hè ancu micca quì, è sapemu per sicuru chì u dispositiu hè presente fisicamente in u sistema, allora pudete aduprà e raccomandazioni date in l'articolo sottu.
Leggi ancu: U computer ùn vede micca u drive
Metudu 3: Emergenza
Non tutti i ghjovani "utilizatori" sapenu chì, in casu chì un dispositivo perde a so operatività, per tutti i (quasi) unità di discu ci hè un'opportunità di espulsioni i dischi senza un bottinu.
- Prima di fà e manipolazioni descritte sottu, spegnu u portatile, è ancu megliu - caccià a batteria.
- Vicinu à a chjave standard, truvamu un picculu bucchu in cui passamu un filu sottu (clip) o aghja è premete leggermente. Questa azione sbloccherà u serratu, chì chiuzzu a copertura di l'unità, o, piuttostu, l'ascensore stessu hè fissatu.
A cosa maiò in questu ùn hè micca di cunfundà u foru di u lugatu cù u LED di l'unità, chì pò esse assai simile. Un altru puntu: in ogni casu, ùn usate micca in tali situazioni, stuzzicanti o partite. Pò rompere è rimanere in u foru, chì, cù una alta probabilità, prutterà a serratura di a so funzione primaria. Avemu da dismuntà u drive, chì ùn hè micca sempre pussibule.
Conclusione
Comu pudete vede, ci sò parechje opzioni per aprite un drive cattivo. In sta situazione, u più impurtante hè di ùn provà micca à influenzà fisicamente a copertura, per esempiu, per aghjunghje u coltellu. Si pò fà chì a pussibilità di rompere.