Linguature di navigatore Opera: metodi di esportazione

Bookmarks - Questu hè un attrezzu praticu per accede rapidamente à quelli siti chì l'utente hà fattu attente prima. Cù u so aiutu, u tempu hè salvatu significativamente in a ricerca di queste risorse web. Ma, certi volte, avete bisognu di trasferisce i segnalatori à un altru navigatore. Per questo, a prucedura per esportà i segnalibri di u navigatore nantu à u quale si trova hè effettuata. Scriviamu cumu esportà i segnalatori in Opera.

Esporta cun estensioni

Cum'è si hè scuppiatu, e novu versioni di u navigatore Opera nantu à u mutore Chromium ùn anu micca strumenti integrati per esportà i segnalibri. Dunque, avemu da passà à l'estensioni di terze parti.

Una di e estene più pratiche cù funzioni simili hè l'aggiunu di "Importation è Esportazione di Segui".

Per installà, andate in u menù principale "Download extensions".

Dopu à ciò, u navigatore reindirizza l'utente à u situ ufficiale di e extensioni di Opera. Inserite a query "Importazione è Esportazione di Marcatori" in a forma di ricerca di u situ, è premete u bottinu Inviziu di a tastiera.

In i risultati di i risultati di ricerca vene à a pagina di u primu risultatu.

Eccu una infurmazione generale nantu à u supplementu in inglese. Dopu cliccate nantu à u grande bottinu verde "Add to Opera".

Dopu à quessa, u pulsante cambia culore in giallu, è u prucessu di stallazione di a prumuzione inizia.

Dopu à l'installazione hè finita, u bottinu torna à piglià un culore verde, è a parola "Installatu" si vede nantu ad ellu, è a cursa per l'add-in "Importazione è Esportazione di Segui" appare in a barra di strumenti. Per cuntinuà à u prucessu di esportazione di segnalibri, basta cliccà nantu à sta scelta.

A interfaccia di estensione "Bookmarks Import & Export" si apre.

Avemu à truvà i segnalatori di l'Opera. Chistu si chiama bookmarks, è ùn hà micca una estensione. Questu file hè situatu in u profilo di l'Opera. Ma, dipende da u sistema operativu è l'impostazioni di l'utente, l'indirizzu di u profilu pò esse differente. Per scopre u caminu esattu à u prufilu, aprite u menu di l'Opera, è andate à l'elemento "About".

Davanti à noi apre una finestra cù l'infurmazioni nantu à u navigatore. À mezu à elli, circà a strada per a cartella cù u profilo di l'Opera. Spessu pari qualchì tempu: C: Utenti (username) AppData Roaming Software d'opera Opera Stable.

Dopu, cliccate nantu à u bottinu "Selezziunu File" in a finestra di prugramma "Importazione è Esportazione di Segui".

A finestra s'hè aperta quì avemu bisognu di sceglie un file di segnalibru. Andate à u file di segnalibri nantu à u percorso chì avemu amparatu sopra, selezziunu e cliccate nantu à u pulsante "Apri".

Comu pudete vede, u nomu di file hè apparso nantu à a pagina "Importanti è Esportazione di Segui". Ora fate un clic nantu à u pulsante "Esporta".

U schedariu hè exportatu in formato html à u cartulare di i download di Opera, chì hè installatu per difettu. Andate in sta cartulina, pudete semplicemente cliccate nantu à u so attributu in u statu di scaricamentu di una finestra popup.

In futuro, u file di segnalibru pò esse trasferito à qualsiasi altru browser chì supporta importà in u formatu html.

Esportazione manuale

Pudete ancu esportà u lugatu di segnalibru manualmente. Ancu sì, questa procedura hè chjamata export per convention. Andemu cù l'aiutu di qualcunu manager di file in u cartulare di u profilu Opera, u caminu à chì noi truvamu sopra. Selezziunate u file di segnalibri, è copiatelu in una unità flash USB, o in qualunque altra cartella di u vostru discu duru.

Allora pudete dì chì ne esporteremo i segnalibri. Hè vera, hè solu pussibile importà un tali file in un altru navigatore Opera, ancu da u trasferimentu fisicu.

Esportate i segnalatori in versioni anziane di Opera

Ma e vecchie versioni di u navigatore Opera (finu à 12.18 inclusivu) basatu nantu à u mutore Presto avianu u so strumentu per esportà i segnalibri. Considerendu u fattu chì certi utilizatori preferenu aduprà stu tipu di web browser, pudemu capì cumu l'esportazione hè fatta in ella.

Prima di tutti, aprite u menu principale di l'Opera, è poi passate per e voci "Segnalibri" è "Gestisci segnalibri ...". Pudete ancu semplicemente digià a scelta rapida di tastiera Ctrl + Shift + B.

Davanti à noi apre a sezione di cuncepimentu di segnalibri. U navigatore supporta dui opzioni per esportà i segnalibri - in u formatu adr (u formatu internu), è in u formatu html universale.

Per esportà in formatu adr, cliccate nantu à u bottinu di u schedariu è selezziunate l'elemento "Esportai segnalibri di Opera ...".

Dopu à quessa, una finestra si apre in cui avete bisognu di determinà a directory in cui u schedariu esportatu sarà salvatu, è inserisci un nome arbitrariu. Poi, cliccate nantu à u bottinu salvà.

Esportate i segnalatori in u formatu adr. Questu schedariu pò esse successu importatu in un'altra copia di l'Opera chì esiste in u mutivu Presto.

Altrimenti, l'esportazione di segnalibri in u formatu HTML. Cliccate nantu à u pulsante "File", è poi selezziunate l'elemento "Esporta in HTML ...".

A finestra s'hè aperta quandu l'utente seleziona a posizione di u schedariu esportatu è u so nome. Poi, avete da cliccà nantu à u "Salva" pulsante.

A differenza di u metudu precedente, quandu si salvanu i segnalibri in formato html, ponu esse importatu in futuro in a maiò tipa di navigatori moderni.

Come si vede, ancu chì i sviluppatori ùn anu micca avutu a dispunibilità di strumenti per esportà i segnalibri da a versione moderna di u navigatore Opera, questu prucedimentu pò esse fattu cù metodi non standard. In e vecchie versioni di Opera, sta caratteristica hè stata inclusa in a lista di funzioni di navigatore integrate.