Cumu faci un adesariu di te (à a casa)

Buona sera

L'adesiu ùn hè micca solu intrattenimentu per i zitelli, ma à volte una pratica pratica è necessaria (aiuta a navigà rapidamente). Per esempiu, avete parechje scatule identiche in cui vi salvate vari uttelli. Sò conveniente chì ci fussi un certu adesariu nantu à ognuna di esse: ci sò foratrici, quì ci sò i cacciaviti, etc.

Benintesa, in i magazini ora pudete avà trovu una grande varietà di adesivi, eppuru, micca tutti (è bisognu di tempu per ricercà)! In questu articulu mi piacerebbe cunsiderà a quistione di cume di fà un adesivu da te senza aduprà cose rarine o attrezzature (a propositu, l'adesiu ùn hà paura di l'acqua!).

Cosa ci hè bisognu?

1) Nastri Scotch.

A più stretta di u scotch nastro. Hà in vendita oghje, pudete incontrà a cassetta di vari larghezze: per creà etichette - u più largu, u megliu (di granni dipende da a taglia di i vostri adesivi)!

2) A foto.

Pudete tracciate un quadru stissa nantu à a carta. È pudete scaricà in Internet è stampà nantu à una stampatrice abituale. In generale, a scelta hè a vostra.

3) Forbici.

Nisun commentu (qualchì adattatu).

4) Acqua calda.

L'acqua normali di a tappu hà da fà.

Pensu chì tuttu ciò chì hè necessariu per creà un adesivu - quasi tutti anu avutu in a casa! È cusì, procedemu direttamente à a creazione.

Cumu faci impermeabileadesivo assai - passo per passo

STEP 1 - ricerca di immagini

A prima cosa chì ci hè bisognu hè a foto stessa, chì serà tracciata o stampata nantu à carta normale. Per ùn vede micca una foto per un bellu pezzu, aghju semplicemente stampatu nantu à una stampante laser convenzionale (stampante in bianco è biancu) una foto di u mo articulu precedente nantu à antivirus.

Fig. 1. A foto hè stampata nantu à una stampante laser convenzionale.

À propositu, avà in vendita ci sò dinò stampe chì ponu stampà immediatamente adesivi pronti! Per esempiu, in u situ //price.ua/catalog107.html pudete cumprà un codici à barru di stampatori è etichette.

STEP 2 - Prucessione di l'immagine cù a scotch tape

U passu chì cioè hè di laminate a superficia di a foto cù a nastro Scotch. Questu deve esse fattu accuratamente affinchè e onde è pieghje ùn formanu micca nantu à a superficie di u paper.

A cinta adesiva hè incollata nantu à un solu latu di a foto (da u frontale, vedi fig. 2). Assicuratevi di lisciare a superficie cù una vecchia carta di calendario o una carta di plastica in modo chì a nastro sia bè appiccicatu à a carta cù u scudu (questu hè un dettu molto impurtante).

À propositu, ùn hè micca brama chì a taglia di a vostra foto sia più grande di a larghezza di a nastro. Benintesa, puderete pruvà di attaccà a cassetta in u "sovrapposizione" (quessa hè quandu una striscia di nastro adesionale ghjunghje parzialmente nantu à l'altra) - ma u risultatu finale pò esse spessu micca calatu ...

Fig. 2. A superficie di u screnu hè sigillata cù u bandu nantu à un latu.

STEP 3 - taglià a foto

Avà bisognu di tagliare a foto (forbici ordinarie adatti). A foto, per cunnoscia, hè tagliata à a so dimensione finale (cioè hè ancu a dimensione finale di adesu).

In fig. 3 mostra ciò chì mi è accadutu.

Fig. 3. L'immagine hè tagliata

STEP 4 - trattamento di l'acqua

L'ultimu passu hè a trasfurmazione di u nostru cantu cù acqua calda. Questu hè fattu abbastanza semplicemente: metti a foto in una tazza cù acqua calda (o ancu appena tena sottumessu di l'acqua di tappa).

Dopu à un minutu, a superficie posteriore di a foto (chì ùn hè micca trattata cù a nastro di u scotch) si stà bagnata bè è pudete facilmente cumincià a togliela cù e so dita (hai bisognu di strofinarle dolente a superficie). Ùn ci hè bisognu di aduprà nisuna scrapers!

Cusì avete praticu tutte e carta rimossa, ma a foto stessa resti nantu à a nastro (molto brillanti). Avà bisognu à sguillà è asciugà l'adesivu (pudete asciugà cù un asciuganuele normale).

Fig. 4. L'adesiu hè prontu!

L'adesiu risultatu hà parechji vantaghji:

- ùn hà paura di l'acqua (impermeabile), chì significa chì pò esse attaccatu à una bicicletta, a moto, ecc.

- L'adesiu, quand'ellu hè asciutto, si stende assai bè è si appiccica nantu à guasi ogni superficia: ferru, carta (cumprendu cartulinu), legno, plastica, ecc.

- L'adesiu hè piuttostu duru;

- ùn sbiaru e ùn svanisce micca in u sole (almenu un annu o dui);

- è l'ultimu: u costu di a so fabbricazione hè estremamente chjuca: un stratu di A4 - 2 rubli., un pezzu di scotch (pochi kopeci). Truvà un adesivu in u magazinu per un tale prezzu hè quasi impossibile ...

PS

Dunque, in casa, ùn avè micca impiegate. attrezzature, pudete fà abbastanza adesivi di alta qualità (sì sì riunite a vostra manu - ùn pudete micca dì da a compra).

Aghju tuttu. Mi piacerebbe apprezzà i numeri.

Fortuna cù e vostre immagini!