Yandex.Transport per Android


L'applicazioni da a cumpagnia Yandex, assuciata cù e capacità di navigazione, sò à i soluzioni più avanzate per i paesi di a CIS. Inoltre, ci hè un focu chjaru nantu à e diverse categorie d'utenti: Yandex.Navigator per l'utenti cun a so vittura, Yandex.Taxi - per quelli chì ùn amanu micca u trasportu publicu, è Yandex. , autobus, metrò, ecc. Avemu già scrittu nantu à e prime due applicazioni, era u turnu di cunsiderà l'ultimu.

Stop Maps

Yandex.Transport utilizza ancu u so propriu cartograficu Yandex.

Tuttavia, à tempu diversu da Navigator è Taxi, l'accentu hè pussibule nantu à a vede e fermate di u trasportu publicu. A mappa hè aggiornata in tempu tempu, cusì tutti sti oggetti sò riflessi nantu à elli correttamente. Per molte grandi cità, ancu i taxi in rotta fissa sò messi in mostra, chì hè qualchì critica. Particularmente utile in questo casu sarà u chip di e carte di serviziu russo - a mostra di ingorghi di u trafficu, chì hè attivatu premendu un bottinu in u angulu in alto à sinu.

Calendario

L'applicazione pò mostrà l'ora di u muvimentu è a mappa di u vittime di un trasportu.

Inoltre, u schema hè affissatu in a mappa.

Una sola strada à tempu hè supportata, ma hè pussibule di aghjunghje a rotazione selezionata per i vostri segnalibri (duverete accede à u vostru contu Yandex).

I so percorsi

Avà a funzione di solitu hè di aghjunghje a vostra strada di muvimentu.

Da un puntu di partenza o di fine, pudete piantà a vostra posizione attuale o qualsiasi altra situazione nantu à a mappa.

L'applicazione seleziona i tippi più optimi di rotta è u trasportu per u muvimentu.

Ci hè ancu un'occasione per filtà certi tipi di trasporti: per esempiu, se ùn vulete micca spostà in un minibusu, spente l'elemento corrispondente in i filtri.

A via creata pò esse salvata per ùn custruisce micca. Per fà ciò, avete bisognu di cunnesse à u vostru contu di servizii Yandex.

Sveglia

Questa funzione hè utile per l'amanti di u dorme in trasporti publichi. Per ùn passà micca accidentalmente a vostra fermata, pudete attivà l'opzione in a cuescia "Sveglia".

Quandu avete stabilitu una strada è ghjunta à u puntu finale, l'applicazione vi avverrà cù un bip. Hè bella chì tali piccole cose ùn sò micca dimenticate.

Carsharing

Ciò ùn hè tanta volta chì Yandex hà ancu aghjustata a so integrazione cù i servizii di sparghjera di l'automobile per u Trasportu. Carsharing hè un tipu di noleggio di auto à breve termine, un'alternativa à u trasportu publicu, perchè l'aspettu di tale opzione sembra abbastanza logicu.

Finu à u mumentu, solu 5 servizii popolari in a Federazione Russa sò dispunibuli, ma cù u tempu a listessa hè prubabilmente spessiva.

E scumbe e carte di viaghju

Hè ancu logica chì l'applicazione abbia a capacità di rifornisce e carte di viaghja di Troika è Arrow.

Per i utilizatori di "Troika" ci hè una piccula istruzione. Yandex.Money agisce cum'è mezu di pagamentu.

Impostazioni dettagliate

L'applicazione pò esse personalizata per e vostre necessità - per esempiu, accende a mostra di eventi nantu à e strade o cambia a vista di carta.

In u menu di regolazione, pudete familiarizzà cù altre applicazioni da Yandex.

Feedback

Ahimè, nimu ùn hè micca assicuatu à l'errore o à l'incensamenti offensivi, cusì i creaturi di Yandex. Trasporto aghjunaru l'occasione di lagnà per qualunque mancanza.

Tuttavia, ùn ci hè micca una forma di cumunicazione annantu à l'applicazione; cliccendu annantu à u bottinu si pò passà à a versione Internet cù moduli di risposte.

Virtues

  • Lingua russa per difettu;
  • Tutta a funzionalità hè libera;
  • Visualizzazione di a mappa di fermate è di orarii;
  • Stabilendu i vostri percorsi;
  • Funzione di allarme;
  • A capacità di affinà.

Inconvenienti

  • Ùn ci hè nunda di difetti evidenti.

U gigante di software russi Yandex pretende seriamente i lauri di Google, liberendu parechje di e so applicazioni, è certi di elli, cum'è Yandex.Trasportu, ùn anu sulu avè analoghi.

Scaricate Yandex.Transport gratuitamente

Scaricate l'ultima versione di l'applicazione da u Google Play Store