Scopri se ci hè Bluetooth nantu à u laptop

Per difettu, un solu desktop hè presente in u sistema operativu Windows. A capacità di creà più desktop virtuali hè apparutu solu in Windows 10, i proprietari di versioni anziane bisognu installà un software addizionale chì crei parechji desktop. Famiglie cunniscite cù i migliori rapprisintanti di stu software.

Vede ancu: Crea e utilizza i desktop virtuali in Windows 10

A creazione di desktop virtuali in Windows

A volte l'utenti ùn anu micca più un desktop, perchè ci sò parechje icone è cartelle. In tali casi, un desktop virtuale pò esse criatu per allargà spaziu è praticità. Stu prucessu hè effettuatu per mezu di prugrammi speciali. In seguitu fighjà i metodi chì permettenu di aghjunghje desktop virtuali à Windows.

Metudu 1: BetterDesktopTool

A funzionalità di BetterDesktopTool hè focalizata nantu à u travagliu cù desktop desktop virtuali. Essa contiene tutti i strumenti necessari per assicurà l'utilizazione è u cuntrollu più cunfortevuli. Manipulazioni cù e tabelle in stu software sò svolte cumprintu:

Scaricate BetterDesktopTool da u situ ufficiale

  1. Andate à a pagina ufficiale di BetterDesktopTool, scaricate è installate l'ultima versione di u prugramma. Dopu u lancia, ricevi immediatamente a prima tabulazione, in cui pudete configurà i tasti d'accessu per mostrà a Windows, a transizione tra elli è desktop. Piazzate e combinazioni più pratiche è procedi à configurà i parametri chì seguitu.
  2. In a tabulazione "Virtual-Desktop" Pudete sceglie u numeru ottimale di desktop, configurà u cambiamentu trà elli, pone i tasti d'accessu è funzioni di i selettori di mouse.
  3. Fate attenzione à e cundizioni generali. Per esempiu, hè impurtante chì u prugramma cunghja cù u sistema operativu. Allora pudete cuminciare subitu à travaglià cù i desktop.
  4. U modu più faciule per travagliò BetterDesktopTool per u vindex. Da quì, pudete edità rapidamente i parametri necessarii, cambia trà finestre, vai à l'impostazioni è molto più.

Metudu 2: Dexpot

Dexpot hè simule à u prugramma descritta sopra, eppuru, ci hè una più grande varietà di impostazioni chì permettenu di creà quattru desktop virtuali per voi. Tutte e manipolazioni sò fate cumprate:

Scaricate Dexpot da u situ ufficiale

  1. A transizione versu a finestra di cambiamentu di configurazione hè effettuata via u plateau. Fate un clic destro sull'icona di u programma è selezziunate "Customize Desktops".
  2. In a finestra chì si apre, pudete assignà e pruprietà più adatte per i quattru tavuli da cambià in mezu à elli.
  3. In a seconda scheda per ogni desktop ponu u so propriu sfondo. Avete solu sceglite a immagine salvata nantu à u vostru computer.
  4. Nascudenti i componenti di i desktop in a tab "Strumenti". Per aghjunghje e icone sò dispunibuli quì, u pulsu di a barra di task "Start" è una vigna di sistema.
  5. Pò vale a cura di e regule di i desktop. In a finestra corrispondente, pudete specificà una nova regula, importà o aduprà un assistente.
  6. E nuove finestre sò assignate à ogni desktop. Vai à u menu di regolazione è visualizza e applicazioni attivi. Da quì pudete fà e varie azzioni cun elli.
  7. Gestite Dexpot hè più faciule cù i hotkeys. In una finestra separata ci hè una lista cumpleta di sti. Pudete vede è edite ogni combinazione.

Di sopra, avemu sortitu solu dui programmi diversi chì permettenu di creà desktop desktop virtuali in u sistema operativu Windows. Tuttavia, in Internet pudete truvà assai più software simili. Tutti elli travaglianu secondu un algoritmu simile, ma anu cumulatività diverse.

Vede ancu: Cumu mettere l'animazione nantu à u vostru desktop