100 ISO in un disc drive flash - un drive flash multi-boot con Windows 8.1, 8 o 7, XP è qualcosa d'altri

In l'istruzzioni precedenti, aghju scrittu cumu creà un drive flash di più in più mulà cù WinSetupFromUSB - un modu semplice è pratiziu, ma hà qualche limitazione: per esempiu, ùn pudete micca scrive simultaneamente e immagini di installazione di Windows 8.1 è Windows 7 in una unità flash USB. O, per esempiu, duie sette diverse. In più, u numeru di e immagini registrate hè limitatu: una per ogni tipu.

In sta guida mi descrivi in ​​dettu un altru modu per creà un drive flash multi-boot, chì hè sfruttatu di l'inconvenienti indicati. Per questo, aduprà Easy2Boot (ùn deve micca esse cunfusu cù u prugramma EasyBoot pagatu da i creaturi di UltraISO) cun in RMPrepUSB. Alcune persone pò truvà u metudu difficiule, ma in realtà, hè ancu più simplici di certi, basta seguità e istruzioni è vi puderete cuntentu di sta opportunità di creà unità di memoria flash multi-boot.

Vedi ancu: Unità flash USB di avvizibilità - i migliori prugrammi da creà, Unità Multiboot da ISO cù OS è utilità in Sardu

Unni pudè scaricà i prugrammi è i file necessari

I seguenti schedari sò stati cunsultati da VirusTotal, puliti tutti, à eccezione di un paiu di minacce (cume mancu di u micca) in Easy2Boot, chì sò in relazione cù l'implementazione di u travagliu cù l'imagini di installazione ISO di Windows.

Avemu bisognu di RMPrepUSB, piglià quì //www.rmprepusb.com/documents/rmprepusb-beta-versions (u situ hè qualchì scarsamente accessibile), scarichi i ligami più vicinu à a fine di a pagina, aghju fattu u RMPrepUSB_Portable, vale à dì, ùn hè micca l'installazione. Tuttu funziona.

Vi hà ancu bisognu di un archiu cù i file Easy2Boot. Scaricate qui: //www.easy2boot.com/download/

A creazione di un drive flash multiboot cù Easy2Boot

Spacchite (se pò portà) o installate RMPrepUSB è esegui. Easy2Boot ùn hà micca bisognu di spacchità. U drive flash, a speranza, hè già collegatu.

  1. In RMPrepUSB, tuccate a casella "Ùn fate micca e dumande" (Nessun avvisu d'utente)
  2. Dimensione (Dimensione di partizione) - MAX, etichetta di u volume - qualcunia
  3. Opzioni di u Caricatore di avvicinamentu (Opzioni di Caricatore d'Ascensione) - Win PE v2
  4. Sistema di file è opzioni (File System è Overrides) - FAT32 + Boot è HDD o NTFS + Boot in HDD. FAT32 hè supportatu da un gran numaru di sistemi operativi, ma ùn funzeghja micca cù i file più grandi di 4 GB.
  5. Verificate l'argumentu "Copia i file di sistema da a cartella seguente" (Copia i file OS da quì), specificate u caminu à l'archiu disfendu cù Easy2Boot, risponde "No" à a richiesta chì si vede.
  6. Fate un clic nantu à "Prepare Disk" (tutti i dati da l'unità flash saranu eliminati) è aspettate.
  7. Cliccate nantu à u pulsante "Install grub4dos", risponde "No" à una richiesta di PBR o MBR.

Ùn uscite micca RMPrepUSB, avete bisognu di u prugramma (se sì partutu, hè okay). Aprite u cuntenutu di u drive flash in u esploratore (o un altru gestore di file) è andate in a cartella _ISO, ci vedete a struttura di cartulina seguente:

Nota: in a cartella Docs truverà una documentazione in inglese nantu à edizione di menu, styling è altre funzioni.

U passu chì cunduce per creà una unità flash à più opuscoli hè di trasmette tutte e immagini ISO necessarie à e cartelle di diritta (pudete usà parechje immagini per un solu OS), per esempio:

  • Windows XP - à _ISO / Windows / XP
  • Windows 8 è 8.1 - in _ISO / Windows / WIN8
  • Anitirus ISO - in _ISO / Antivirus

È e cusì, da u cuntestu è di u cartulare. Pudete ancu mettere immagini in a radice di a cartella _ISO, in questu casu saranu visualizati in u menu principale quandu avvia da un drive flash USB.

Quandu tutte l'immagini necessarie sò state trasferite à l'unità flash USB, appughjate Ctrl + F2 in RMPrepUSB o selezziunate Drive - Rende Tutti i File in Drive praticati in u menù. Quandu l 'operazione hè completa, u drive flash hè pronta, è pudete puramente avviate da u premete F11 per testarlo in QEMU.

Cercà di creà un lettore di Flash multiboot cun più Windows 8.1, è unu à l'altru 7 è XP

Correzione di l'errore di u driver di media quandu avvia da USB HDD o Easy2Boot drive

Questu addizione à l'istruzzioni preparate da u lettore sottu à u soprintendente Tiger333 (i soi cunsulati di altru ponu esse truvatu in i cumpressi sottu), per i quali ringrazia assai.

Quandu installate e immagini di Windows cù Easy2Boot, u installatore spissu produce un errore in a mancanza di u driver di media. Sottu hè cumu per risolve u.

Avete bisognu:

  1. Un'unità flash di ogni dimensione (avete bisognu di un drive flash).
  2. RMPrepUSB_Portable.
  3. A vostra unità USB-HDD o USB cun un installatu (u travagliu) Easy2Boot.

Per creà un driver per una unità virtuale Easy2Boot, prepariamo un drive flash quasi u mo stessi cum'è per l'installazione di Easy2Boot.

  1. In u prugramma RMPrepUSB, spiccà a rubrica "Ùn dumandà micca e dumande" (Nò l'Utilizzazioni di l'Utente)
  2. Taglia (Dimensione di partizione) - MAX, etichetta di u volume - HELPER
  3. Opzioni di u Caricatore di avvicinamentu (Opzioni di Caricatore d'Ascensione) - Win PE v2
  4. Sistema di File è Opzioni (Sistema di File è Sustratta) - FAT32 + Boot è cum'è HDD
  5. Fate un clic nantu à "Prepare Disk" (tutti i dati da l'unità flash saranu eliminati) è aspettate.
  6. Cliccate nantu à u pulsante "Install grub4dos", risponde "No" à una richiesta di PBR o MBR.
  7. Andate à u vostru discu USB-HDD o USB, cù Easy2Boot, andate à _ISO documenti FICHIATTI USB AEROPORTU DI FLASH. Copiate tuttu da questa cartulina in u drive di flash prestuu.

A vostra unità virtuale hè pronta. Avà avete bisognu di "presentà" l'unità virtuale è Easy2Boot.

Rimuete l'unità flash USB da u computer (inserite un USB-HDD o unità flash USB con Easy2Boot, s'ellu ci vole). Fate una RMPrepUSB (se hè chjusa) è cliccate "cummorrite da sotto QEMU (F11)". Quandu l'avvia u Easy2Boot, inserite a vostra unità flash USB in u vostru computer è aspettate chì u menu sia carregatu.

Chiudite a finestra QEMU, andate à u vostru discu USB-HDD o USB, cù Easy2Boot è fate vede i file AutoUnattend.xml è Unattend.xml. Avianu da 100KB à ognunu, se quellu ùn hè u casu, ripetite a procedura di datazione (l'aghju micca solu da a terza volta). Oghji sò pronti à travaglià assai è i prublemi cù u driver mancante spariscenu.

Cumu aduprà una unità flash USB? Subitu immediatamente una riservazione, st'unità flash funziona solu cun USB-HDD o Easy2Boot. U sfruttamentu di una unità flash USB hè abbastanza semplici:

  1. Quandu l'avvia u Easy2Boot, inserite a vostra unità flash USB in u vostru computer è aspettate chì u menu sia carregatu.
  2. Selezziunate una immagine di Windows, è nantu à l'infurmazioni di Easy2Boot "cumu installa", selezziunate l'opzione .ISO, allora seguite e istruzioni per installà u OS.

Problemi chì puderebbenu:

  1. Windows torna à fà un errore nantu à a mancanza di un driver di media. Causa: Potete avete inseritu una USB-HDD o una unità flash USB in USB 3.0. Cumu risolte: si movenu in USB 2.0
  2. U contatore hà cuminciatu à u schermu 1 2 3 è hè sempre ripetutu, Easy2Boot ùn carica. Causa: Potete avete inseritu un drive USB troppu prughjettu o subitu da un USB-HDD o Easy2Boot USB drive. Cumu riparà: accende l'unità flash USB appena Easy2Boot comincia a cumre a carica (apparìsce e prime parole).

Note nantu à l'utilizazione è a cambiazione di unità flash à più opzioni

  • Se una certa ISO ùn carica micca correttamente, cambia a so estensione in .isoask; in questu casu, quandu si lancia questu ISO, puderete selezziunate diverse opzioni per u cumunamentu da u menù di boot di u drive flash USB è truvà u menzu pertinente.
  • In qualunque tempu, pudete aghjunghje novu o eliminà e vecchie immagini da un drive flash. Dopu à ciò, ùn vi scurdate d'usu Ctrl + F2 (Rendite tutti i file in unità accantu) in RMPrepUSB.
  • Quandu hè installatu Windows 7, Windows 8 o 8.1, vi verrà dumandatu una chjave da aduprà: pudete inserìte ellu stessu, usa a chiave di prova Microsoft, o installate senza entrà a chiavi (allora hà bisognu di attivazione). Scriveru sta nota à u puntu chì ùn duvete micca esse sorpresi da l'apparenza di u menù, chì ùn era micca là quandu installassi Windows, hè pochi d'impatti.

Cù alcune configurazioni speciali di attrezzature, hè megliu andà nantu à u situ ufficiale di u sviluppatore è leghje in quantu à risolve i prublemi possibili - ci hè abbastanza materiale. Pudete ancu dumandà e dumande in i commenti, rispunderaghju.