Configurazione di u router D-Link DIR-300 A D1 Beeline

Ciò ùn hè micca passatu chì un novu apparatu apparisci in u assortimentu di router wireless D-Link: DIR-300 A D1. In quest'istruzione analizzaremu passi passo per u prucedimentu di a configurazione di stu router Wi-Fi per Beeline.

L'inserimentu di un router, contr'à i punti di vista di certi utenti, ùn hè micca una missione assai diffica è chì, se ùn permetti errori cumuni, in 10 minuti vi prenderà un Internet funzionante nantu à una rete wireless.

Cumu cunnessu un router

Com'è sempre, principiu per sta quistione elementare, perchè ancu in sta tappa si nascenu azzioni di l'utente sbagliate.

A u schernu di u router ci hè un portu Internet (giallu), cunnessu u cavu Beeline ad essu cunnessu è connette unu di i connettori LAN à u connettore di a scheda di rete di u vostru computer o laptop: hè più praticabile configurà cun una cunnessione cablata -Fi - ancu da un telefonu o una tavoletta). Accende u router in u socket è ùn affruntami micca à cunnessu da ellu da dispositivi wireless.

Se avete ancu un TV da Beeline, allora u prefissu deve esse cunnessu à una di e porti LAN (ma hè megliu fate quessa dopu avè stabilitu, in rari casi, u set-top box cunnessu pò interferisce cun a regolazione).

Immettendu l'impostazioni di u DIR-300 A / D1 è l'impostazione di a cunnessione Beeline L2TP

Nota: un altru sbagliu cumunu chì impedisce di fà "tuttu u travagliu" hè a cunnessione attiva di Beeline nantu à u computer quandu durante a configurazione è dopu a configurazione. Rompe a cunnessione s'ellu hè in esecuzione in un PC o laptop, è ùn si cunnoscenu in futuru: u router in u stabilimentu stabilisce una cunnessione è "distribuisce" l'Internet à tutti i dispositivi.

Averete ogni navigatore è inserite 192.168.01 in a barra di indirizzu, vi vedu una finestra chì dumanda di login è password: devi entrà admin in entrambi i campi hè u login standard è a password per l'interfaccia web di u router.

Nota: Se, dopu aghjunghjatu, sò torna "cacciati" in a pagina d'entrata, allora apparentemente qualcuno hà pruvucatu di configurà u router è a password hè stata cambiata (si dumanda di cambià quandu anu accede). Se ùn pudete ricurdate, resettate u dispositariu à l'impostazioni di a fabbrica cù u pulsante Ripristina nant'à u casu (tene per 15-20 secondi, u router hè cunnessu à a rete).

Dopu avete inseritu u login è password, vedete a pagina principale di l'interfaccia web di u router, induve e tutte e impostazioni sò fatte. À u fondu di a pagina di a configurazione di DIR-300 A / D1, cliccate "Impostazioni avanzate" (se hè necessariu, cambia a lingua di l'interfaccia cù l'elemento in cima à a destra).

In l'impostazioni avanzate in "Rete" selezziunate "WAN", un elencu di e cunnessioni si aprirà, in cui vedete u attivu - IP dinamica (IP dinamica). Cliccate nantu à u cù u mouse per chì aprite e impostazioni per sta cunnessione.

Modificare i parametri di cunnessione cumprendu:

  • Tipu di cunnessione - L2TP + IP dinamicu
  • Nome - pudete lasciate u standard, o pudete inserisce qualcosa di pratice, per esempiu - beeline, quessa ùn influenzia u funziunamentu
  • Username - u vostru login à Internet Beeline, di solitu principia per u 0891
  • Password è cunfirmazione di password - a vostra password da Internet Beeline
  • Indirizzu di u server VPN - tp.internet.beeline.ru

U restu i parametri di cunnessione in a maiò parte di i casi ùn vene micca cambiate. Fate un clic nantu à u pulsante "Modifica", dopu chì duvete esse ripresu à a pagina cun listinu di cunnessioni. Fate attenzione à l'indicatore in a parte superiore a destra di u schermu: cliccate nantu à ellu è selezziunate "Salva" - quessa conferma u salvamentu finale di l'impostazioni in a memoria di u router affinchì ùn si ripresenta micca dopo u spegnimentu.

Puru chì tutte le credenziali Beeline sò state introdotte correttamente è a cunnessione L2TP ùn hè micca in via nant'à u computer, se rinfrescate a pagina attuale in u navigatore, pudete vede chì a cunnessione appena configurata hè in u statu "Connected". U passu successivu hè di configurà e configurazione di sicurezza Wi-Fi.

Istruzioni di video per a configurazione (vedi da 1:25)

(lea per youtube)

Impostà una password per Wi-Fi, configurendu altre impostazioni di rete wireless

Per mette una password in Wi-Fi è restringe l'accessu à i vostri vicini di Internet, andate torna à a pagina di regolazione avanzata DIR-300 A D1. Sottu u Wi-Fi, cliccate nantu à l'elemento "Paràgini di base". Sù a pagina chì si apre, hà sensu cunfigurà solu un parametru - u SSID hè u "nome" di a vostra rete senza filu, chì sarà visualizatu nantu à i dispositivi da i quali si cunnessa (è pò vede da un outsider per difettu), inserisci quì, senza usà u cirillicu, e salvà.

Dopu, aprite u ligame "Sicurezza" in a stissa voce "Wi-Fi". In l'impostazioni di sicurezza, aduprà i seguenti valori:

  • Autenticazione di Rete - WPA2-PSK
  • Chiave di crittografia PSK - a vostra password Wi-Fi, almenu 8 caratteri, senza aduprà cirillicu

Salvate e prugrammi cliccendu prima u bottinu "Modifica" è dopu - "Salvà" in cima à l'indicatore currente. Questu completa a configurazione di u router Wi-Fi DIR-300 A / D1. Se ancu bisognu à configurà IPTV Beeline, usa u morsu di cunfigurazione IPTV in a pagina principale di l'interfaccia di u dispositivo: u tuttu u vostru bisognu di fà hè di specificà a portu LAN à a quale u casu di cunferenza hè connessu.

Se qualcosa ùn funziunisce, allora a soluzione di parechji prublemi chì si presentanu quandu configurassi u router hè discuvatu quì.