Quandu primu accende u dispositivu chì esegue u sistema operativo Android, vi verrà dumandatu di creà o accede à un account Google esistente. Altrimenti, a maiò parte di a funzionalità di l'applicazioni nantu à u smartphone sarà nascosta, è riceverà sempre e dumande per entrà in u vostru contu. Ma s'ellu hè faciule di entrà, hè più difficiule di andà
U prucessu di lascià Google in Android
Se per qualchì ragu avete bisognu di logà da u account Google di Google, ti duverete andà nant'à i parametri. In alcune versioni di Android, pudete uscire sì duie o più conti sò alleate à u dispositivo. Quandu ti logu di u cuntu, certi di i vostri dati persunali saranu persi finu chì ùn ti rializzu micca in u account chì era originali assuciatu à u dispositivo.
Ùn vi scurdate chì a discernimentu da un account Google di u vostru smartphone trasporta certi rischi per a so prestazione.
Se avete decisu, allora leggere questu istruzioni passo-passo:
- Andà à "Impostazioni".
- Truvatu un blocu cù un titulu "Accounts". Sicondu a versione di Android, invece di un blocu, pudete avè un link à a sezione di l'impostazioni. U nomu ghjunghja nantu à u seguitu "Informazione Personale". Ci hè bisognu di truvà "Accounts".
- Trova un puntu "Google".
- In essa, cliccate nantu à l'ellipsis in cima. Puderete vede un menu scarsu duve avete bisognu di sceglie "Sguate i dati di l'applicazione" (pò esse chjamatu dinò "Elimina account").
- Confirmate e vostre intenzioni.
Dunque, si deve capisce chì lassà u cuntu di Google ligatu nantu à u vostru smartphone vi ponu cullà a maiò parte di i vostri dati persunali, perciò hè consigliabile pensà à a creazione di copie di backup di quest'ultima.