Abilitazione è disattivà a nova interfaccia in u Browser Yandex


Spessu, quandu pruvate à avè parechji prugrammi o ghjochi, un messaggio apparisce chì u schedariu shw32.dll ùn hè statu micca trovu. Si tratta di una libreria di gestione di a memoria dinamica chì hè spessu utilizata da parechje vecchie applicazioni rilasciate prima di u 2008. Un prublema simile si faci in tutte e versioni di Windows.

Troubleshooting shw32.dll

L'errore indica chì a DLL necessaria hè stata installata in modo malintrenu, perciò devia esse riapparatu à u sistema. Hè ancu di vede à verificà a quarantena di u virus, cume certi di elli cunsistendu questu schedariu inutile à esse virale. In più, hè utile per aghjunghjale à l'esclusione di software di sicurezza.

Ulteriori dettagli:
Ripristinare i lima da una quarantena antivirus cù l'esempiu di Avast
Cume aghjunghje un archiu à e eccezioni di antivirus

Se a causa di u prublema ùn hè micca in un prugramma anti-virus, allora ùn puderete micca fà senza stallà a biblioteca necessaria per te.

Metudu 1: Cliente DLL-Files.com

L'applicazione clientu di u serviziu famosu DLL-Files.com hè una di e soluzioni più pratiche, cume si suppone in manera automatica.

Scaricate DLL-Files.com Client

  1. Aprite l'applicazione, allora inserisci in u casu di ricerca u nomu di a biblioteca chì stai cercendu - shw32.dll - è aduprà u pulsante di ricerca di inizio.
  2. Cliccate nantu à u risultatu truvatu - u schedariu desideratu esiste solu in una versione, perciò ùn pudete andà male.
  3. Cliccate "Install" - U prugramma hà da ricaricà automaticamente è moverà a DLL richiesta in u locu ghjustu.

Metudu 2: Installazione manuale di shw32.dll

Se u primu metudu ùn s'accede micca cun qualcosa, pudete scaricà nant'à una versione praticabile di a biblioteca dinamica nantu à un computer è cupiate in u catalogu di sistema. Per Windows x86 (32 bit) hè situatu àC: Sistema di Windows 32è per OS OS 64-bit -C: Windows SysWOW64.

Per evità male, si consiglia di leggere u manuale per l'installazione di i file DLL, è d'instruczioni nantu à a registrazione di biblioteche copiate in u sistema.

Ulteriori dettagli:
Cumu installà a DLL in u sistema Windows
Registra u file DLL in Windows OS

Questu conclude l'analisi di i metudi di risoluzione di problemi cù a libreria dinamica shw32.dll.