SMRecorder 1.3.2

U mondu mudernu hè oramai difficili à imaginaru senza un video, è ogni persona, in un modu, in un antru, hà participatu à u video. Parechje persone inghjenu fà quellu professionalmente scrivendu video blog o video simili. Ma ci sò e situazioni in cui a camera attuale pò esse simplicemente micca è è u video deve esse fattu urgente.

In stu casu, u prugramma ti aiuta. SM Recorderchì hè capace di fà un strumentu per a registrazione è salvà video da un webcam ordinariu.

Aduprà à vede: I migliori prugrammi per a registrazione di video da una webcam

Registrazione video

Questa funzione hè implementata in u prugrammu leggermente cunveniente. Hè assai difficiule per un principiante à capisce esattamente cosa à fà, ma grazie à a lingua russa, tutti puderanu capisce. In questo menu, pudete truvà a scelta di una sorgente video, è pò esse un prugramma di terze parti in u vostru PC o una webcam in un altru dispositivo, se avete l'indirizzu IP di stu dispositiu. A sorgente pò esse un schermu di l'ordinatore, cusì hè pussibule di fà una cattura video da u schermu.

Addu annotazione

Quandu si sparava da u schermu, pudete aghjunghje l'annotazione. Questu pò esse qualsiasi immagine.

Convertitore integratu

U prugramma hà un cunvertitore video chì ùn hà micca caratteristiche specifiche, ma hè una bona soluzione se avete bisognu di cambià u furmatu video.

Lettore incorporatu

In più di u cunvertitore, un lettore hè dinò installatu cù u prugramma. Hè dinò un pocu scomodo, lente è inusuale, ma hè un bonu sostitu per u standard. Si pò aprà cliccendu nant'à l'icona "Play" (2) o selezziunu un video (1), è cumincerà automaticamente.

Benefiti

  1. Firmware addizionale
  2. Interfaccia parzialmente russa (in certi posti ùn hè micca pienu traduttu)
  3. A capacità di riceve video da altre fonti

Inconvenienti

  1. Nisun storyboard
  2. Nisunu effetti
  3. Incisione di registrazione video disabunata

SMRecorder hè un bonu strumentu per registrà video da a webcam è da u schermu, ma hè fattu in un stile assai incòmunu chì spazza e so interfaccia spiaghja. È a mancanza di effetti face u prugramma menu funziunale di WebcamMax, ancu se ùn ci era nisun storyboard nè in essa.

Scaricate SM Recorder gratuitamente

Scaricate l'ultima versione di u prugramma da u situ ufficiale

Bandicam LiveWebCam Pruduzione di video primu Super Webcam Recorder

Share l'articolo in reti sociali:
SMRecorder hè una applicazione gratuita per catturà video è audio da una schermata di computer, adatta à creà presentazioni è lezioni di addestramentu, pò esse adupratu per chat video.
Sistema: Windows 7, 8, 8.1, 10, XP, Vista
Categoria: Prudutti di programma
Sviluppatore: Video2Down
Costu: Free
Dimensioni: 10 MB
Lingua: russo
Versione: 1.3.2