Cumu aghjunghje suoni à iTunes

In certi casi, un prughjettu di cunnessione di un drive flash à un computer face un errore in u testu "U nomi di cartulare non validu ". Ci hè parechje cause di stu prublema, è di conseguenza si pò risolve di modi diversi.

Metodi per sbarrazzà di l'errore "Nome di cartella erratu"

Come annunziatu sopra, l'errore pò esse scansatu da dui prublemi cù u discu stessi è i perturbazioni in u computer o sistema di travagliu. Considerà e listessa soluzioni à i prublemi, da u semplice à u cumunu.

Metudu 1: Cunnessu l'unità flash à un altru connettore

A causa più cumuna di u prublema è u scrupolu cuntattu tra l'unità di Flash è a portu USB di u vostru PC o laptop. Pudete verificà sta versione da riconnessione di l'unità flash USB à un altru portu, s'ellu ci hè, o à un altru computer. In più, hè utile per verificare a pulizia di i contatti di connettore nantu à u dispositivu di stoccaggio - s'ellu ci hè contaminazione o corrosione, asciugate attentamente i cuntatti cù l'alcol. S'ellu ùn hè micca aiutatu stu metudice - leggere.

Metudu 2: Installa u drive di driver

Di norma, in Windows XP è in versione più recente di u sistema operativo, i driver di l'unità flash necessarie sò presenti per difettu. Tuttavia, per qualchi mudelli specifici o cundizioni da i fabbricanti micca cunnisciuti, pò esse necessariu di stallà software addizionale. Verificate se avete bisognu di u cumandamentu.

  1. Aprite "Start" è truvate u articulu "U me computer" (altrimenti "Questu computer"). Fate un clic destro su di essa è sceglite in u menù contestuale "Gestione".
  2. In "Gestione Computer" cliccate nantu à "Manager di dispositivi". Selezzi un submenu "Controller USB". Se vedi a foto cum'è in a screenshot sottu, probabilmente a ragione ùn hè micca in u software.

    Ma s'ellu ci hè un submenu "Dispositu non identificatu" cù una icona di l'errore nantu à u, avete probabilmente bisognu à truvà è scaricà i driver per u.
  3. U modu più faciule hè di cercà i piloti mancanti per identificatori VID è PID di dispositivi. I materiali chì seguitanu saranu ancu utili.

    Vede ancu:
    Scaricate i driver per e porte USB
    Guida per verificà e prestazioni di e unità flash

Di norma, dopu l'installazione di u software necessariu, sarà necessariu riavvià (ùn vi scurdate di sguignà a discò sputa USB da u computer). Dopu avè u carregatu di u sistema, cunnessa di nuovo u drive - più probabilmente, u prublema serà riparatu.

Metudu 3: formattazione di un drive flash

Se e soluzioni descritti sopra ùn aiutanu micca, prubabilmente, ùn puderete micca fà senza formattà u drive. Ci hè stata un fallimentu seriu in u sistema di lima di u drive flash, o hè incompatibile cù u vostru sistema operativo. Pudete verificà cun a tale.

  1. Aprite "U me computer". Truvà u vostru discu flash tra i dispositivi di memoria è cliccate à dirizzione diritta annantu à ella.

    Selezziunu "Pruprietà".
  2. In a finestra "Pruprietà" dittà l'elemento "File System" - Sì tuttu hè in ordine, ci dev'essere visualizzato "FAT32", "NTFS" o "exFAT".

    Se vede l'elemento "RAW", un crash accadutu, o u sistema in cui hè furmatu u dispositivo di archiviazione ùn hè micca supportatu in Windows.

    Leggi ancu: Cumu risolte u sistema di file RAW in un drive flash

  3. Tuttavia, se u sistema di lìarette rimane validu è u prublemu hè sempre prisentatu, u spaziu di memoria di u drive hè micca attribuitu. Correggere a situazione pò esse formattata drive flash.

    Ulteriori dettagli:
    Cume formattà l'unità cù a "riga di comando"
    Cosa fate se u drive flash ùn hè micca formatatu

  4. In più, ùn affrettassi micca à dirà addiu di i vostri schedari - pudete sempre aduprà u prugramma di recuperu.

    Vede ancu: Cumu recuperà i file

  5. Stu metudu dà un risultatu garantitu in casu di prublemi cù a parte di u prugramma di e unità flash. Se u prublema hè sempre osservatu - molto probabilmente, sì in u casu di un fallimentu hardware, è vi aiuterà sì à sutitu u drive o andà in un centru di serviziu.

Come una sintesi di quì, ci vogliu ricurdà a necessità di creà copie di backup di i file impurtanti: malgradu l'affidabilità dichjarata, i drive flash sò ancu sughjetti à problemi.