Promo di canali di YouTube da zero

Ogni annu hosting di video di YouTube guadagna popularità rapidamente in u mondu tuttu, attraendu micca solu i spettatori novi, ma ancu autori. Parechje persone inghjenu fà video cù u scopu di a so auto-espressione è di guadagni in più o basi. Tuttavia, u successu ùn ghjunghja accussì semplicemente, è u prughjettu creatu deve esse dette a dovuta attenzione, cù un avvicinamentu sana per creà video è prumuzione di canali. Parlemu parlà in stu dettagliu.

Spin u canale di YouTube

Ci hè una serie di regule, dopu à chì pudete in un breve tempu di guadagnà u numaru massimu di novi spettatori permanenti per u vostru prugettu. Cuncentendu azzioni semplici, puderete rendere u vostru canale più popularu se i video carichi in ellu sò di alta qualità, unici è interessanti.

Scaricatu u cuntenutu

Prima di tuttu, si consiglia di pagà l'attenzione à riempisce u canale. I video da esse interessanti à l'utente, esse unici è pertinenti per un determinatu periodu di tempu. Pudete vede tutti i video blogger chì guadagnanu popularità di l'ultimu annu è scopre ciò chì teme fate i video. Dunque, diventa chiaru chì ora hè in tendenza. Tuttavia, ùn vi scurdate di l'originalità, ùn plagiate micca o imitate qualcuno, sceglite un tema chì vi interessa personalmente. Pruggià u rilasciu di u video è seguite chjaramente è di manera chì l'ispettenti ne cunniscenu a liberazione di novu materiale.

Vede ancu: Aggiungere i video à YouTube da un computer

Aghjunghje descrizzioni è parole chiave

Pruvate à aghjunghje una piccula descrizzione à ogni video, chì descrivevuli brevemente a trama o altre informazioni utili à u spettatore. In più, una attenzione particulare deve esse versata à l'aggiunta di parole chiave o tag à u video. Parole è espressioni scelte correttamente aiutanu a visualizà u video in cima à a lista di ricerca è aghjunghjenu a mostra in a sezione. "Raccomandatu" da altri utilizatori.

Leggi più: Aggiungite tag à i video in YouTube

Bellu design di u canale

Se vulete u novu visualizzatore ùn solo guardà unu di i vostri video, ma dinò diventà un abbonatu, allora per questu avete bisognu di fà una numeru di sforzi. Pruvate à decorà u vostru canale bellu - aghjuntu un avatar di alta qualità, banner è attaccà previews à ogni video. In più, vi vogliu scaricà una video separata chì diventerà un trailer di canale, per tene registrazioni in playlists con una sequenza adatta. Tutte queste azioni ùn aiutanu micca à attrazioni à l'abbonati, ma ancu più a quantità di tempu chì guardate i vostri video.

Per saperne di più: Bella canale di design visuale di YouTube

Inclusione di monetizazione è cunnessione à un prugramma di affiliazione

Dopu avete scaricatu i primi clip, scriviti à a basa di viste è di certi abbonati, penserete à a monetizzazione. Facendu questo, vi uttenerà regolarmente un prufittu da u canale, dipende da u numeru di viste è altri fattori. Dopu un pocu di ghjornu, a maiò autori si cunniscenu à una rete di affiliazione di terze parti. Una tale decisione ùn solu contribuisce à un incremento di prufitti è a presenza di publicità permanenti, ma permette ancu à u canale di cresce più veloce à causa di l'assistenza di i rappresentanti di a rete.

Ulteriori dettagli:
Cunnessu u prugramma di affiliazione per u vostru canale di YouTube
Turnu monetization on è fà un profitu da video YouTube

Ordinate a publicità da altri utilizatori

Una bona opzione per a prumuzione di u canale hè l'ordine di a publicità per soldi da altri YouTube più prumessi. Quandu sceglite una persona, fate attenzione à u so materiale, perchè u publicu target si interessa in u sughjettu di u vostru canale per andà à ellu è sottoscrive. Pudete sempre cunnessu cun altri utilizatori per mezu di e reti sociali o di messaghji privati ​​nantu à YouTube, induve i dettagli di a publicità sò digià. I so prezzi vanu da centu rubli à parechje centu migliaia, tuttu dipende da a popularità di u canale. In più, hè impurtante chì si noti chì i blogger assai cunsiderati ùn publicanu micca i canali di principianti, sò d'accordu cun l'altra, eccettu per una summa di soldi.

Leggi più: Tipi di publicità in YouTube è u so costu

Fate commenti à altri video

Quandu promuete un canale principiante, pruvate à lasciare più commenti in i video popolari cù temi simili. Ùn deve micca esse autoreghjunale, in questu casu pochi utilizatori passanu à u canale. Pruvate à vene cun qualcosa di speciale per ghjunghje interessu à i potenziali abbonati.

Vede ancu: Cumu publicà commenti in YouTube

Agitazione di l'utente

À a fine di i vostri video, dumandate à i spettatori di piace è abbonà à u canale. Più spessu hè di u travagliu. In più, vi propemu di fighà attenzione à una tale funzione in un studio creativu cum'è "Fine Screen Savers. Quì ci hè a possibilità di aghjunghje link à u vostru altre video o canale à a fine di stu video. Emissioni a schermata di splash finale per ogni entrata, aumenterà solu u numaru di abbonati è di vedute.

Vede ancu: Aggiungere u pulsante "Iscriviti" à u video in YouTube

Oghje avemu rivisitu uni pochi di sempli reguli cù i quali un blogger principiante nantu à u serviziu di hosting di YouTube puderà prumove a so prugettu. Dà stu prucessu un mumentu di tempu, approcciu tuttu à sàvule, esse inuetivu, inventà qualcosa di novu è dopu u successu vi sarà sicuramente vene.

Vede ancu: Attirà abbonati à u vostru canale di YouTube