Perchè ùn ci hè nisunu sonu in computer? Ripruducatura sonora

Bonu ghjornu.

Questu articulu, basatu annantu à l'esperienza personale, hè una sorta di raccolta di motivi perchè micca u sonu pò sparire da un computer. A maiò parte di e ragioni, à l'upusitu, pò esse facilmente eliminatu da solu! Per principiu, hè necessariu distinguere chì u sonu pò sparisce da raghjunghje di software è hardware. Per esempiu, pudete verificà a prestazione di l'altoparlanti nantu à un altru computer o apparecchia audio / video. Se stanu funzionanu è esiste sona, allora più probabilmente ci sò dubbi nantu à a parte di u software di u computer (ma per più dettagli nantu à stu).

È cusì, principiamu ...

U cuntenutu

  • 6 motivi perchè ùn ci hè più sonitu
    • 1
    • 2. U sonu hè diminuitu in l'impostazioni.
    • 3. Nisun driver per a scheda audio
    • 4. Nisun codec audio / video
    • 5. Incantu Bios configuratu
    • 6. Virus è adware
    • 7. Riposizione di u sonu, se nunda aiuta

6 motivi perchè ùn ci hè più sonitu

1

Questu hè a prima cosa chì avete bisognu di fà per a configurazione di u sughjettu è altariu à u vostru urdinatore! È à volte, sapete, ci sò tali incidenti: vi venenu per aiutà una persona à risolve u prublema cù u sonu, è hè spessu chì si scurdò di i fili ...

Inoltre, forse avete connessu à l'inputu sbagliatu. U fattu hè chì ci sò parechje in uscite in a scheda sonora di un computer: per un microfunu, per l'altoparlanti (cuffie). Di solitu, per un microfunu, l'uscita hè rosa, per i diffusori - verdi. Fate attenzione à stu. Inoltre, quì ci hè un picculu articulu nantu à a cunnessione di cuffie, quì a questione hè stata smassata in più dettu.

Fig. 1. Cuscinaghju per cunnessione di altanti.

A volte si passa chì l'entrate sò assai sfodate, è duveranu solu esse un pocu corrette: rimuete è rinsene. Pudete puru purificà u computer da a polvere in listessu tempu.
Fighjate dinò se e colonne stesse sò incluse. A u frontali di parechji dispositivi, pudete avverà un picculu LED chì signala chì l'altoparlanti sò cunnessi à un computer.

Fig. 2. Questi oratori sò attivati, perchè u LED verde nantu à u casu di a periferica hè acceso.

À propiu sì, s'è aghjunghje volume à u più altru in i parlanti, pudete sente a caratteristica "sibilu". Fate attenzione à tuttu ciò. Malgradu a natura primaria, in a maggior parte di i prublemi, i prublemi sò cù quì ...

2. U sonu hè diminuitu in l'impostazioni.

A seconda cosa ci vole à fà è di verificà se tuttu hè in ordine cù a regolazione di u computer, hè pussibule chì in Windows u sonu hè programmaticamente disattivu à u minimu o disattivatu in u pannellu di cuntrollu di dispositivi sonori. Forse, s'ellu hè puru scendutu à u minimu, u sonu hè quì - si ghjoca molto à duvola è ùn hè micca semplicemente udibile.

Avemu mostratu l'impostazione nantu à l'esempiu di Windows 10 (in Windows 7, 8 tuttu sarà u listessu).

1) Aprite u pannellu di cuntrollu, allora andate in a sezione "apparecchiatura è suoni".

2) Averu, aprite a scheda "Soni" (vedi Fig. 3).

Fig. 3. Apparecchiatura è sonu

3) Puderete vede dispositivi audio (inclusi altoparlanti, cuffie) cunnessi à u vostru computer in a scheda "sonora". Selezziunu a dinamica desiderata è cliccate nantu à e so proprietà (vedi Fig. 4).

Fig. 4. Proprietà di l'altore (Sonu)

4) In a prima scheda chì si apre davanti à voi ("generale"), avete bisognu di guardà attentamente dui:

  • - era u dispositiu determinatu? Se no - avete bisognu di piloti per questo. Sì ùn ci sò micca, usate una di e utilità per determinà e caratteristiche di u computer, l'utilità in u stissu tempu è vi proporràtevali perchè scarica u driver necessariu;
  • - fighjate à u fondu di a finestra, è sì u dispositiu hè acceso. Altrò, assicuratevi di accende.

Fig. 5. Pruposte Pugili (cuffie)

5) Senza fermà a finestra, andate à i tabulazioni "livelli". Fighjulà u livellu di u volume, deve esse più di 80-90%. Almenu finu chè u vostru si riceve un sonu, è dopu u regolà (vedi Fig. 6).

Fig. 6. Livelli di u volume

6) In a tabulazione "Avanzata" ci hè un bottinu speciale per verificare u sonu - quandu tu metti a pressione devi suvi una melodia breve (5-6 secondi). Sì ùn li sentite micca, andate in u prossimu elementu, salvendu e impostazioni.

Fig. 7. Cunsultu di u sonu

7) Pudete, per cuntrariu, entrà dinò "u pannellu di cuntrollu / attrezzatura è suoni" è aprite i "regolazioni di u volumu", cum'è illustratu in Fig. 8

Fig. 8. Adattamentu di u volumu

Quì sì interessatu, è micca se u sonu hè riduttu à u minimu. À propositu, in sta tab, pudete abbassà u sonu, ancu un certu tipu, per esempiu, tuttu ciò chì si sintisce in u navigatore Firefox.

Fig. 9. Volume in prugrammi

8) E l'ultimu.

In u angulu inferiu dirittu (à fiancu à l'oreia) ci sò ancu l'impostazioni di u volumu. Verificate se u livellu di u livellu normale hè quì è sì u discursore ùn hè micca spento, cum'è in figura chjucu. Se tuttu hè bè, pudete andà à a tappa 3.

Fig. 10. Adattate u volume in u computer.

Hè impurtante! In più di e l'impostazioni di Windows, assicuratevi di fà attenti à u volumu di i pussibuli stessi. Forse u regolatore hè à un minimu!

3. Nisun driver per a scheda audio

Più spessu, u computer hà i prublemi cù i driver per e carte video è audio ... Hè per quessa chì u terzu passu per ripristinà u sonu hè di verificà i driver. Forse avete identificatu stu prublema in u passu precedente ...

Per determinà se u tuttu hè in ordine per elli, andate à u manager di dispositivi. Per fà quessa, aprite u pannellu di cuntrollu, allora aprite a scheda "Cunsigliu è Sonu", è allora lancia u manager di dispositivi. Questu hè u via più veloce (vedi fig. 11).

Fig. 11. Apparecchiatura è sonu

In u manager di dispositivi, ne interessa a scheda "Suvuti, ghjoci è video". Se avete una carta sana è hè cunnessa: quì ci vole à vene.

1) Se a periferica hè visualizzata è un segnu giallu esclamativu (o rossu) hè illuminatu di fronte, significa chì u driver ùn hè micca bè prughjettu o ùn hè micca installatu. In questo casu, avete bisognu di scaricà a versione di driver chì avete bisognu. À propiu sì, mi piaci à aduprà u prublema di l'Everest - hà da vene micca solu u mudellu di a periferia di a vostra carta, ma dirà dinò da chì scaricà i driver necessari per questu.

Un ottimu modu per aggiornà è verificà i driver hè aduprà e utilità per l'aggiornamentu auto è a ricerca di i driver per ogni hardware in u vostru PC: Io l'incredu assai!

2) Se ci hè una carta sana, ma Windows ùn la vede ... Qualsiasi cosa pò esse quì. Hè pussibule chì u dispositiu ùn funziunami micca bè, o ancu se ne cunisciete male. A primu fate una raccomandazione di pulì u computer da a polvere, di lavà u slot, se ùn avete micca una carta sana. In generale, in questo casu, u prublema hè prubabile cun hardware (o chì u dispositiu hè disinseritu in Bios, oh Bos, vedi sotto in l'articolo).

Fig. 12. Manager di Dispositivi

Hà ancu ghjustu avè à mette à jour i vostri piloti o installà i driver di una versione diversa: più vechja, o più recente. Spetteru spessu chì i sviluppatori ùn sò micca capaci di prevede tutte e configurazioni di l'ordinatore possibili è hè pussibule chì certi driver in u vostru sistema confliscenu tra loro.

4. Nisun codec audio / video

Se accende u computer, avete un sonu (pudete sente a saluta di Windows, per esempiu), è quandu accendi qualchì video (AVI, MP4, Divx, WMV, etc.), u prublema hè in u lettore video, o in i codecs, o in u testu (maghjine hè dannatu, pruvate à aprite un altru schedariu video).

1) Se ci hè un prublema cù u lettore video - I vi ponu racòglite di stallà un altru è pruvate. Per esempiu, u lettore KMP dà ottimi risultati. Hà dighjà codecs integrati è ottimizzati per u so operazione, grazie à chì pò aprire più file video.

2) Sì ci hè un prublema cù codecs, vi dicimu di fà duie cose. U primu hè di rimuovere i vostri vecchi codecs da u sistema.

E dopu, installate u setu completo di codecs - K-Lite Codec Pack. In primu, questu pacchettu hà un lettore multimediale eccellente è rapidu, è dopu, saranu installati tutti i codec più diffusi, chì aprono tutti i formati di video è audio più diffusi.

Un articulu nantu à i codecs di K-Lite Codec Pack è a so installazione propria:

A propositu, hè impurtante micca solu d'installarli, ma d'installu correttamente, cioè. set completo. Per fà quessa, scaricate u set completo è durante l'installazione, selezziunate u mode "Molti Stuff" (per più dettagli nantu à st'articulu nantu à i codecs - u leghju ghjustu sopra).

Fig. 13. Configurate i codecs

5. Incantu Bios configuratu

Se avete una scheda audio integrata, verificate a configurazione di u BIOS. Se u dispositariu sonu hè spentatu in l'impostazioni, hè improbabile chì puderete fà u travagliu in OS Windows. Francu, solitamente stu prublema hè rara, perchè Per difettu in l'impostazioni di u BIOS, a scheda audio hè attivata.

Per entrà in queste impostazioni, premete u bottinu F2 o Del (dipende da u PC) quandu accendi u computer. Se ùn pudete micca entrà, pruvite à guardà a schermata di l'avviamento di u computer appena l'accese, fighjate una prospettiva. Di solitu un bottinu hè sempre scrittu in ellu per entrà in Bios.

Per esempiu, un computer ACER hè attivatu - u bottinu DEL hè scrittu sottu - per entrà in Bios (vedi Figura 14).

Se avete qualchì difficoltà, vi pruponi di leggere u mo articulu nantu à cume si inserisce a Bios:

Fig. 14. Pulsante Bios Login

In Bios, avete bisognu di circà una stringa contenente a parola "Integrated".

Fig. 15. Periferiche integrate

In a lista hà bisognu di truvà u vostru dispositivo audio è vede s'ellu hè acceso. In Figura 16 (sottu) hè abilitatu, se avete "Disabled" di fronte, cambialo in "Enabled" o "Auto".

Fig. 16. Abilita AC97 Audio

Dopu, pudete andà da Bios da salvà e impostazioni.

6. Virus è adware

Où ci avemu senza virus? Solu ancu quandu ci sò tantu di elli chì ùn si sapia micca ciò chì si pò fà solu.

Prima, fate attenzione à u funziunamentu di u computer in tuttu. Se i frequenti geli si presentanu, l'antivirus si attiva, i "freni" sò fora di u blu. Forse avete avutu veramente un virus, è micca solu una.

A scelta migliore hè di verificà u vostru computer per virus cun qualche antivirus modernu cun bases di dati aggiornati. In unu di l'articuli prima, aghju fattu u megliu per l'iniziu di u 2016.:

A propositu, antivirus DrWeb CureIt mostra boni risultati, ùn hè ancu necessariu installatu. Basta scaricà è verificate.

Dopu, vi pruponi di verificà u vostru computer cun un discu di prucedimentu di emergenza o un drive flash (u cosiddettu Live CD). Qualchissia quellu chì ùn hà mai truvatu nant'à, mi diceraghju: cume si carica un sistema operativu prontu cù un antivirus da un CD (flash drive). À propositu, hè pussibule chì ricevi un sonu in essa. Se sì, allora più probabilmente avete prublemi cun Windows è puderete dà torna stallà ...

7. Riposizione di u sonu, se nunda aiuta

Eccu quì vi daraghju qualchi consigli, forse li aiutanu.

1) Se avete avutu un sonu nanzu, ma avà ùn avete micca, pudete avete installatu qualchi prugrammi o driver chì anu causatu un conflitu hardware. Hà sèmplice sta opzione per pruvà à ripristinà u sistema.

2) Se ci hè un'altra scheda sonora o altri parlanti, pruvate di cunnessione cù u computer è reinstallà i driver per elli (cacciate i driver per i vecchi dispositivi chè ci sò statu disconnessu da u sistema).

3) Se tutti i punti precedenti ùn aiutiscenu, pudete piglià a furtuna è reinstallà u sistema Windows 7. Poi installa i driver di sonu subitu è ​​se si vede un sonu improvvisamente - guardà attentamente dopu à ogni prugramma installatu. Piu probabile chì avete immediatamente annunziatu u culpatu: un driver o un prugrammu chì era in pruprietu in precedenza ...

4) Alternativamente, cunnessa e cuperfettu invece di altoparlanti (alturanti invece di cuffie). Forse avete da consultà à un specialista ...