A creazione di un secondu contu VKontakte

Una ISO hè un'imagine di discu otticu registratu in un file. Hè un tipu di copia virtuale di u CD. U prublema hè chì Windows 7 ùn furnisca micca strumenti speciali per l'inserimentu di oggetti di stu tipu. Tuttavia, ci sò diversi modi in cui pudete ghjucà di u contenutu ISO in stu OS.

Vede ancu: Cumu creà una immagine ISO di Windows 7

Metodi di avvallazione

ISO in Windows 7 pò esse gestitu esclusivamente cù un software di terze parti. Si tratta di applicazioni speciali per l'elaborazione di l'immagine. È ancu pussibule di vede u cuntenutu di a ISO cù l'aiutu di alcuni archivisti. Ulteriori parlemu in più dettallu nantu à i vari metodi di risolvimentu u prublema.

Metudu 1: Prugrammi per travaglià cù l'image

Considerà l'algitimu di azzioni chì utilizanu un software di terza parte per l'elaborazione di l'immagine. Un di i prugrami più popolari per risolve u prublema postu in stu articulu hè una applicazione, chjamata UltraISO.

Scaricate UltraISO

  1. Run u prugramma è cliccate nantu à l'icona. "Muntà à l'unità virtuale" nant'à u so pannellu superiore.
  2. Dopu, per selezziunu un oggettu specificu cù una estensione ISO, cliccate nantu à u bottu di i punti ellissi davanti à u campu "File di immagine".
  3. A finestra standard di selezzione di file si aprirà. Vai à u cartulare di località ISO, selezziunu stu oggiu è cliccate "Apertu".
  4. Next, cliccate nantu à u pulsante "Mount".
  5. Poi cliccate nantu à u pulsante "Startup" à a destra di u campu "Unità virtuale".
  6. Dopu, avemu lanciatu u schedariu ISO. A seconda di u so cuntenutu, l'immagine aprirà in "Esploratore", un lettore multimediale (o un altru prugramma) o, s'ellu cuntene un file eseguibile avviabile, sta applicazione sarà attivata.

    Lezione: Cumu uttene UltraISO

Metudu 2: Archivers

Pudete aprite è visualizà u cuntenutu di a ISO, è ancu lanciate i singuli file, pudete ancu aduprà archiversi regolari. Questu opzione hè bonu perchè, cuntrariu à un prugramma chì serve per travaglià cù l'image, ci sò parechje prugrammi libaru da stu tippu di applicazione. Consideremu a procedura per l'esempiu di l'archiver 7-Zip.

Scaricate 7-Zip

  1. Run u 7-Zip è aduprà u gestore di file integratu per navigà à u directory contenente ISO. Per vede u cuntenutu di una maghjina, cliccate puru nantu à chjuca.
  2. Una lista di tutti i file è cartulari salvati in ISO sarà visualizata.
  3. Se vulete estrà i cuntenuti di a maghjina per pudere ghjucà o fà un altru processamentu, avete bisognu di tornà un passu. Fate un clic nantu à u pulsante in forma di una cartella à a sinistra di a barra di indirizzu.
  4. Selezziunate a maghjina è cliccate nantu à u bottinu. "Rimuovi" in a barra di strumenti.
  5. A finestra di disimballu aprirà. Se vulete unzipu u cuntenutu di l'immagine ùn hè micca in a cartella attuale, ma in un altru, cliccate nantu à u bottinu à a destra di u campu "Unpack in ...".
  6. In a finestra chì si apre, andate in u cartulare contenente u cartulare à chì vorrete mandà u cuntenutu di a ISO. Selezziunu e cliccate "OK".
  7. Dopu chì u caminu di a cartella seleziona si vene in u campu "Unpack in ..." in a finestra di a configurazione di l'estrazione, cliccate "OK".
  8. U prucessu di l'estrazione di i lima in u cartulare specificatu sarà fattu.
  9. Ora pudete aprite u standard "Esploratore di Windows" e andate in u cartulare chì hè statu specificatu quandu si era spaccatu in 7-Zip. Ci saranu tutti i schedari estratti da a maghjina. A seconda di u scopu di questi oggetti, pudete vede, ghjucà o esegui altre manipuli cun elli.

    Lezione: Cumu unzipà i file ISO

Benchì l'utili standard di Windows 7 ùn permettenu micca di aprire una immagine ISO o di lanciare u so cuntenutu, eccu pudete fà questu cun l'aiutu di prugrammi di terze parti. Prima di tuttu, vi aiuterà applicazioni speciali per u travagliu cù l'image. Ma u compitu pò esse risoltu cun l'aiutu di archivisti cumuni.