Configurazione di un router UPVEL

UPVEL è specializatu in u sviluppu di attrezzature di rete. In a lista di i so prudutti ci sò una serie di mudelli di router chì sò popolari cù parechji utilizatori. Come a maiò parte di i router, i dispositivi di stu fabbricante sò configurati cun una interfaccia web unica. Oghje parlemu in dettaglio nantu à a configurazione indipendente di dispositivi di stu tipu per assicurà u so funzionamentu currettu.

U travagliu prughjizativo

Hè impurtante installà u router in stanza. Sceglite a situazione più pratica da chì u signale da a rete wireless copre tutti i punti necessarii, è a lunghezza di u cavu di rete hè basta per cunnessu à un computer. Inoltre, vale a considerazione a presenza di partizioni trà e camere à a scelta di un locu.

Quasi tutti i router di a cumpagnia in questione anu una forma simile, induve i connettori si trovanu nantu à u pannellu posteru. Fate attenzione à a so Ci truverete u portu WAN, Ethernet1-4, DC, Pulsu WPS è on / off. Connettu u cavu d'alimentazione, furnite l'alimentazione è cuntinuà.

Ùn ci hè più da verificà u statu di u protocollo IPv4 in u sistema operativu. A ricezione IP è DNS deve esse fatta automaticamente. Per assicurà chì sti protocolli sò corretti è, se hè necessariu, li cambiate, fate riferimento à u nostru altru artìculu à u ligame sottu. Eseguite Passu 1 da a sezione "Cumu configurà una rete locale in Windows 7".

Per di più: Windows 7 Network Settings

Configurazione di u router UPVEL

A maiò parte di i mudelli di router UPVEL sò configurate cù a stessa versione di interfacce web, di cui alcune dispunibanu di funzioni supplementari. Se u vostru dispositivo hà un firmware diversu, basta guardà e stesse sezioni è categurie è stabilisce i valori furniti in l'istruzzioni sottu. Dai un ochju à cume accede à l'impostazioni:

  1. Lanciate un browser pratiziu è digià in a barra di indirizzu192.168.10.1dopu cliccate Enter.
  2. In a forma chì si vede, inserite u login è a parola d'accessu, chì sò per impostazione predefinitaadmin.

Ora vi truvate in l'interfaccia web, è pudete procedere direttamente à edità tutto ciò chì serve.

Setup Wizard

I sviluppatori furniscenu l'occasione di aduprà u strumentu di configurazione rapida, chì vi sarà utule per utizii inesperti o per quelli chì ùn anu micca necessariu aduprà parametri supplementari. U travagliu in u Master hè cumpriatu:

  1. Vai à la sezione Setup Wizard e decidite nantu à u modu di u router. Vedite una descrizione dettagliata di ogni modalità, cusì à fà a scelta ghjusta ùn sarà micca difficiule. Dopu cliccate nant'à "Prossimu".
  2. A WAN hè curretta primu, chì hè a cunnessione cablata. Selezziunate u tippu di cunnessione determinatu da u fornitore. Sicondu u prugramma selezionatu, pudete dì chì avete bisognu di inserisce informazioni addiziunali. Tuttu ciò chì pudete facilmente truvà in u cuntrattu cù u fornitore.
  3. Ora a modalità wireless hè attivata. Piazzà i valori di basa per u puntu di accessu, determinà u so nome, a so portata è a larghezza di u canale. Di solitu hè abbastanza per un utente cumudianu à cambià "SSID" (u nomu di u puntu) da ellu è questu completa a procedura di configurazione.
  4. Hè necessariu assicurà a prutezzione di a Wi-Fi da e cunnessioni esterne. Questu hè fattu selezziendu unu di i tippi di crittografia presenti è aghjuntu una password di autenticazione. A scelta migliore hè u protocolu "WPA2".

Dopu avè premutu u bottinu "Completed" Tutte e mudifiche saranu salvate è u router sarà pienu pronto per u travagliu. Tuttavia, tale adeguamentu rapidu di pochi parametri ùn basta micca cun tanti utilizatori, è cusì ne avenu bisognu di definisce tuttu manualmente. Parleremo ancu di più.

Impostazione manuale

Prima di tuttu, avete bisognu di affrontà a cunnessione cablata - dopu à logu in a interfaccia web di u router, fate u seguitu:

  1. Espandi una categoria "Impostazioni" è selezziunate una sezione in esse "Interfaccia WAN".
  2. In menu menu popup "Tipu di cunnessione WAN" truvate u prucessu e cliccate nantu à ellu per visualizà parametri supplementari.
  3. Inserite u nome d'utente, password, DNS, indirizzu MAC è altri dati, basatu annantu à a documentazione furnita da u fornitore. À a fine, ùn vi scurdate di cliccà nantu à "Salva modifiche".
  4. Certi mudelli supportanu 3G è 4G. Sò regolati in una finestra separata, a transizione versu hè fatta cliccendu nantu à "Canali di backup 3G / 4G".
  5. Quì pudete attivà i canali, sceglite un fornitore è reguli per riconnessione è verificà l'indirizzi IP.
  6. L'ultimu passu hè di specificà l'ora è a data affinchè u software raccolla correttamente e statistiche è li mostra in u schermu. Move a sezione "Data è Ora" E stabilisci i numeri adatti quì, poi cliccate nantu à "Salva modifiche".

Ora a cunnessione cunfusata deve funziunà normalmente è avete accesso à Internet. Tuttavia, u puntu senza fili ùn hè ancu micca un travagliu. Ha ancu bisognu di a cunfigurazione curretta:

  1. Aprite "Impostazioni di base" attraverso "Rete Wi-Fi".
  2. Piazzà u spaziu adeguatu. Di solitu u valore standard di 2,4 GHz hè ottimale. Inserite un nomu pratice per u vostru puntu per truvà facilmente in a ricerca. Pudete limità a velocità di trasmissione di dati o lascià u valore predefinitu. Una volta finitu, applica i cambiamenti, cliccendu nantu à u bottinu pertinente.
  3. Alcuni mudelli supportanu u travagliu attivu di parechji punti di accesso à tempu. Per vede e cliccate nantu à "Complexu di Punto d'Accessu".
  4. Vedete un elencu di tutti i VAP è pudete assignà i parametri individuali à ognunu di elli.
  5. Prestu attenzione à a prutezzione di a Wi-Fi. Vai à la sezione "Cunfigurazione di prutezzione". In a finestra chì si apre, selezziunu u vostru puntu, u tipu di crittografia. Hè dighjà dichjaratu chì a scelta migliore in listessu hè "WPA2".
  6. Ogni tipu di crittografia hà i so propri parametri. Di solitu hè abbastanza per definisce una password forte senza cambià altri elementi.
  7. Se u router supporta VAP, significa chì l'utensu WDS hè presente in l'interfaccia web. Unisce tutte le cunnessioni l'una cù l'altra, cusì aumenta a zona di copertura di a Wi-Fi. Leghje l'istruzioni furnite da l'urdinatori per configurà sta funzione è edità l'articuli necessarii.
  8. U cuntrollu di e cunnessioni à a rete senza fili hè effettuatu per mezu di a sezione "Cuntrollu di l'accessu". Ci hè dui funzioni quì - "Prohibite listatu" o "Permetti listatu". Piazzà a regula adatta è aghjuntu l'indirizzi MAC à chì hè applicatu.
  9. WPS hè destinatu à una cunnessione più rapida à un puntu di accessu è una protezione affidabile. In a tabulazione corrispondente pudete attivà stu modalità, edità u so status è cambiate u codice PIN à una più pratica.
  10. Vedi ancu: Cosa hè WPS in un router è perchè?

  11. L'ultimu articulu in a sezione "Rete Wi-Fi" Ci hè un adeguamentu di u pianu di travagliu di u puntu. Ùn hè micca richiestu à parechji utilizatori, ma à volte hè assai utile - per ogni ghjornu di a settimana pudete piazzà l'ore chì a rete sarà attiva.

Questu cumpleta a prucedura di a cunfusione di base di Internet, ma restanu solu per determinà i parametri è l'utili addiziunali prisenti in l'interfaccia web.

Accessu

Certi utilizatori bisognu di una maghjina di sicurezza di a so propria rete, di bloccà indirizzi IP o cunnessioni esterne. In stu casu, una numeru di reguli vene à salvà, dopu attivà chì sarete protette massimu:

  1. Prima analizzu u strumentu. "Filtramentu per indirizzi IP". A transizione versu stu sottomenu vene da a sezione "Accessu". Eccu pudete piazzà una lista di indirizzi chì ùn mandanu micca pacchetti in u vostru router. Accende a funzione è compili i rigari adatti.
  2. Circa u listessu principiu funziona u filtrazione di portu. Solamente quì u trasferimentu hè fattu in casu chì a portata hè stata rente in a regula.
  3. L'accessu à u router hè ancu bloccatu da l'indirizzu MAC. Prima ci vole à cunnosce, è allora accende u filtrazione è compie u modulu. Prima di lasciare, ùn vi scurdate di salvà i cambiamenti.
  4. Pudete restringe l'accessu à vari siti in u menù. "Filtramentu URL". Fate aghjunghje à a lista tutti i ligami chì volete blocà.

Impostazioni avanzate

L'interfaccia web hà una finestra per travaglià cù u serviziu. DNS dinamicu (DDNS). Permette di legà un nome di dominio à un indirizzu IP, chì hè utili quandu interagisce cù un situ web o un servitore FTP. Prima ci vole à cuntattà u fornitore per uttene stu serviziu, è poi inserite e linee in stu menu in cunfurmazione cù i dati furniti da u fornitore di Internet.

"QoS" hè pruvucatu per allargà l'ampiezza di banda tra le applicazioni. Avete bisognu di attivà a funzione è configurà a regula induve l'indirizzu IP di u prugramma o clientu, a modalità è a larghezza di banda per a carica è u scaricamentu sò indicate.

Fate attenzione à u modu di operazione. In u Maestru, hè selezionatu da u principiu. Leghje a descrizione di ogni modalità per NAT è e funzioni di ponte, allora micca a marcata cun una marcata.

Configurazione cumpleta

À a fine di sta procedura di configurazione, resta à pruduce letteralmente un pocu di azzioni è pudete procedere direttamente à u travagliu cù u router:

  1. Vai à categoria "Servizio" e selezziunu quì "Set Password". Modificate u vostru username è a vostra chiave di sicurezza per pruteggerà a vostra interfaccia web. Se si sente à improvvisu i dati, pudete ripresentà e impostazioni è diventeranu u difettu. Per piacè, cunsultendu più nantu à questu in u nostru altru articulu à u ligame sottu.
  2. Leggi ancu: Riprova password per u router

  3. In a sezione "Salvà / Carica impostazioni" Pudete trasferì a cunfigurazione à un schedariu cù a pussibilità di ripusentà. Fate un backup per chì, in casu di riarma, ùn resettate micca tutti i parametri manualmente.
  4. Move to Reboot e riavvià u router, allora tutti i cambiamenti entreranu in vigore, a cunnessione cablata hà u serviziu è u puntu di accesso sarà attivatu.

U prugramma per configurà i router UPVEL via Internet hè una attività semplice. L'utente deve solu cunnosce i valori chì dà ind'è e righe è verificate attentamente tutte e informazioni cumplete. Dopu u travagliu currettu di Internet sarà garantitu.