Cause è l'eliminazione di u rumu in l'unità di sistema

U rumu di i fan di l'unità di sistema hè un attributu constante di un computer modernu. E persone trattanu u rumu in modu differente: certi persone ne avianu da veda, altri utilizanu u computer per un pocu tempu è ùn anu tempu per stancarti di stu rumu. A maiò parte di e persone tendenu à capiscia - cum'è "u male inevitabile" di i sistemi moderni di computazione. In un ufficiu induve u livello di u rumu tecnulicu hè in principiu alta, u rumu di i blocchi di sistema hè quasi imperceptibile, ma a casa quellu quandu avverrà, è a maiò parte di a ghjente truveranu stu rumore sgraduu.

Malgradu u fattu chì u rumu di l'ordinatore ùn pò esse completamente eliminatu (ancu u rumu di u laptop in a casa hè abbastanza distinguibile), pudete provà à riduce à i livelli di u rumu di casa abituale. Ci sò parechje opzioni di riduzione di u rumu, perciò hà sensu di cunsiderà in ordine di a so fattibilità.

Sicura a principale fonte di rumu I fan sò numerosi sistemi di raffreddamentu. In certi casi, e fonti aggiuntive di sughjettu sò presentate in forma di rumore risonante da i componenti operativi periodichi (per esempio, un cdrom cù un discu di bassa qualità). Dunque, in u scopu di i modi per riduce u rumu di l'unità di sistema, avete bisognu di passà u tempu sceglie a componente più chjuca.

Unità Nvidia System System

U primu elementu impurtante chì pò riduce u rumu hè u cuncepimentu di l'unità di sistema stessa. A custumi economici ùn anu micca altri elementi di riduzione di rumore, ma l'alloghju più caru hè cumpletu cù fanu addente cù un diametro di rotore più grande. Tali ventilatori furnizanu un livellu decente di flusso d'aria interno è sò assai più silenziose di i so omi più compacti.

Certu, hà bisognu di menzionà nantu à i casi d'ordinatore cun un sistema di raffreddamentu d'acqua. Sti casu, naturalmente, sò assai più costosi, ma anu veramente fatti scrizzioni di bassu.

L'alimentazione di l'unità di sistema hè a prima è piuttostu fonte di rumu: faci u tempu continuu, mentre u computer hè in esecuzione, è hè sempre uguale. Benintesa, ci sò fornitori di energia cù ventilatori à bassa velocità chì aiutanu à riduce u livellu generale di rumu di u computer.

A seconda fonte più impurtante di rumu - Ventuzzu di raffreddamenti di CPU. Pò esse micca diminuita aduprendu ventilatori speciali cun una velocità di rotazione ridotta, ancu se u sistema di raffredamentu cun un fanu micca à rumuri pò esse assai più costu.

Più cool per rinfrescà u processore.

Terzu è a fonte più rumorosa (chjamemu, ùn funziona micca in permanenza) hè u sistema di rinfurzamentu di u video sistema di i computer. Ùn sò micca pratiche per riduce u so rumu, perchè u liberatu di calore di un sistema video caricatu hè cusì grande chì ùn lasci micca compromessi tra a qualità di raffredamentu è u livellu di rumu.

Se parlate seriosamente nantu à u livellu di rumurità di l'unità di sistema di un computer modernu, allora avete bisognu di curà per questo in a tappa di l'acquistamentu, sceglie cumponitori di l'urdinatore cù un livello di rumu minimu. Da veda notate chì l'installazione di i componenti di l'ordinatore in una cassa raffreddatu à l'acqua hè qualcosa di più cumplicatu, è cusì richiede cunsiglii di esperti spiccati.

Zalman fan in a scheda video.

Se parlemu di riducendu u rumu di una unità di computer già acquistata, allora avemu da cumincià, naturalmente, cù a pulizia di tutti i sistemi di raffreddamentu da a polvere. Va ricordatu chì a polvere nantu à e lame di i ventilatori è e pinne di i radiatori è megliu à sguillà meccanicamente, chì hè furmatu in un flussu d'aria abbastanza altu. È sì queste misure si sò micca sufficienti, o u livellu di rumu di l'unità di sistema in principiu supera a soglie di confort, allora pudete pensà a sostituita i cumpunenti di i sistemi di raffredamentu cù quelli più silenziosi.