Cume salvà una foto in Lightroom dopu prucessione


Un discu duru esternu hè un dispositivo di archiviazione portatile chì cuntene un dispositariu di archiviazione di l'infurmazioni (HDD o SSD) è un controller per interagisce cù un computer via USB. Quandu cunnesse tali dispositivi à un PC, à volte ci sò qualchi prublemi, in particulare - a mancanza di un discu in a cartula "Computer". Parleremu di u prublemu in questu articulu.

U sistema ùn vedi micca l'unità esterna

Ci sò parechje ragioni di stu prublema. Se una nova unità hè cunnessa, allora forse Windows “hà dimenticatu” di segnalà lu è vi suggerisce di installà i driver, formattendu u media. In u casu di i discu vechji, questu pò esse a creazione di partizioni nantu à un altru computer chì utilizanu prugrammi, a presenza di un virus di bloccu, è ancu u malfunzionamentu usuale di u controllore, u discu propiu, cavu o portu di u PC.

Un'altra ragione hè a mancanza di nutrizzione. Inizià cun a so.

Reason 1: Power

Spessu, l'utenti, per via di a scarsità di porti USB, cunnendenu parechji dispositivi à un prugettu cù un hub (splitter). Se i dispositivi cunnessi necessitanu alimentazione da u cunnessu USB, allora ci ponu una mancanza di elettricità. Quindi u problema: u discu duru ùn pò esse principiatu è, per quessa, ùn compare micca in u sistema. Pare a sorta situazione quandu i porti sò sovraccaricati cù dispositivi ad alta intensità di energia.

Pudete fà u seguitu in sta situazione: prova di liberà unu di i porti per un drive esterno o, in casi estremi, cumprà un hub cù potenza addizionale. Alcune unità portatili ponu ancu spiegà a potenza addizionale, com'è evidenziata da a presenza non solu di u cavu USB in u kit, ma dinò u cavu di putere. Un tale cablu pò avè dui connettori per a cunnessione à USB o una unità di tensione completamente sparita.

Reason 2: Unformatted Disk

Quandu un novu discu in livellu hè cunnessu à u PC, u sistema riporta di solitu chì i supporti ùn sò micca formattati è si offre di fà. In certi casi questu ùn accade micca è hè qualchì necessariu per fà sta procedura manualmente.

  1. Andà à "Pannello di cuntrollu". Questu pò esse fattu da u menù "Start" o premete a combinazione di tasti Win + R e inserisci u cumandamentu:

    cuntrollu

  2. Dopu, andate à "Amministrazione".

  3. Trova una etichetta cù u nomu "Gestione Computer".

  4. Andate in a sezione "Gestione di dischi".

  5. Cercemu a nostra unità in a lista. Pudete distinguerle da altri à a grandezza, è ancu à u sistema di file RAW.

  6. Cliccate nantu à u discu PKM è selezziunate a voce di menu cuntestu "Format".

  7. A seguitu, selezziunate l'etichetta (nome) è u sistema di file. Pone un check-in davanti "Quick Format" è spingi Ok. Ùn manca solu aspettà a fine di u prucessu.

  8. Un novu discu apparve in u cartulare "Computer".

    Vede ancu: Ciò chì hè u formatazione di u discu è cumu fà u correttu

Reason 3: Drive Letter

Questu problema pò verificà quandu esegue operazioni di discu - formattazione, partiziona - nantu à un altru computer chì utilizza un software speciale.

Leggi ancu: Programmi per travaglià cù partizioni di u discu dur

In tali casi, pudete mettere a lettera manualmente in un primu strettu "Gestione di dischi".

Ulteriori dettagli:
Cambia a lettera di unità in Windows 10
Cume cambiate a lettera di l'unità locale in Windows 7
Gestione di Dischi in Windows 8

Reason 4: Driver

U sistema operativu hè un prugrammu molto cumplicatu è hè per quessa chì parechji crashs si verificanu spessu in ellu. In modu normale, Windows stissa hà installatu i driver standard per i nuovi dispositivi, ma questu ùn hè micca sempre u casu. Se u sistema ùn iniziò a stallà u driver in un discu esternu hè connectatu, allora pudete provà à riavvià u computer. Nantu à a maggior parte di i casi, hè basta. Se a situazione ùn cambia micca, avete da "travaglià cun penne".

  1. Aprite "Pannello di cuntrollu" è andate à "Manager di dispositivi".

  2. Trova l'icona "Aggiorna configurazione hardware" è cliccate nantu à ellu. U sistema hà "vedite" u novu apparecchju è prova à truvà e installà u driver. Più spessu, sta tecnica porta un risultatu pozitivu.

In casu chì u lugiziale per u discu ùn pudaria micca esse installatu, hè necessariu controllà a filiale "Dispositivi di discu". S'ellu hà una unità cù un'icona gialla, significa chì l'OS ùn hà micca un tale driver o ch'ellu sia dannatu.

U prublemu aiuta à risolve l'installazione forzata. Pudete truvà u software per u dispositiu manualmente nantu à u situ di u fabbricante (pò esse inclusu un discu driver) o pruvate à scaricà automaticamente da a rete.

  1. Facemu clic PKM sul dispositivo è selezziunate l'elemento "Aggiorna i Driver".

  2. Dopu, andate à a ricerca automatica. Dopu à ciò, aspettate a fine di u prucessu. Se ci vole, ripartite u computer.

Reason 5: Viruses

I prugrammi di virus, trà altre cose, ponu impedisce l'inizializzazione di unità esterne in u sistema. U più spessu si si trovanu nantu à u discu amovibile stessa, ma pò esse presenti anche in u vostru PC. Prima, verificate u vostru sistema è, s'ellu ci hè dispunibule, u secondu discu duru per i virus.

Per saperne di più: Cumbatisce u virus informaticu

Aduprendu l'utelli descritti in l'articolo supra, ùn pudete micca controllà u discu esternu, chì ùn pò esse inizializzato. Solamente una unità USB flash aviabile cù un scanner antivirus, per esempio Kaspersky Rescue Disk, vi aiuterà quì. Cun questu, pudete scansà i media per i virus senza scaricà i file è i servizii di sistema, è cusì l'argumentu di l'attacco.

Reason 6: Malfunzioni Fisiche

U malfunzionamentu fisicu include dassi di u discu o di u cuntrollu di se, falliu di porti nantu à u computer, è u cavaliu banal "perelamyvanie" o l'alimentazione.
Per determinà a culpa, pudete fà i seguenti:

  • Sostituite i cavi cù i più noti.
  • Cunnesse u discu in altri porti USB, s'ellu funziona, allora u connettore hè difettu.
  • Rimuete u dispositiu è cunnessu u discu direttamente à a scheda madre (ùn scurdate micca di spegnere u computer). Se i media sò determinati, allora ci hè un malfunzionamentu di u controller, se ùn, allora u discu. Un HDD non travagliu pò esse pruvatu per esse ripristinatu in un centru di servizii, da un altru avè una strada diretta à a pudda.

Vede ancu: Cumu recuperà un discu dur

Conclusione

In questu articulu, abbiamo discutitu i motivi più cumuni per a mancanza di un discu duru esterno in a cartella Computer. Certi di elli sò resi simpliciamente, mentri chì altri anu finisce per andà à un centru di serviziu o ancu perde l'infurmazioni. Per esse pronti per sti turni di destinu, vale a pena monitorà regolarmente u statu di u HDD o SSD, per esempiu, u prugrammu CrystalDiskInfo, è à a prima sospetta di un panicu, cambia u discu ad un novu.