L'elaborazione di a tavola hè a missione principale di Microsoft Excel. A capacità di creà e tabelle hè a basa fundamentale per u travagliu in questa applicazione. Perciò, senza amparà sta abilità, hè impossibile avanza ancu di più in apprende cume si lavora in u prugramma. Scopemu cumu creà una tavula in Microsoft Excel.
Riempiendo a portata di dati
Prima di tutti, pudemu riempe e celle di fogliu cù dati chì saranu successivamente in u tavulu. U fattu.
Poi, pudemu tracciare i limiti di l'ampiezza di e celle, chì poi si trasformanu in una tavula piena. Selezziu u spaziu cù i dati. In la scheda "Casa", cliccate nantu à u pulsante "Bordi" chì si trova in a casella di impostazioni "Font". Da a lista chì si apre, selezziunate l'elemento "Tutti i limiti".
Avemu pudè trà una tavula, ma per a tavula hè percepitu sulu visivamente. Microsoft Excel percepisce solu cum'è una fascia di dati, è di conseguenza, ùn prucede micca cum'è una tavula, ma cum'è una fascia di dati.
Conversioni di intervalli di dati à Tabella
Ora, avemu bisognu di cunvertisce l'intervallo di dati à una tavula piena. Per fà quessa, andate in "Insert" tab. Selezziu u spaziu di cellule cù i dati, è cliccate nantu à u bottinu "Tavola".
Dopu à ciò, si vede una finestra in cui sò indicate e coordinate di u rughjonu presceltu prima. Se a selezzione era corretta, allora nè hà da edità. Inoltre, cum'è si pò vede, in a stessa finestra in u visu di u littariu "Tavula cù intestazioni" hè spuntata. Chì avemu, in effetti, una tavula cù intestazioni, lasciamu questu tick, ma in casi chì ùn ci sò micca testate, a zecca ti cunduce. Fate un clic nantu à u "OK".
Dopu à questu, pudemu presupunà chì a tavula hè stata creata.
Comu pudete vede, ancu chì a creazione di una tavula ùn sia nunda difficiule, a prucedura di creazione ùn hè micca limitata à a selezzione di cunfini. Pè u prugramma di percepisce l'intervallo di dati cum'è una tavula, esse anu da formattare in modu cumunitu, cum'è descrittu sopra.