Cume importà contatti à Outlook

Dopu à u tempu, cù un usu frequente di e-mail, a maiò parte di l'utente formanu una lista di contatti cù chì comunicanu. È mentre l'usu travaglia cù un client email, puderà aduprà liberamente sta lista di contatti. Tuttavia, chì si deve fà se hè diventatu necessariu passà à un altru client email - Outlook 2010?

Per ùn ri-creà micca a lista di contatti, Outlook hà una funzione utile chjamata "Import". È cumu aduprà sta caratteristica, guarderemu à sta istruzione.

Dunque, se VAZ avia bisognu di trasferisce i cuntatti à Outlook 2010, allora avete da usà i assistenti di import / export di cumte. Per fà quessa, andate in u menu "File" è cliccate nantu à l'elemento "Apri". In più, in a parte diritta truvamu u pulsante "Import" è cliccate nant'à.

Poi, davanti à noi si aprite a finestra di l'aiutu di import / export, chì listeghja a lista di azzioni possibili. Chì ci interessa importà contatti, quì pudete sceglie sia l'elemento "Importazione di indirizzi Internet è posta" è "Importa da un altru prugramma o schedariu".

Importazione di indirizzi Internet è mail

Se selezziunate "Importa direzioni Internet è mail", allora u morsu import / export vi offre 2 opzioni - importa da u file di cuntattu di l'applicazione Eudora, è importa da Outlook 4, 5 o 6 versioni, è ancu mail.

Selezziunu a fonte desiderata è selezziunate e scatule contr'à i dati desiderati. Se vulete importà solu l'infurmazioni di cuntattu, allora quì hè basatu à selezziunà l'elementu "Importà a Rubrica" ​​(cum'è illustratu in a schermata sopra).

Dopu, selezziunate l'azione cun indirizzi duplicati. Eccu trè opzioni.

Una volta sceltu l'azione appropriata, cliccate nantu à u bottinu "Finisci" è aspettate chì u prucessu finisci.

Quandu tutti i dati sò stati importati, apparirà u "Sommario di l'importu" (vede a prima screenshot), induve e statistiche saranu visualizzate. S'è ancu quì bisogna cliccà u pulsante "Salvà in a vostra Posta in U" o solu "Ok".

Importà da un altru prugramma o file

Se avete selezionatu l'elemento "Importa da un altru prugramma o schedariu", pudete caricare i cuntatti da u client email di Lotus Organizer, nant'à i dati da Access, Excel o un file di testo normale. Importà da e versioni precedenti di Outlook è di u sistema di gestione di cuntatti ACT! Hè dinò disponibile.

Selezziunu u metudu d'importazione desideratu, cliccate nantu à u bottinu "Avanti" è quì u guidatore propone di sceglie un file di dati (in casu chì importa da e versioni precedenti di Outlook, u morsu tenterà à truvà i dati da soli). Inoltre, quì ci vole à sceglie una di e trè azzioni per e duplicati.

U passu successivu hè di specificà a situazione di salvatà i dati importati. Una volta specificatu a situazione duve i dati saranu carregati, pudete andà à u passu chì vene.

Quì a mizgera import / export richiede conferma di e azzioni.

In stu stadiu, pudete marcà e azzioni chì vulete fà. Se avete decisu di ùn importà micca qualcosa, ghjustu bisognu à deselezzià a casella cù e azzioni necessarie.

In questu stadiu, pudete cunfigurà i campi di cunnessione cù i campi di Outlook. Per fà quessa, ghjustu trà u nomu di u campu di lima (lista di sinistra) in u campu correspondente in Outlook (lista di destra). Una volta fattu, cliccate "OK".

Quandu tutte e impostazioni sò fatte, cliccate "Finish" è a prospettive cumincerà à importà i dati.

Allora, avemu discusu cume di importà i contatti in Outlook 2010. Grazie à l'infurmazioni guidata integrata, questu hè abbastanza sèmplice. Grazie à stu assistente, pudete importà cuntatti sia da un schedariu appositamente preparatu chì da e versioni precedenti di Outlook.