Parechji mudelli di urdinatori oghje ùn sò micca inferiori à i computer di desktop in putenza di processore, ma l'adattatori video in dispositivi portatili ùn sò spessu produttivi. Questu vale per i sistemi grafichi inglesi.
U desideriu di i pruduttori di aumentà a putenza grafica di u portatile conduce à l'installazione di una scheda di grafica discreta in più. In u casu chì u fabbricante ùn anzi micca a fastidiu di installà un adattatore graficu di prestazioni elevate, l'utenti anu da aghjunghje a componentazione necessaria à u sistema.
Oghje avemu parlà cume di cambià e carte video nantu à i portatili cù dui GPU.
Commutazione di video
U travagliu di dui schede video in una coppia hè regolata da un software chì determina a carica nantu à u sistema graficu è, se hè necessariu, disabilita u core di video integratu è utilizza un adattatore discrete. A volte, stu prugramma ùn funziona micca bè per mezu di possibili conflitti cù i piloti di dispositivi o l'incompatibilità.
Più spessu, tali prublemi sò osservati quandu si auto-installanu una scheda video in un laptop. A GPU cunnessa rimarche solu inutilizata, ciò chì porta à "freni" appicciculi in ghjochi, mentre guarda un video o durante u prucimentu di l'immagine. L'errori è falli pò verificà à causa di driver "sbagliati" o a so assenza, disattivà e funzioni necessarie in u BIOS o avaria un malfunzionamentu di u dispositivo.
Ulteriori dettagli:
Eliminate e fallimenti quando usanu una scheda grafica discreta in un laptop
Risoluzione di l'errore di a scheda di video: "stu dispositiu hè statu fermatu (codice 43)"
E raccomandazioni qui seguanu dureranno solu sì ùn ci sanu micca errori di prugramma, chì hè u laptop ind'u "sanu". Chì u cambiazione automatica ùn funziona micca, avemu da fà per tutte l'azioni manualmente.
Metudu 1: software prumettariu
Quandu hè installatu i driver per e schede video Nvidia è AMD, un prugrammu privativu hè installatu in u sistema, chì vi permette di personalizà e configurazione di l'adattatore. A "verde" questu applicazione Prudenza GeForcecuntene Nvidia Panel Panel, è u "rossu" - AMD Catalyst Control Center.
Per chjamà un prugramma da Nvidia, vene à "Pannello di cuntrollu" è truvate quì l'elemento corrispondente.
Link to AMD CCC ci hè ancu, ancu, pudete accede à e configurazione, cliccendu nantu à u cliccu giuvule di u mouse nantu à u desktop.
Cume sapemu chì ci sò processori è grafiche di AMD (sia integrate è discrete), processori è grafica integrata di Intel, è ancu acceleratori discreti di Nvidia nantu à u mercatu di l'hardware. In sta basa, hè pussibule presenti quattru varianti di a disposizione di u sistema.
- AMD CPU - AMD Radeon GPU.
- AMD CPU - Nvidia GPU.
- CPU Intel - AMD Radeon GPU.
- CPU Intel - Nvidia GPU.
Chì avemu da configurà a scheda video externa, ci sò solu duie vie à sinistra.
- Un laptop cun una scheda grafica Radeon è qualsiasi nucleo di grafica integrata. In questu casu, cambià trà e adattatrici si faci in u software, chì avemu parlatu un pocu più altu (Catalyst Control Center).
Qui ci vole à andà à a sezione "Grafica scambiabile" è cliccate nantu à unu di i bottoni indichi nantu à u screenshot.
- Un laptop cun grafica discreta da Nvidia è custruita da ogni fabbricante. Cù sta configurazione, i adattatori passanu à I pannelli di cuntrollu Nvidia. Dopu à l'apertura ci vole à cunsultà à a sezione. Opzioni 3D e sceglite un articulu "Gestisce l'impostazioni 3D".
Dopu, avete bisognu di andà à a tab "Opzioni globali" e selezziunu una di e opzioni in l'elencu nant'à u menù à tendi.
Metudu 2: Nvidia Optimus
Questa tecnulugia fornisce una commutazione automatica tra adattatori video in un laptop. Secunnu i sviluppatori, Nvidia Optimus deve aumentà a vita di a batteria girendu nantu à un acceleratore discrete solu quandu ci hè bisognu.
In fattu, certi applicazioni esigenti ùn sò micca sempre considerate cume tali - Optimus spessu ùn semplicemente "considerà necessariu" di arricchisce una putente scheda video. Fà pruvatu à dissuadarlo di quessa. Avemu digià discu nantu à sopra cumu applicà i parametri globali 3D in I pannelli di cuntrollu Nvidia. A tecnulugia chì discuemu permette di personalizà l'usu di adattatori video in altrettante per ogni applicazione (ghjocu).
- In a stessa sezione, "Gestisce l'impostazioni 3D", andate in tab "Impostazioni di software";
- Stà cercendu u prugrammu desideratu in a lista di discesa. Si no, allora premete u pulsante. "Add" e selezziunate in a cartella cù u ghjocu installatu, in stu casu, Skyrim, file eseguibile (tesv.exe);
- In a lista sottu, selezziunate a scheda video chì gestisce a grafica.
Ci hè un modu più faciule per cuminciare un prugramma cù una carta discreta (o incastunata). Nvidia Optimus Sapete cum'è incastunera ellu in u menù contestuale "Esploratore"ciò ci da a pussibbilità, cliccendu cun u cliccatu dirittu nantu à una scorciatura o un file di prugramma eseguibile, per selezzià un adattatore di travagliu.
Questu articulu hè aghjustatu dopu attivendu sta caratteristica I pannelli di cuntrollu Nvidia. In u menù superiore, avete bisognu di sceglie "Desktop" E misi in contu i dawr, cum'è in a screenshot.
Dopu à quessa, pudete avverà u prugramma cù un adattatore video.
Metudu 3: Impostazioni di u schermu di u sistema
In stu casu, se e cundezte sopra cullate ùn funziunavanu, pudete aduprà un altru modu, chì implichi l'applicazione di l'impostazioni di u sistema di u monitor è a scheda video.
- Chiama a finestra di parametri premendu PKM in u selezzione di desktop è articulu "Risoluzione di a schermata".
- Dopu, avete bisognu à cliccà nantu à u pulsante "Truvate".
- U sistema hà da identificà un coppiu di più monitor, chì, da u so punto di vista, "ùn hè micca rilevatu".
- Quì ci vole à sceglie u monitor chì risponde à una scheda video discreta.
- U passu successivu hè di accede à u listinu in goccia cù u nomu. "Schermi multipli"in cui selezziunu u articulu annantu à u screenshot.
- Dopu avè cunnessu u monitor, in a listessa lista, selezziunate l'elemento "Expand Screens".
Assicuratevi chì tuttu sò configurate in modo corretto da l'apertura di opzioni di grafica Skyrim:
Avà pudemu sceglie una scheda grafica discreta da aduprà in u ghjocu.
Se per un qualchì ragu avete bisognu di "rimucinà" i parametri à u statu originali, esegui i seguenti azzioni:
- Ancu una volta andemu in l'impostazioni di u schermu è selezziunate l'elementu "Mostra desktop solu 1" è spingi "Applicà".
- Dopu sceglite a schermata addizionale è selezziunate l'elemento "Rimuete u monitor"dopu u applicu di i parametri.
Eranu trè modi di cambià una scheda video in un laptop. Ricordate chì tutte queste raccomandazioni sò applicate solu sì u sistema hè pienu operativu.