Scaricate i piloti per u laptop Samsung NP300V5A


Per i computer è in particulare urdinatori, hè assai impurtante avè un software per ognuna di i componenti di u cumpunente: senza i piloti, nant'à e carte di video più sofisticate è adattatori di rete sò quasi inutili. Oghjevemu à presentà i metodi di ottenimentu di software per un laptop NP300V5A Samsung.

Scaricate i driver per Samsung NP300V5A

Ci sò cinque opzioni cumunate di download di software per u laptop in questione. A maiò parte di elli sò universali, ma certi sò adatti solu per situazioni specifiche, cusì ti cunsigliu ch'ellu scopri per prima cosa tutti.

Metodo 1: U situu di u Fabbricante

Samsung hè cunnisciutu per u so supportu di lunga durata per i so prudutti, chì hè facilitato da una spaziosa sezione di download nantu à u portale web ufficiale.

Risorsa online di Samsung

  1. Usa u ligame di sopra per andà à a risorsa Samsung. Avendu fattu sta, cliccate nantu à "Supportu" in l'intestazione di u situ.
  2. Ora vene u mumentu cruciale. In a scatula di ricerca, inserisci NP300V5A, e più sicuru, vedete più mudelli di dispositivi.

    U fattu hè chì u nome NP300V5A appartene à a linea di urdinatori, è micca à un dispositivu specificu. Pudete truvà u nomu esattu di a vostra modificazione particulare in l'istruzioni per u dispositiu o in un adesariu cù un numeru seriale, chì di solitu hè situatu in u fondu di un PC portatile.

    Leggi ancu: Cumu scopre u numeru seriale di u laptop

    Dopu avè ricevutu l'infurmazioni necessarie, torna à u motore di ricerca nantu à u situ di Samsung è cliccate nantu à u vostru dispositivo.

  3. A pagina di supportu per u laptop sceltu apre. Avemu bisognu di un articulu "Downloads and Guides", cliccate nantu à ellu.
  4. Scorri un pocu ancu finu chì vedu una sezione. "Downloads". Eccu i piloti per tutte l'attrezzatura di u laptop. Scaricate tuttu in una folla ùn funzionanu micca, perchè avete bisognu di scaricà tutti i cumpunenti una per unu, cliccendu nantu à u bottinu appositu accantu à u nome di u driver.


    Se u lugiziale impiegatu ùn hè micca in l'elenco principale, cerca quì in u listinu amplu - per fà quì, cliccate "Mostra più".

  5. Una parte di l'installatori sarà prubata in l'archiviu, di solitu in u furmatu ZIP, dunque avete bisognu di una applicazione di archivatore.

    Vede ancu: Cumu aprite un archiviu ZIP

  6. Spacchite l'archive è andate in u cartulare risultatu. Ci truvate u schedariu eseguibile di l'installatore è u gestì. Installate u prugramma seguendu e istruzioni in l'applicazione. Ripetite a procedura per ognunu di i piloti carichi.

Questu metudu hè u più fiduciale è versatile, ma ùn pudete micca esse soddisfatti di a velocità di download di alcuni cumpunenti: i servitori si trovanu in Corea di Sud, perchè pudete andà bè ancu sì avete una connessione internet à grande velocità.

Metudu 2: Utilità di l'aggiornu di Samsung

Parechji produttori di portatili producenu un prugrammu privatu per facilità u download di i driver à i so dispositivi. Samsung Company ùn hè micca un'eccezione, perchè vi offriamo un metudu per aduprà l'applicazione adatta.

  1. Andate à a pagina di u serviziu di u dispositivo desideratu aduprendu u metodo descrittu in passi 1 è 2 di l'infurmazione precedente, cliccate nantu à l'opzione "Link utili".
  2. Trova un blocu "Samsung Update" è aduprà u ligame "Leggi più".

    U navigatore mostrerà a finestra di scaricazione di l'installatore - scaricala à ogni cartulare aghjuntu di u HDD. Com'è assai conducenti, a configurazione di l'aggiornu di Samsung hè archiviata.

    Vede ancu: Archiver free competitors WinRAR

  3. U installatore è tutte e risorse impaccate necessitano da esse estratte, allora ghjustu u file eseguibile. Installate u prugramma seguendu e istruzioni.
  4. Per una ragione, l'aggiornu di Samsung ùn crei micca una scorcia per "Desktop", perchè pudete aprite u prugramma solu da u menù "Start".
  5. Ci hè una linea di ricerca in a parte superiore diretta di a finestra di l'applicazione - inserite u numeru di u mudellu chì state cercendu NP300V5A è cliccate Enter.

    Com'è u casu di u situ ufficiali, si riceve un listinu di modifiche lunghe. Avemu discusu in u metudu precedente, passu 2, chì cum'è di scopra ciò chì avete bisognu dirittu, cerca è cliccate nantu à u nome.
  6. À pochi secondi, l'utilità prepara e informazioni nantu à u software per u laptop sceltu. À a fine di sta procedura hè di specificà u sistema operativu.

    Attentu! Alcuni mudelli da a linea NP300V5A ùn supportanu micca alcune varianti di i sistemi operativi!

  7. L'operazione di raccolta di dati riparte, quessa, nantu à i piloti dispunibili per u mudellu Laptop selezionaratu è a versione OS. Fighjate a lista è smetti di necessarii, se vole. Per scaricà è installà l'elementi, aduprate u pulsu "Esporta".

Questu metudu di affidabilità ùn differisce micca da a versione cù u situ web ufficiale, ma hà i stessi svantaghji in forma di bassa velocità. Hè ancu pussibule di scaricà un cume partitu o micca chjamatu bloatware: un software inutile.

Metru 3: Installatori di driver di terze parti

Benintesa, a funzione di l'aggiornamentu di u software ùn hè micca solu presente in a utilità ufficiali: ci hè una classe intera di applicazioni di terze partite cù capacità simile. Ci darà un esempiu di aduprà una tale soluzione basata nantu à u prugramma Snappy Driver Installer.

Scaricate Snappy Driver Installer

  1. U vantaghju indiscutibile di sta applicazione hè a portabilità: hè solu unpack di l'archiviu è aprite u file eseguibile chì currisponde à a profondità di bit di u Windows installatu.
  2. Durante u primu lanciu, l'applicazione offre una di i trè opzioni di boot. Per i nostri scopi, l'opzione hè adatta. "Scaricate gli indicatori solu" - cliccate nant'à stu bottu.
  3. Aspetta finu chì i componenti sò carichi - pudete tracciate i prugressi in u prugramma stessa.
  4. Una volta finitu u download di l'indici, l'applicazione cumincerà à ricunnosce i componenti di u laptop è a comparazione di e versioni di i piloti chì sò già installati. Se i piloti per unu o più componenti mancanu, u Installatore di u Driver di Snappy sceglie a versione adatta.
  5. Dopu avete bisognu di selezziunate i componenti da installà. Per fà quessa, selezziunate quelli necessarii, marcendu a casella accantu à u nome. Allora truvate u pulsante "Install" in u menù di a sinistra è cliccate nant'à.

Ulteriori prugrammi farà senza a participazione di l'utente. Questu opzione pò esse in periculu - spessu l 'algoritmi di l' applicazione determinanu in maniera errata a revisione di u cumpunente, chì hè per quessa ch'elli installanu piloti inappropriati. Tuttavia, Installatore di i Driver di Snappy hè in permanenza miglioratu, chì cù ogni nova versione a prubabilità di fallimentu diventa sempre di menu. Se u prugettu menzionatu ùn s'allieghja micca cù qualcosa, allora circa una dozzina d'altri sò à u vostru serviziu.

Leggi più: I migliori programmi per l'installazione di i driver

Metudu 4: ID componente

A cumminazione di u livellu fra u sistema è i dispositivi cunnessi avviene per mezu di l'identificatore hardware - un nomu d'hardware unicu per ogni dispositivo. Questu ID pò esse adupratu per ricercà i driver, cum'è u còdice, in a maiò parte di i casi, currispondu à unu è solu dispositivi. Cumu amparà u ID di l'apparecchiatura, è cume deve esse adupratu, hè un articulu spazioso spaziale.

Lezione: Usendu un ID per trovà i driver

Metudu 5: Strumenti di sistema

À peghju, pudete fà senza e soluzioni di terze parti - trà e possibilità "Manager di dispositivi" Windows hà un aghjuntu di l'aggiornamentu o installarli da zero. U metudu di aduprà stu strumentu hè spiegatu in dettu in u materiale pertinente.

Per di più: Installazione di i driver trà u "Gestore di dispositivi"

Ma fate attenzione - cusì, prubabilmente, ùn puderete micca truvà un software per certi dispositivi di vinturori specifici cum'è hardware di monitoru di a batteria.

Conclusione

Ognunu di i cinque metudi cunsiderati hà i so vantaggi è svantaggi, ma nisunu di elli hè difficiule ancu per un utente inesperto.