Benintesa, e finestra di pop-up chì si presentanu nantu à certe risorse Internet aganu cumminciate a maiò parte di l'utenti. Hè cusì fastidiosi se queste pop-ups sò francamente publicitarie. Fortunatamente, ci sò ora assai attrezzi dispunibuli da bloccà tali elementi indesiderati. Scopri cumu di blocà i pop-up in u navigatore Opera.
Lock Browser Embedded Tools
Per cumincià, cunsiderate u metudu di blocà e finestre pop-up cù i navigatori Opera, ponu cumandà in l'utuli, da chì questu hè l'opzione più facile pussibile.
U fattu hè chì u blocu di pop-up in Opera hè attivatu per difettu. Questu hè u primu navigatore chì implementa questa tecnulugia senza l'usu di strumenti di terze parti. Per vede u statu di sta funzione, disattivarla, o abilitarla se era in preda à l'inizitazione, avete bisognu di andà à l'impostazioni di u navigatore. Aprite u menu principale di l'Opera, è andate in a sua voce curretta.
Una volta in u Gestore di e configurazione di u navigatore, andate in a sezione "Siti". Questu pò esse fattu cù u menu di navigazione di e situazione situatu à a parte sinistra di a finestra.
In a sezione chì si apre, circate u blocco di opzioni di Pop-ups. Comu pudete vede, u switch hè impostatu per a maniera di serramentu di finestra per default. Per consentire i pop-up, vi pudarete cambià u menù à "Mostra i pop-ups".
Inoltre, pudete fà una lista di eccezioni da i siti nantu à i quali a situazione di u switch ùn hè micca applicata. Per fà quessa, cliccate nantu à u pulsante "Gestisci eccezioni".
A finestra s'hè aperta davanti à noi. Pudete aghjunghje indirizzi di siti o i so mudelli, è aduprà a colonna "Comportamentu" per permettere o blocà di cumandà a finestra di entrate nantu à elli, indipende se sò permessi o micca mostrati in l'impostazioni globali, chì parlavanu un pocu più alti.
In più, una azzione simile pò esse fatta cù a finestra pop-up cun video. Per fà quessa, cliccate nantu à u bottu "Gestisci esezioni" in u blocu rispettu di a situazione, situata appena sottu à u blocu "Popup".
Bloccendu cun estensioni
Malgradu u fattu chì u navigatore furnisca, in larga parte, un set quasi completu di strumenti per gestisce e finestre pop-up, certi utilizatori preferenu aduprà estensioni di terze parti per bloccà. Tuttavia, questu ghjustificatu, perchè tali abitudini blocanu micca solu e finestre pop-up, ma dinò materiale publicitarie di natura diversa.
Adblock
Probabilmente a prufessione di annunci di annunzii più popolari è di pruprietà di pop-up in Opera hè AdBlock. Inaburu astutamente u cuntenutu indesideratu di i siti, in u risparmiu di u tempu in a cundizione di pagine, di u trafficu è di i nervi di l'utenti.
Per impostazione predefinita, l'AdBlock inclusu blocca tutte e finestre pop-up, ma pudete permittile in pagine o siti individuali cliccendu basta nantu à u logo di l'estensione in a barra di strumenti Opera. Dopu, da u menu chì si vede, basta à selezziunà l'azione chì avete da fà (disabilite u travagliu add-on nantu à una pagina o un dimentu separata).
Cumu aduprà AdBlock
Adguard
L'estensione Adguard hà ancu più funzioni di AdBlock, ancu s'ellu hè un pocu inferiore in popularità. U supplementu pò blocà micca solu annunci, ma dinò i widget di e reti sociali popolari. Cume per u blocchu di i pop-ups, Adguard face e tale operazione.
Cum'è AdBlock, Adguard hà a capacità di disattivà a funzione di bloccu in siti specifici.
Cumu aduprà Adguard
Comu pudete vede, per blocà i pop-ups, in a maggior parte di i casi, l'utenti nant'à u navigatore Opera sò abbastanza. Tuttavia, parechji utilizatori in parallelo preferenu installà estene di terze parti chì furnite una protezione globale, prutestendu li micca solu da e finestre pop-up, ma dinò da a publicità in generale.