E frecce in u disegni sò aduprate, di regula, cum'è elementi di annotazione, chì sò e elementi ausiliari di u disegni, cume dimensioni o capi. Hè praticu quandu ci sò modelli preconfigurati di frecce, in modo da ùn impegni in u so disegno nant'à a traccia.
In sta lezione sapemu cum'è uttene e frecce in AutoCAD.
Cume disegnà una freccia in AutoCAD
Argomenti relativi: Cumu adattà e dimensioni in AutoCAD
Aduprà a freccia regolendu a linea di u dirigente in u sorte.
1. Selezziunà u "nasu", selezziunate "Annotazioni" - "Chjamate" - "Leader multiple".
2. Sceglite u principiu è a fine di a linea. Subitu dopu cliccate à a fine di a linea, AutoCAD vi chiede di inserisce testu per a callout. Cliccate “Esc”.
Aiutà l'utenti: Hot Keys in AutoCAD
3. Mettite in evidenzia u multileader disegnatu. Fate un clic destro nantu à a linea formata è cliccate e sceglite "Proprietà" in u menù contestuale.
4. In a finestra di pruprietà, truvate u scrittura di Callout. In a colonna "Arrow" setatu "Closed shaded", in a colonna "Arrow size" setate una scala à a quale a freccia sarà chiaramente visibile in u campu di travagliu. In a colonna "Età orizzontale" selezziunu "Nè".
Tutte e cambiamenti chì fate in a barra di pruprietà saranu immediatamente visualizati nantu à u disegno. Avemu una bella freccia.
In u rollout "Text", pudete editare u testu chì si trova in a punta di a opposizione di a linea di capu. U testu hè entratu in u campu "Contenutu".
Vedi ancu: Cumu aduprà AutoCAD
Ora sapete cume fà una freccia in AutoCAD. Aduprate e frecce è linee di callout in i vostri disegni per più precisione è infurmazione.