Firmà una foto o "stampà" hè aduprata da i maestri di Photoshop per pruteghje u so travagliu da furto è usu illecitu. Un altru scopu di a firma hè di fà u travagliu riconoscibile.
Questu articulu vi dirà cumu creà u vostru stampu è cumu salvà per un usu futuru. À a fine di a lezzione, un arnesu molto pratice, versatile di aduprà cume una filigrana è à l'altri tipi di firme saraverà in u vostru arsenale di Photoshop.
Crea una didicazione per a foto
U modu più faciule è più veloce per creà una stigma hè di definisce un spazzolu da qualunque immagine o testu. Aduprà stu metudu cum'è u più accettabile.
A creazione di u testu
- Crea un novu documentu. A taglia di u documentu deve esse tale per accuvià u stampu di e dimensioni originali. Se avete intenzione di creà un grande stampu, allora u documentu hè grande.
- Crea una firma da u testu. Per fà quessa, selezziunate u attrezzu adatta in u riquadro di sinistra.
- A u panel superiore, configurate u font, a so dimensione è u culore. Tuttavia, u culore ùn hè micca impurtante, u più impurtante hè chì si differisce da u culore di u background per a comodità di u travagliu.
- Scrivemu u testu. In questo casu, sarà u nome di u nostru situ.
Definizione di pennu
L'iscrizzione hè pronta, avà bisognu à creà un pennu. Perchè precisamente spazzulà? Perchè hè più faciule è più veloce di travaglià cun pennu. U pennu dà qualchì culore è dimensioni, ogni stili ponu esse applicatu ad elli (setate una ombra, rimuova u pichjuscia), ancu questu strumentu hè sempre à portata di mano.
Lezione: Strumentu di pennu in Photoshop
Dunque, cù i vantaggi di u pennu, avemu calculatu, cuntinuà.
1. Andà à u menù Modificà - Definisci Spazzellu.
2. In a finestra di dialogo aperta, date u nome di u novu pennu è cliccate Ok.
Questu completa a creazione di u pennu. E vedemu un esempiu di u so usu.
Usendu un spazzolu di stigma
U novu pennu cadisce automaticamente in l'insieme attuale di pennelli.
Lezione: Operemu cù serie di pennelli in Photoshop
Aghjunghje un stampu per qualchì foto. Aprite in Photoshop, creà un novu stratu per a firma, è piglià u nostru novu pennu. A taglia hè selezionata da parentesi quadrate nantu à a tastiera.
- Avemu messu una stigma. In questu casu, ùn importa quantu culore sarai a stampa, dopu cambieremu u culore (rimuoverà tuttu).
Per arricchisce u cuntrastu di a firma, pudete cliccà dopu.
- Per dà u marca un aspettu filigrana, abbisciamo l'opacità di u piuvule à zero. Questu elimina cumplittamente l'iscrizzione da a visibilità.
- Chiama stili dopu cliccendu nantu à u stratu cù a firma, è stabilisce i parametri necessarii di l'ombra (Offset è Dimensioni).
Questu hè solu un esempiu di l'usu di tale pennu. Vi po, pudete mette in sperimentu cù stili per ghjunghje u risultatu desideratu. Avete avutu un strumentu universale cù un menu di regolazione flessibile in e vostre mani, assicuratevi di aduprarlo, hè molto praticu.