Creà un albero di famiglia online


Google terra - Questu hè un pianeta interu in u vostru computer. Grazie à sta applicazione, quasi ogni parte di u globu pò esse visualizzata.
Ma in certi volte succede chì durante l'installazione di u prugramma si verificanu errori chì impediscenu u so travagliu bè. Un di questi prublemi hè l'errore 1603 da installà Google Earth (Terra) in Windows. Provemu à trattà cun questu problema.

Scaricate l'ultima versione di Google Earth

Errore 1603. Correzione di prublemi

Assai à u mo dispiacquimentu, l'errore di l'installatore 1603 in Windows pò significà guasi qualsiasi cosa, chì ha purtatu a una installazione senza successu di u pruduttu, chì implica, solu ci impone un errore fatale durante l'installazione, chì pudete nascundà una serie di motivi diversi.

I prublemi seguenti sò tipichi per Google Earth, chì portanu à l'errore 1603:

  • U installatore di u prugettu elimina automaticamente a so scorcia di screnu nantu à u desktop, chì tenta di ripristinà è esegui. In parechje versioni di u Pianeta Terra, un errore di còdice 1603 era causatu da stu fattore. In stu casu, u prublema pò esse risoltu cumpru. Assicuratevi chì u prugramma sia installatu è situate u prugramma Google Earth in u vostru computer. Questu pò esse fattu cù i tasti d'accessu. Chiavi di Windows + S sia cù a navigazione in u menù Start - Tutti i prugrammi. È dopu a cerca in u directory C: Archivi prugrammi (x86) Cliente Google di Google Earth. S'ellu ci hè un file googleearth.exe in sta cartulare, allora usa u menu di cuntestu di u bottinu di dirittu di u mouse per creà una scorcia per u desktop.

  • U prublema pò esse sferente ancu se avete dighjà installatu una versione più antica di u prugramma. In stu casu, rimuovi tutte e versioni di Google Earth è installate l'ultima versione di u pruduttu.
  • Se l'errore 1603 si verifica quandu u primu tentativo di installazione di Google Earth, si consiglia di aduprà u strumentu di risoluzione di problemi standard per Windows è verificà u discu per spaziu libaru

Quessi metudi ponu eliminà e cause più cumuni di l'errore di u installatore di 1603.