Soluzioni à i prublemi durante l'installazione di u driver nVidia

A volte ci hè una situazione chì avete bisognu di un drive di flash, ma ùn hè à manghjà. Per esempiu, certi prugrammi di contabilità è di raportu richiedenu un discu esternu. In una tale situazione, pudete creà un dispositivo di archiviazione virtuale.

Cumu creà una unità flash USB virtuale

Aduprendu un software specificu, si pò fà in diversi modi. Cunsiderate ciascuna di ognuna di esse passo per passo

Metudu 1: OSFmount

Questu micu prughjettu aiuta assai quandu ùn ci hè micca manette flash. Funziona in ogni versione di Windows.

U situ ufficiale di OSFmount

Dopu avete scaricatu u prugramma, fate ciò:

  1. Installate OSFmount.
  2. In a finestra principale, cliccate nantu à u pulsante. "Muntà novu ..."per creà media.
  3. In a finestra chì si vede, configurate e impostazioni per u montage di u volumu virtuale. Per fà quessa, seguite pochi passi simpli:
    • in a sezione "Sourse" sceglieghja "File di immagine";
    • in a sezione "File di immagine" specificà u parcorsu cù un furmatu specificu;
    • impostazioni in a sezione "Opzioni di u Volume" salta (si utilizza per creà un discu o carca una immagine in memoria);
    • in a sezione "Young Options" in a finestra "Lettera di Drive" specificate a lettera per u vostru drive flash virtuale, sottu in u campu "Drive Type" specificate "Flash";
    • selezziunu u parametru sottu "Muntà cume un media amovibile".

    Cliccate "OK".

  4. Unità flash virtuale creata. Se entri in a cartella "Computer", hè determinatu da u sistema cum'è un discu amovibile.


In travaglià cù stu prugramma pò necessità di funzioni supplementari. Per fà quessa, andate in a finestra principale in l'elemento "Azioni di unità". È allora puderà aduprà e seguenti opzioni:

  • Smuntà - smuntà u volume;
  • Format - formattate u volume;
  • Imposta i media in sola lettura - mette in interdizione di scrive;
  • Extendsize - allarga a dimensione di u dispositivu virtuale;
  • Savetoimagefile - utilizzatu per salvà in u furmatu desideratu.

Metudu 2: Virtual Flash Drive

Una bona alternativa à u metanu di sopra. Quandu crei una unità flash virtuale, u prugrammu ti permette di prutezzi l'infurmazioni nantu à sti cù una password. U vantaghju di quessa hè a so prestazione in versioni anziane di Windows. Allora, se avete una versione di Windows XP o inferiore in u vostru computer, questu utilità vi aiuterà à preparà subitu un dispositivo di archiviazione virtuale nantu à u vostru computer.

Scaricate Virtuamente Flash Drive

L'istruzzioni per aduprà stu prugramma sembra:

  1. Scaricate è installate u Flash Drive Virtual.
  2. In a finestra principale, cliccate "Mount novu".
  3. Apparirà una finestra "Crea un novu volumu", specificate in essa u parcorsu di creazione di mezi virtuali è cliccate "OK".


Cumu si pudete vede, u prugramma hè assai faciule da aduprà.

Metudu 3: ImDisk

Questu hè unu di i prugrammi più diffusi per a creazione di un dischetto virtuale. Usendu un file di immagine o una memoria di u computer, crea criati virtuali. Quandu aduprendu chjavi spiciali quandu hè carregatu, un drive flash si vede cum'è un discu amovibile virtuale.

Pagina ufficiale di ImDisk

  1. Scaricate è installate u prugramma. Durante l'installazione, u prugramma di console di imdisk.exe è l'applicazione di u pannellu di cuntrollu sò installate in paralelu.
  2. Per creà una unità flash virtuale, aduprà u lanceu di u prugramma da a linea di console. Tipu squadraimdisk -a -f c: 1.vhd -m F: -o remdove:
    • 1st.vhd- file di discu per creà una unità di memoria virtuale;
    • -m F:- U volumu da muntà crea un drive virtuale F;
    • -ohè un parametru opzionale, èrem- U discu amovibile (unità flash), s'ellu ùn hè micca specificatu u parametru, u discu duru hè montatu.
  3. Per disattivà tali mezi virtuali, cliccate puru u dirittu destro in u drive creatu è selezziunate "Unmount ImDisk".

Metudu 4: Immaginazione nube

U sviluppu di a tecnulugia ti permette di creà unità flash virtuali, è archiviu l'infurmazioni nantu à elli in Internet. Stu metudu hè una cartella cù i file chì hè accessibile à un utenariu specificu da qualunque computer cullettatu à Internet.

Tali archivi di dati sò Yandex.Disk, Google Drive è Mail.ru Cloud. U principiu di l'usu di questi servizii hè u listessu.

Considerà cumu travaglià cun Yandex Disk. Questa risorsa ti permette di conservà l'infurmazioni nantu à sti gratuitamente finu à 10 GB.

  1. Se avete una cassetta postale nantu à yandex.ru, allora accede è in u menù superiore vedi l'elemento "Discu". Sì ùn ci hè mail, allora andate in a pagina di u discu Yandex. Appughjà nantu à u pulsante "Login". À a prima visita avete bisognu di registrà.
  2. Per scaricà novu file, cliccate "Download" in cima di u schermu. Un fenmu apparirà per selezziunà i dati. Aspettate finu chì u download hè completo.
  3. Per scaricà l'infurmazioni da Yandex Disk, selezziunate u schedariu chì ti interessa, cliccate puru nant'à u cliccate "Salvà cum'è". In u menu chì vene, specificate a situazione in u computer per salvà.


U travagliu cù un tali mezu di archiviu virtuale ti permette di gestisce in tuttu i vostri dati: raggruppateli in cartelle, annullà e dati senza necessità è ancu cumparisce link à quelli cun altri utilizatori.

Vede ancu: Cumu aduprà Google Drive

Comu pudete vede, pudete facilmente creà una unità flash virtuale è aduprala cù successu. Bonu travagliu! Se avete qualchì domanda, dumandatevi in ​​cumenti sottu.