In cartella "AppData" (nome pieno "Dati di applicazione") conserva i dati nantu à tutti l'utenti chì sò registrati in u sistema operativu Windows, è tuttu installatu nantu à u computer è in prugrammi standard. Per difettu, hè nascosta, ma grazie à u nostru articulu di oghje, scuppà a so posizione ùn hè micca difficiule.
Posizione di u "AppData" directory in Windows 10
Cum'è per ogni directory di sistema, "Dati di applicazione" si trova nantu à u listessu discu duve hè installatu u OS. Nantu à a maggior parte di i casi, hè C: Se l'utente quessa abbia installatu Windows 10 nantu à un'altra partizione, sarà necessariu cercà a cartella di interesse per noi quì.
Metudu 1: Chjassu direttu à u cartulare
Come annunziatu sopra, u cartulare "AppData" aghjuntu per difettu, ma se cunnosete u parcorsu direttu versu, ùn interferisce micca. Cusì, indipendente a versione è a profondità di bit di Windows installata in u vostru computer, questu sarà l'indirittu seguente:
C: Utenti Username
Cù - Questu hè a designazione di u discu sistema, è, invece di u so utilizatu in u nostru esempiu Username esse esse u vostru username in u sistema. Sostituite questi dati in u parcorsu specificatu, copiate u valore resultante è appiccinate lu in a barra di indirizzu di u standard "Esploratore". Per andà à u cartulare di interesse per noi, cliccate nantu à a tastiera. "ENTER" o dirittu à a freccia di dirittu, chì hè indicatu in l'immagine quì sottu.
Ora pudete vede tuttu u cuntenutu di u cartulare. "Dati di applicazione" è i sottocartelle cuntene in essa. Fighjate chì senza necessità inutile è à condizione di incomprensioni di ciò chì hè u dirittore di u cartulare, hè megliu ùn cambià nunda è sicuru ùn scebbenu.
Se vulete andà à "AppData" indipindente, aprendo alternativamente ogni directory di questu indirizzu, primu attivate a visualizzazione di elementi nascosti in u sistema. Micca solu u screenshot sottu, ma ancu un articulu separatu nantu à u nostru situ Web vi aiutera à fà quellu.
Più: Cumu abilità a visualizzazione di elementi nascosti in Windows 10
Metudu 2: Command di avvio raptu
L'opzione di sopra hè a transizione à a sezione "Dati di applicazione" Hè diventatu abbastanza simpaticu è hè praticu chì ùn impiega micca di fà azzioni inutili. Tuttavia, quandu sceglite un discu sistema è specificendu u nome di u profilu di l'utente, hè pussibule di fà un sbagliu. Per sfruttà stu fattore di risicu pattu da u nostru algoritmu di azzioni, pudete aduprà u serviziu standard di Windows. Run.
- Premete i tasti "WIN + R" in a tastiera.
- Copia è incolla u comando in a linea di entrata
% appdata%
e premete per fassi u pulsu "OK" o chiave "ENTER". - Questa azzione aprirà u directory. "Roaming"chì hè situatu ind'u dentro "AppData",
dunque per andà à u cartulare genitariu cliccate "Up".
Ricordate u cumandamentu da andà à u cartulare "Dati di applicazione" abbastanza sèmplice, cum'è a combinazione di chiavi necessaria per aprire a finestra Run. A cosa principali hè di ùn si scurdà di tornà un passo in più è "lascia" "Roaming".
Conclusione
In questu articulu breve, avete amparatu micca solu quandu u cartulare hè situatu. "AppData", ma dinò ancu dui maneri cù i quali pudete rapidamente cullà in. In ogni casu, avete bisognu di ricordà qualcosa - l'indirizzu cumpletu di u cartulare nantu à u discu sistema o u cumandamentu necessariu per navighja velocemente versu.