Cumu traduce pagine in un navigatore Google Chrome


Se avete mai traduttu un testu cù l'aiutu di un traduttore in linea, allora avete avutu accessu à l'aiutu di Google Translator. Se sì ancu un utilizatore di u navigatore Google Chrome, allora u traduttore più populu di u mondu hè già dispunibule in u vostru navigatore web. Cumu attivà u traduttore Google Chrome, è sarà discusu in l'articolo.

Immaginate a situazione: andate in una risorsa web straniera induve volete leghje l'infurmazioni. Benintesa, puderete copiare tuttu u testu necessariu è incollatelu in un traduttore in linea, ma sarà molto più praticente se a pagina hè tradutta automaticamente, conservendu tutti l'elementi di formattazione, vale à dì, a pagina resterà uguale è u testu sarà cuntinuatu in una lingua familiare.

Cumu traduce una pagina in Google Chrome?

Prima ci vole à andà à una risorsa straniera, chì a pagina di cui hè necessariu à traduce.

Di regula, quandu si cambia in un situ Web stranu, u navigatore offre automaticamente di traduce a pagina (chì deve accettà), ma s'ellu ùn accade micca, pudete chjamà u traduttore in u browser. Per fà quessa, cliccate nantu à a pagina web in qualunque zona libre da e immagini cù u taschju destro di u mouse è selezziunate l'elementu in u menù contestuale visualizatu "Traduce in russo".

Dopu un mumentu, u testu di a pagina sarà traduttu in russo.

Se u traduttore traduttu a frase ùn hè micca chjaramente bisognu, sposta u cursore di a mouse nantu à ellu, dopu chì u sistema aprirà automaticamente a frase originale.

U ritornu à u testu originali di a pagina hè assai semplice: per fà quessa, appena aghjurnà a pagina premendu u bottinu situatu in a parte superiore sinistra di u schermu, o una tasca calda di a tastiera F5.

Google Chrome hè unu di i navigatori più funzionali è più pratichi chì esiste oghje. Pattu, a funzione di traduzzione integrata di e pagine web hè troppu prova.