Scaricà i driver per Epson Stylus Photo TX650

L'aggiornamentu di Windows 10 hè una procedura chì si verifica in a sostituzione di i vecchi elementi di l'OS, cumprendu u firmware, cù quelli più novelli, chì aumentanu a stabilità di u sistema operativu è a so funzionalità, o aghjunghjenu novu bug, chì hè pussibule dinò. Dunque, certi utenti tentanu di rimuovere completamente u centru di l'aggiornamentu da u so PC è gode di u sistema in un stadiu chì hè ottimu per elli.

Disattivazione di Windows Update 10

Windows 10, per difettu, senza interventu di l'utente, verifica automaticamente l'aggiornamenti, i download è l'infurmazione di modu indipendente. A differenza di e versioni precedenti di stu sistema operativu, Windows 10 differisce in quantu diventò un pocu più difficiule per l'utente à disattivà l'aggiornu, ma hè ancu pussibule di fà ciò cun l'aiutu di prugrammi di terze parti, o via l'utili integrati di OS.

Cunsiderate dopu da a passo cumu pudete annullà l'aggiornamentu automaticu in Windows 10, ma prima guardate cume u sospensu, o megliu, prumichjà per un certu tempu.

A sospensione temporanea di l'aggiornamentu

In u sistema operativu di Windows 10, ci hè una funzione predefinita chì ti permette di posticchje u scaricamentu è l'installazione di l'aggiornamenti per un massimu di 30-35 ghjorni (dipende da a costruzione di l'OS). Per esse attivatu, avete bisognu di fà qualchi passi simuli:

  1. Appughjà nantu à u pulsante "Start" nantu à u vostru desktop è andate da u menu chì si apre per "Opzioni" sistema. In alternativa, pudete aduprà a combinazione di tasti "Windows + I".
  2. Tramite a finestra aperta "Opzioni di Windows" bisognu à ghjunghje à a sezione "Aggiorna è Sicurezza". È basta à cliccà nantu à u so nome una volta cù u bottinu sinu di u mouse.
  3. Dopu avete bisognu di scendite sottu à u fermu. "Windows Update"truvà una stringa "Opzioni avanzate" è cliccate nantu à ellu.
  4. Dopu, guardate a sezione in a pagina chì si vede. "Cessazione di aggiornamenti". Fighhjenu l'interruttore chì hè sottu à "On"
  5. Ora pudete fermà tutte e finestre annantu à a prima volta. Per piacè fate una attenzione chì, appena cliccate nantu à u pulsante "Verificate e Aggiornamenti", a funzione di pausa sarà automaticamente disattivata è duverete ripetutu tutte e azzioni di nuovo. Dopu, avemu passatu à più radicale, ancu se misure micca raccomandate - un spegneu cumpletu di l'aggiornu OS.

Metudu 1: Win Updates Disabler

Win Updates Disabler è una utilità cun un'interfaccia minimalista chì permette à ogni utilizatore di capisce rapidamente ciò chì hè. Solu un pocu di clics, stu praticu prugrammu ti permette di disattivà o riattivà l'aggiornu di u sistema senza a necessità di capisce a configurazione di u sistema OS. Un altru plus di stu metanu hè a capacità di scaricà da u situ ufficiale sia a versione regula di u pruduttu è a so versione portatile.

Scaricare Win Updates Disabler

Cusì, per disattivà l'aggiornamenti di Windows 10 cù l'utilità Win Updates Disabler, basta seguitu sti passi.

  1. Aprite u prugramma, dopu u scaricamentu da u situ ufficiale.
  2. In a finestra principale, selezziunate a casella accanto à "Disable Windows Update" è cliccate nantu à u pulsante "Aghjunghje ora".
  3. Rinvià u PC.

Metudu 2: Mostra o aghjurnà l'aggiornamenti

Mostra o nascite aghjurnamentu hè una utilità di Microsoft, cù a quale pudete impedisce l'installazione automatica di certi aggiornamenti. Questa applicazione hà una interfaccia più complessa è ti permette di fà una ricerca rapida per tutte l'aggiornamenti di Windows 10 attualmente dispunibili (se avete Internet) è offrirà o annullà a so installazione o installa l'aggiornamenti annullati in precedenza.

Scaricateci questu strumentu da u situ ufficiale di Microsoft. Per fà quessa, andate in u ligame sottu e scorrite un pocu à u locu indichiatu in a screenshot.

Scaricate Mostra o aghjuntu l'aggiornamenti

A procedura per annullà l'aggiornamenti cù l'Usite o si sceghjite l'uppunituri di l'incognuna questu

  1. Aprite l'utile.
  2. In a prima finestra, cliccate "Prossimu".
  3. Selezzi un item "Nuttà l'aggiornamenti".
  4. Togliete l'infurmazioni chì ùn volete micca installà è cliccate "Prossimu".
  5. Aspettate chì u prucedimentu sia finitu.

Vale à fà avà a nota chì usendu l'utile Mostra o nascite l'aghjurnamenti si pò impedisce di installà solu novu aghjunghje. Se vulete sbarazzarsi di i vecchi, devi prima eliminàli cù u comando wusa.exe cun parametru .uninstall.

Metudu 3: L'utili standard di Windows 10

Windows 10 Update Center

U modu più faciule per disattivà l'aggiornamentu di u sistema cù l'utili integrati hè di sì accertà solu u serviziu d'aggiornu. Per fà quellu, seguite sti passi:

  1. Aprite "Servizi". Per fà quessa, inserite u cumandamentuservices.mscin a finestra Runchì, à u so, pò esse accessu premendu a combinazione di tasti "Win + R"preme u pulsante "OK".
  2. Avanti in a lista di servizii truvà "Windows Update" e dopu cliccate nantu à sta entrata.
  3. In a finestra "Pruprietà" preme u pulsante “Stop”.
  4. Ulteriori in a stessa finestra aghjuntu u valore "Disabled" in u campu "Startup Type" è cliccate "Applicà".

Editor di Criteri Locali di Gruppi

Dighjà si annunziau chì stu metudu hè dispunibile solu à i pruprietarii Pro è Enterprise Windows 10 versioni.

  1. Vai à l'editor di e regule di gruppu locale. Per fà quellu in a finestra Run ("Win + R") entrate u cumandamentu:

    gpedit.msc

  2. In a sezione "Configurazione di u computer" cliccate nantu à l'elemento "I mudelli amministrativi".
  3. Avanti, "Componenti di Windows".
  4. Trova "Windows Update" è in a sezione "Stato" dopu cliccate nantu à l'elemento "Configurazione di l'aghjurnamentu automaticu".
  5. Cliccate "Disabled" e bottinu "Applicà".

Registru

Inoltre, i proprietari di versioni di Windows 10 Pro è EnterPrise per disattivà l'aggiornamenti automatici ponu riferisce à u registro. Questu pò esse fattu cù u seguitu:

  1. Cliccate "Win + R"entrate u cumannuregedit.exeè cliccate nantu à u pulsante "OK".
  2. Scoprite "HKEY_LOCAL_MACHINE" è selezziunate una sezione "SOFTWARE".
  3. Passà per i rami "Politiche" - "Microsoft" - "Windows"
  4. Next "Windows Update" - "AU".
  5. Create u vostru propriu valore DWORD. Fà un nome "NoAutoUpdate" è inserite in essa u valore 1.

Conclusione

Finiremu quì, perchè avete cunnisciutu micca solu cum'è disattivà l'aggiornamentu automatuu di u sistema operativu, ma ancu cume rimandari a so installazione. Inoltre, se hè necessariu, pudete sempre restituire Windows 10 à u statu quandu si mette à riceve è installà à volta l'aggiornamenti, è dinò ancu parlatu di ciò.