Archiver di competitori liberi WinRAR

U funziunamentu lentu di l'ordinatore hè unu di i reclami di l'usu più popolari. Diversi prugrammi, virus, publicità lascianu entrate in u registru di sistema. Sì ùn sò micca rimossi, dopu u tempu, u computer inizià a rallentà. Pudete cancellà u registru manualmente, ma quessa impiega una cunniscenza particulare. Allora, hè megliu ad aduprà strumenti speciali. Ci hè parechji strumenti di software per risolve u prublema.

Wise Registry Cleaner hè liberu di migliorà e prestazioni di u sistema. Permette di eliminà o correggere e voci di registru erronii in modu manuale è automaticu. U prugramma hà una configurazione flessibile, chì permette di uttene faciule. Grazie à una semplice interfaccia Wise Registry Cleaner, ancu un utilizatore principiante pò aduprale.

Pulizia di u Registru

Scansisce u computer in 3 modi. Una scansione rapida cumanda una verifica solu in categurie sicure. Eliminà tali dati ùn dannulanu micca u sistema. U scansione profonda hè disignatu per l'usini più spertati. Prima di cuminciare a pulizia, hè imperativu di creà una copia di backup è vede i registri eliminati. Quandu sceglite una scansione per area, a scansione si faci solo in i categorie scelte.

Indipindendu da chì modalità si sceglie, Wise Registry Cleaner trova è rimuove voci di rettifiche erronee è dannate. Offerte preliminari per creà una copia di backup, chì in casu d'errore, ti permette di restituire u sistema à u so statu originale.

Ottimizazione di u sistema

Concepitu per risolve e voci di u Registro di sistema chì rallenta u vostru computer. Hà un sistema flessibile di impostazioni. L'utilizzatore pò aduprà i parametri consigliati. U manualmente configurà esattamente induve l'ottimize. Dopu à sta procedura, u sistema cumincia a travaglià più stabile.

Defragmentazione

Prima di l'iniziu di a deframmentazione, u prugramma analizzerà. Questu hè necessariu per determinà s'ellu hà bisognu di portà a ora. U reportu mostrerà i rami di registru chì necessitanu esse cumpressi per riduce u volume globale. Se u registru hè in custru, una notificazione sarà visualizata nantu à u schermu.

Scansione pianificata

U Registro di sistema deve esse pulitu periodicu. Ma ùn hè micca sempre pussibile fà quellu. Per risolve u prublema, a funzione Scheduler hè pruposta in Wise Registry Cleaner. Cun duie, pudete cunfirmà u cuntrollu automatica è pulitu di un registru dopu un certu tempu. A scelta migliore hè questa procedura una volta à settimana.

Wise Registry Cleaner hè un strumentu putente chì mette u registru in pochi minuti in ordine. Cusì, migliora in modo significativu e prestazione di u computer è accelera u download. U sistema principia di travaglià più stabile è menu di cunferenza.

Benefiti:

  • A presenza di l'assemblea russa;
  • Versione gratuita;
  • Interfaccia semplici;
  • Effettu notabile dopu adupratu;
  • Crea una lima di recuperu.

Inconvenienti:

  • Installà applicazioni addizionali.
  • Scaricate Wise Registry Cleaner per Free

    Scaricate l'ultima versione di u prugramma da u situ ufficiale

    Wise Disk Cleaner Auslogics Registry Cleaner Vita di Registru Ùn si pò micca cum'è ancu da pulì u Registro di furmazione cù precisione è precisu

    Share l'articolo in reti sociali:
    Wise Registry Cleaner hè una utilità utile per scansione di u registru di sistema, risoluzione di errori, malfunzionamenti è impiegazioni obsolete in esse.
    Sistema: Windows 7, 8, 8.1, 10, XP, Vista
    Categoria: Prudutti di programma
    Sviluppatore: WiseCleaner
    Costu: Free
    Dimensione: 4 MB
    Lingua: russo
    Versione: 9.61.647