Software di generazione chiave

Quandu crei un prugramma pagatu, ghjocu, applicazione, o in qualche altra situazione, hè necessariu aduprà chjavi seriali unici. Sarà abbastanza difficiule d'invenzione di voi stessi, è u prucessu hà duvutu passà un bellu tempu, perciò hè megliu di ricuddà à aduprà un prugramma spiciali creatu per questi scopi. Fighjà una veduta più stretta à parechji rapprisentanti di prugrami simili.

Generatore di chjave seriale

Serial Key Generator richiede l'utente di personalizzare i caratteri chì saranu implicati in a generazione di chiavi. Per esempiu, pudete specificà solu lettere grandi o chjucate, è ancu aghjunghje o rimette numeri. Inoltre, u numeru di colonne in un codu è u numeru di caratteri in i quali sò configurati.

U prugramma hè distribuitu per un dirittu, è a versione di prova hà una minima limitazione, duve solu due chjavi unici sò permessi di esse creati à tempu. Dopu avè acquistatu a versione completa, u so numeru cresce à u mille. Dopu a generazione, puderete copià i codici in u clipboard o aduprà a funzione incorporata per esportarli in un file di testu separatu.

Scaricate Serial Key Generator

Keygen

U prugramma KeyGen hè leggermente più simplici chè u precedente rapprisentante, hà pochi impostazioni è permette di creà solu una chjave. Hè à tempu ùn hè micca supportatu da u sviluppatore è l'aghjurnamenti, prubabilmente, ùn seranu più liberati. Tuttavia, hè facile da aduprà, praticamente ùn occupa micca spaziu nantu à u computer, ùn richiede installazione, è generà immediatamente una chjave. Basta pagà a attenza chì ùn ci sò micca abbastanza regolazioni per certi utenti, perciò KeyGen ùn hè micca per tutti.

Scaricate KeyGen

Purtroppu, i fabbricanti facenu qualchi prugrammi per a generazione di chiavi, perciò a nostra lista consiste in solu dui rapprisintanti di tali software. In st'articulu avemu testu li dettu, parlatu di e funzioni è di a funzionalità. Avete ghjustu à sceglie una opzione adatta è fate a generazione di chiavi.