A nova versione di Windows, chì, quant'ellu sapemu, sarà l'ultimu, hà ricivutu un certu vantaghju nantu à i so predecessori. Una nova funzionalità hà apparutu in questu, hè diventatu più praticu per travaglià cun essa è hè diventatu solu bellu. Tuttavia, cum'è sapete, per installà Windows 10 chì avete bisognu di Internet è di un carteru di avvistamentu particulare, ma micca tutti ponu permettene di scaricà parechji gigabyte (circa 8) di dati. Per questo pudete creà una unità flash USB di avviatura o discu di avvicinamentu cù Windows 10, affine chì i schedari sò sempre cun voi.
UltraISO hè un prugramma per u travagliu di unità virtuale, dischi è immagini. U prugramma hà una funzionalità assai larga, è hè cunsiderata unu di i migliori in u so campu. In stu, faremu a nostra bootable Windows 10 USB drive.
Scaricate UltraISO
Cumu creà una unità flash USB di avvicinamentu o discu cù Windows 10 in UltraISO
Per creà una unità flash USB o discu di avvicinamentu, Windows 10 deve prima esse scaricatu in u situ ufficiale strumentu di creazione di media.
Ora, lanciate ciò chì appena scaricatu è seguite e istruzioni di u installatore. In ogni nova finestra, cliccate "Avanti".
Dopu, bisogna selezziunà "Crea un mezu di installazione per un altru computer" è cliccate nuvamente u pulsante "Avanti".
In a prossima finestra, seleziona l'architettura è a lingua di u vostru sistema operativu futuru. Se ùn pudete micca cambià nunda, basta à deselezziunà a casella “Usa impostazioni raccomandate per stu computer”.
Dopu vi sarà inviatu à salvà Windows 10 à i media amovibili, o creà un file ISO. Ci hè interessu à a seconda opzione, avè UltraISO funziona cun stu tipu di schedari.
Dopu, specifichi u caminu per u vostru file ISO è cliccate "Salva".
Dopu à questu, Windows 10 inizia a carica è salvava in un file ISO. Avete ghjustu aspettà finu a tutti i schedari sò carichi.
Ora, dopu à Windows 10 hè carrughendu bè è salvatu in u schedariu ISO, avemu bisognu di aprite u file scaricatu in u prugettu UltraISO.
Dopu, selezziunelu u menù "Bootstrap" di menu è cliccate nantu à "Bruciatore di u discu duru" per creà un drive flash USB aviabile.
In a finestra aperta, selezziunate u vostru trasportatore (1) è cliccate nantu à scrive (2). Assicuratevi cun tuttu ciò chì vi fà per andà, allora aspettate chì a registrazione sia cumpleta. Durante a registrazione, l'errore "Avete bisognu di avè diritti di amministratore" pò apparire. In stu casu, avete bisognu di rivedi l'articolo chì ghjè:
Lezione: "Soluzione di Problema UltraISO: Duvete avè diritti di amministratore"
Se vulete creà un discu di avvicinamentu di Windows 10, allora invece di "Graffi a immagine di u discu duru" devi selezziunà "Bruciateci a immagine di CD" in a barra di strumenti.
In a finestra chì compare, selezziunate l'unità desiderata (1) è cliccate "Scrivimi" (2). Dopu à sti, aspettate u cisimentu di a registrazione.
Benintesa, oltre à creà una unità di iniziale di Windows 10 Flash, pudete creà un drive di Windows 7 di avviatore, chì pudete leggere in l'articolo qui sottu:
Lezione: Cumu fà un drive USB flash aviabile di Windows 7
Hè cù tali azzioni semplici chì putemu creà un discu di avvicinamentu o un lettu di Windows 10 di avviatu. Microsoft hà capitu chì micca tutti avanu accede à Internet è anu specificamente previsto per a creazione di una immagine ISO, allora hè abbastanza sèmplice.