Modificà u schedariu hosts in Windows 10

U schedariu hosts è un file di sistema chì conserva una lista di indirizzi web (domini) è i so indirizzi IP. Cum'è primate sopra DNS, hè spessu usatu per accelerà u carregu di certi siti, è u blocchiu elementare di l'accessu à una risorsa Internet specifica è l'implementazione di u reindirizzamentu.

Da dì chì u file di l'ospite sia spessu utilizatu da l'autori di software maluvente per ridirettà l'utente à a risorsa desiderata per prumove o rubare dati personali.

Modificà u schedariu hosts in Windows 10

Dai un ochju à cumu pudete implementà cambiamenti in un file host cun u scopu di edità direttamente per u bloccamentu locale di risorse di Internet individuali, è curreghjale in caso di sostitu u so cuntenutu originale cù malware. In qualcunu di sti casi, avete bisognu di sapè duv'ellu si trova u situ è ​​e cume pudere edità.

Oghje u file di l'ospite

Per cumincià à edità, primu avete bisognu di sapè induve u file di l'ospite si trova in Windows 10. Per fà quì, apri "Esploratore" andate in u discu induve Windows hè installatu (di regula, hè un discu) "C"), è dopu à u directory "Windows". Dopu, andate à u vicinu parcorsu. "System 32" - "i piloti" - "etc". Hè in l'ultimu cartulare chì cuntene u schedariu hosts.

U schedariu hosts pò esse nascosto. In stu casu, avete bisognu da fà visibile. Cumu fà sta pussibile truvà in u materiale:

Visualizzare i cartulari nascosti in Windows 10

Modificà u schedariu hosts

U scopu principale di edità u file di l'ospite in stu casu hè di restringe l'accessu locale à certe risorse Internet. Quelli ponu esse reti sociali, siti per adulti è simili. Per fà quessa, aprite u schedariu è editete ciò chì seguita.

  1. Naviga versu u cartulare chì cuntene u schedariu hosts.
  2. Aprite u schedariu cù u Notepad.
  3. Andate à a fine di u documentu chì si apre.
  4. Per bloccà a risorsa in a nova linea, digià i dati seguenti: 127.0.0.1 . Per esempiu, 127.0.0.1 vk.com. In questu casu, sarà riaccidutu da u situ vk.com à l'indirizzu IP locale di u PC, chì finalmente porta à u fattu chì a rete sociale popolare diventa inaccessibile nant'à a macchina locale. Se registri l'indirizzu IP di a pagina web in l'ospiti, è allora u so nomu di dominio, questu porta à u fattu chì sta risorsa è stu PC si carmananu più veloce.
  5. Salvà u schedariu editatu.

Vale à fà avà chì l'utente ùn hè micca sempre capace di salvà u file di l'ospite, ma solu s'ellu hà diritti di amministratore.

Ovviamente, l'editiu di u lìmpiu di l'ospite hè un travagliu senza triviale, ma ogni utilizatore pò risolve lu.