Qual'è a classe di velocità di e schede di memoria?

BImage Studio è un prugramma speciale chì permette di edità rapidamente a dimensione di e immagini. Fornisce a capacità di scaricà un numeru illimitatu di immagini, ognunu di elli saranu trattati à l'iniziu cù e l'impostazioni predefinite. Ma quessa ùn hè micca tutti i vantaggi di stu rapprisentore.

Caricà l'imagine

In BImage Studio, u prucessu di upload di file hè abbastanza praticu per l'utenti. Ci hè dui modi, è ognunu pò godere di u più cunfortevule. Pudete trasmette i file à a finestra principale o li aprite da una ricerca in cartelle. Dopu l'apertura, saranu visualizati à a destra in u spaziu di travagliu, induve a vista di l'elementi hè regolata sottu.

Rinnimandà

Ora ci hè bisognu à rompe a pre-impostazione. Specifichi a dimensione finale di e immagini in e linee allocate. Basta attenti - s'è aumentendu a risoluzione troppu, a qualità sarà molto peghju di l'originale. In più, una riduzione percentuale o incremento di dimensioni hè dispunibule. Se vulete, pudete applicà i turni, è ogni foto sarà trasformata durante u prucessu in a direzzione adatta.

Applicà filtri

Ogni immagine carregata pò esse trattata da filtri, per chì avete bisognu di fà un attivitariu specificu cliccendu nantu à u cù u bottinu sinu di u mouse. In u menù cù filtri, luminosità, contrastu è gamma sò corretti muvendu i cursori. L'effettu creatu hè osservatu immediatamente à a parte sinistra di a finestra.

Addu filigrana

U prugramma prevede l'aggiunta di dui tippi di filigrane. U primu hè una iscrizzione. Vi basta à scrive u testu è sceglite u locu induve serà presentatu nantu à l'immagine. Pudete selezzià stu locu cliccendu nantu à u situ in una finestra speciale, o specificendu e vostre coordinate di situazione. S'elli sò imprecisi, allora cambiati solu in a stessa finestra.

U secondu tippu hè una filigrana in forma di una maghjina. Aprite a foto da stu menu è vi editete per adattà u prughjettu. Hè dispunibule à cambiamentu per%, è, cum'è a prima opzione, a scelta di a località di a marca.

A scelta di u nome è u formatu di e foto

L'ultimu tappa rimane. Pudete specificà un nomu, è sarà applicatu à tutti i file solu cù l'aggiunzione di numerazione. In più, hè necessariu indice u furmatu finale di l'immagini è a qualità chì dipende a so dimensione. Ci sò cinqui formati diversi. Allora reste solu per aspettà a fine di u prucessu, ùn vole micca tantu tempu.

Virtues

  • Distribuzione gratuita;
  • Gestione comoda;
  • A capacità di applicà filtri;
  • Elaborazione simultanea di più file.

Inconvenienti

  • L'assenza di a lingua russa.

BImage Studio hè un eccellente prugramma libaru chì vi aiuta à cambià subitu a taglia di e fotografie, à u so furmatu è a so qualità. Hè simile è chiaru di usà, ancu un utente inesperto pò ammaestine.

Scaricate BImage Studio gratuitamente

Scaricate l'ultima versione di u prugramma da u situ ufficiale

R-STUDIO Wondershare Scrapbook Studio DVDVideoSoft Free Studio Color Style Studio

Share l'articolo in reti sociali:
BImage Studio è un prugramma libaru chì aiuterà l'utenti à cambià prestu a dimensione, u furmatu è l'urientazione di e immagini. Hè facili da aduprà è ùn necessita di cunniscenze speciali per aduprarvisu comodamente.
Sistema: Windows 7, XP, Vista
Categoria: Prudutti di programma
Sviluppatore: Stefano Perna
Costu: Free
Dimensione: 3 MB
Lingua: inglese
Versione: 1.2.1