Li liberemu a memoria incorporata nantu à Android

Ora quasi tutti i utilizatori vanu à Internet ogni ghjornu cù un navigatore. In u liberu di l'accessu hè un lussu di una varietà di navigatori web cù e so caratteristiche chì distingueranu stu software da i prudutti di i concorrenti. Allora, l'utenti anu una scelta è preferenu un software chì soddisgi i so bisogni. In l'articulu di oghje, vulemu parlà di i migliori navigatori per i computer in esecuzione distribuzioni sviluppate nantu à u kernel Linux.

Quandu sceglite un navigatore web, bisogna guardà non solu a so funzionalità, ma dinò a stabilità di u travagliu, e risorse consumate di u sistema operativu. Facendu a bona scelta, vi assicurarà di più interazione confortevole cun u computer. Avemu prupostu di fighà attenzione à parechje opzioni decenti è, partendu da e so preferenze, per truvà a soluzione migliore per travaglià in Internet.

Mozilla firefox

Mozilla Firefox hè unu di i navigatori più popolari in u mondu è assai famosu in i utilizatori di Linux OS. U fattu hè chì parechji sviluppatori di e so distribuzioni “cucenu” stu browser è hè installatu nantu à u computer cun un sistema operativo, perchè questu hè u primu di a nostra lista. Firefox hà un numaru assai numeroso non solu di e funzioni di funziunamentu, ma dinò i parametri di cuncepimentu, è l'utenti pò sviluppà di manera indipendente vari add-ons, chì rende questu web browser ancu più flessibile da aduprà.

L'inconvenienti includenu a mancanza di compatibilità in versioni. Hè cusì, quandu un novu assimblu hè liberatu, ùn puderete micca travaglià senza fà a maiò parte di i cambiamenti. A maiò parte di u prublema diventa pertinente dopu a ricostruzione di l'interfaccia grafica. Parechji utenti ùn li piace micca, ma ùn era pussibile escluderu da a lista di innovazioni attive. A RAM hè cunsumita adeguatamente, à dispusizione di Windows, un unicu prucessu hè creatu chì attribuisce a quantità richiesta di RAM per tutte e tabs. Firefox hà una localizazione russa è hè dispunibule da scaricà nant'à u situ ufficiale (basta ricordà di specificà a versione corretta per u vostru Linux).

Scaricate Mozilla Firefox

Cromu

Quasi tutti si sà à un navigatore web chjamatu Google Chrome. Era basatu annantu à u motore chromium open source. In realtà, Chromium hè sempre un prugramma indipendente è hà una versione per sistemi operativi Linux. L'abilità di navigatore cresce continuamente, ma certe funzioni chì sò prupose in Google Chrome, ùn hè ancu nè.

Chromium permette di personalizà micca solu i parametri generali, ma dinò una lista di pagine dispunibule, una scheda video, è verificà a versione di Flash Player installata. In più, vi avviò di fassi cunnosce chì u supportu per a configurazione di i plug-in hà cessatu in 2017, ma pudete creà script personalizzati ponendu in una cartulina apposta per assicurà u so travagliu in u prugramma.

Scaricate Chromium

Konqueror

Installendu a GUI di KDE in a vostra distribuzione Linux esistente, avete unu di i componenti principali - un gestore di file è un navigatore chjamatu Konqueror. A caratteristica principale di stu navigatore web hè l'usu di a tecnologia KParts. Permette di incorporà strumenti è funzionalità da altri prugrammi in Konqueror, per esempiu, aprendu i file di vari formati in tabs separati di navigatore, senza accede à un altru software. Include video, musica, immagini è documenti di testu. L'ultima versione di Konqueror hè spartita cù u gestore di file, postu chì l'utenti si sò lagnati per a complessità di gestisce è capisce l'interfaccia.

Ora, sempre più sviluppatori distributivi stanu rimpiazzati Konqueror cù altre solu, cù a shell KDE, allora quandu si carica, cunsiglii di leghje attentamente a descrizione di l'immagine per ùn mancà nunda. Tuttavia, ci hè ancu dispunibule per scaricà stu navigatore da u situ ufficiale di u custruu.

Scaricate Konqueror

WEB

Una volta parlemu di navigatori privativi integrati, per non parlà di u WEB, chì ghjunghjisce cù unu di i celli più popolari Gnome. U so vantaghju principale hè a integrazione stretta cù l'ambiente desktop. Tuttavia, u navigatore hè pruvatu di parechji strumenti chì sò presenti in i concorrenti, perchè u sviluppatore li hè posizionatu solu cum'è un mezu per sfring è scaricà dati. Benintesa, ci hè supportu per le estensioni chì includenu Greasemonkey (un'estensione per aggiungere script personalizzati scritti in JavaScript).

Inoltre, puderete avè add-ons per u cuntrollu di i gesti di mouse, una cunsulta Java è Python, un attrezzu di filtrazione di cuntenuti, un visualizzatore d'errori è una barra di strumenti di immagine. Un di i principali inconvenienti di WEB hè l'inabilità di stallà lu cumu browser predefinitu, perciò i materiali necessarii duveranu esse aperti cù l'aiutu di azzioni addizionali.

Scaricate WEB

Luna pallida

Pale Moon pò esse chjamatu un navigatore abbastanza pesanti. Si tratta di una versione ottimizzata di Firefox, uriginalmente creata per travaglià cù i computer chì funghjenu u sistema operativu Windows. Versioni successive sò state sparate per Linux, ma a causa di una scarsa adattamentu, l'utenti facia cun a manchetta di alcuni strumenti è a mancanza di supportu per i plug-in utenti scritti per Windows.

I creaturi prupunenu chì Pale Moon scena u 25% più veloce, grazie à u supportu di a tecnulugia per i novu processori. Per difettu, si ottiene u mutore di ricerca DuckDuckGo, chì ùn si basa micca tutti l'utenti. In più, ci hè un strumentu nant'à prugramendu di i tabulinu prima di cambià, a regolazione di u scurrimentu hè stata aghjunta, è ùn ci hè nunda di verifica di i schedari dopu u scaricamentu. Pudete vede a descrizione cumpleta di e capacità di stu navigatore, cliccendu nantu à u bottinu pertinente sottu.

Scaricate Pale Moon

Falkon

Oghje avemu già parlatu di un navigatore web sviluppatu da KDE, ma anu dinò un altru repicu degnu chjamatu Falkon (chì era quessa QupZilla). U so vantaghju si trova in a integrazione flessibile cù l'ambiente graficu di l'OS, cume in a praticità di implementazione di un accessu rapidu à le tabulazioni è diverse vitture. Inoltre, Falkon hà un bloccatore annunci integratu per difettu.

Un pannellu espressu personalizabile renderà più còmice l'usu di u navigatore, è a creazione rapida di screenshot in dimensioni complete di tabs vi permetterà di salvà rapidamente l'informazione necessaria. Falkon cunsulta una piccula risorsa di sistema è supera Chromium o Mozilla Firefox. L'aggiornamenti sò publicati abbastanza spessu, i sviluppatori ùn sò micca timidi di sperimentà ancu cù i mutori di cambià, pruvendu à trasfurmà a so idea di a qualità più alta possibile.

Scaricate Falkon

Vivaldi

Unu di i migliori navigatori, Vivaldi, conclude a nostra lista d'oghje. Hè stata sviluppata nantu à u mutore Chromium è primiziu cum'è funziunale presa da Opera. Tuttavia, cù u tempu, ci era un sviluppu à un prughjettu à grande scala. A caratteristica principale di Vivaldi hè a cunfigurazione flessibile di una grande varietà di parametri, in particulare l'interfaccia, per chì ogni utilizatore puderà aduprà l'operazione specificamente per ellu.

U navigatore web in questu supportà a sincronizazione in linea, hà un client di posta integratu, un locu separatu duve si trovanu tutte le tabule chiusi, una manera incorporata di visualizà e foto in una pagina, segnalatori visivi, un gestore di note e gestione di gesti. In primu tempu, Vivaldi hè statu liberatu solu in a piattaforma Windows, dopu un pocu, diventò supportatu annantu à MacOS, ma l'aghjurnamentu hè stata successivamente annullata. Per e Linux, pudete scaricà a versione adatta di Vivaldi nant'à u situ ufficiale di i sviluppatori.

Scaricate Vivaldi

Comu pudete vede, ognunu di i navigatori più diffusi per i sistemi operativi nantu à u kernel di Linux si adatta à l'altre categorie di utenti. In cunfrontu à seim, vi propemu di familiarizzarti cù a descrizzione dettagliata di i navigatori web, è solu allora, basatu annantu à l'infurmazioni ricevute, sceglite a scelta migliore.