Cumu spegnite u computer dopu un certu tempu

Ci hè parechje situazioni chì un computer anu da esse lasciate spurtatu. Per esempiu, pò esse a necessità di scaricà un grande schedariu di notte. In listessu tempu, dopu avè finitu u previsto, u sistema deve completà u so travagliu pè evità u tempu inattivu. È ùn ci hè nisuna manera di fà senza l'utili particulari chì vi permettenu di spegnere u PC, a seconda d'ora. St'articulu fighjà e metodi di sistema, è soluzioni di terze parti per autocomplimentu di PC.

Spegni u computer per u timer

Pudete purificà u timer di autocomplezzione di Windows cù utilità esterne, un strumentu di sistema. "Shutdown" è "Linea di cumandamentu". Ci sò avà assai programmi chì si chjama u sistema per solu. Fondamentalmente, si comportanu solu quelle azzioni per i quali sò stati inventati. Ma certi anu più opzioni.

Metudu 1: PowerOff

A cunniscenza cù i cronometristi comincerà cù un prugrammu abbastanza funzionale, PowerOff, chì, in più di spegneru u computer, hè capace di blocchjale, mette u sistema in u modu di rimbastu, ripartisce e forza per fà certe azzioni, cumprendu disattivà a cunnessione Internet è creà un punto di riparazione. U pianificatore integratu permette di pianificà un evento per almenu ogni ghjornu di a settimana per tutti i computer cunnessi à a rete.

U prugramma cuntrullà a carica di u prucessore - imposta a so carica minima è u tempu di a so messa à u serviziu è tende dinò statistiche in Internet. Ci sò amenità: diario è ambientazione hotkeys. Ci hè una possibilità di più - u cuntrollu di u lettore multimediale di Winamp, chì consiste in a fine di u so travagliu dopu à ghjucà un certu numero di tracce o dopu à l'ultimu da a lista. Un prufessu dubbia in listessu, ma à u mumentu quandu u timer hè statu creatu - assai utile. Per attivà u timer standard, bisogna:

  1. Run u prugramma è seleziona l'attività.
  2. Marcate u periodu di tempu. Quì pudete specificà a data di attivazione è l'ora esatta, è ancu iniziate u numaru à rendu o prugrammi un certu intervallo di inattività di sistema.

Metudu 2: Aitetyc Spegni

U prugramma Aitetyc Switch Off hà una funzionalità più modesta, ma hè prontu per allargamentu aghjunghendu cumandamenti persunalizati. Tuttavia, mentre hè in più di e funzionalità standard (spegni, riavvia, bloccà, ecc.), Pò esse lanciatu solu una calculatrice à un certu tempu.

I principali vantaghji sò chì u prugramma hè pratice, comprensibile, supporta a lingua russa è hà un costu scarsu di risorse. Ci hè un supportu per u cuntrollu di timer remote à traversu una interfaccia web protetta da password. À propositu, Aitetyc Switch Off funziona bè nantu à l'ultima versione di Windows, ancu se u "sviluppatore di una dozzina" ùn hè micca listatu. Per definisce una attività timer, avete bisognu di fà qualchi passi simuli:

  1. Eseguite u prugramma da a zona di notificazioni nantu à a barra di task (angulu in basso à destra) è selezziunu unu di l'elementi in a colonna di pianificazione.
  2. Dite un tempu, pianifichi un'azione è cliccate "Run".

Metudu 3: Time PC

Ma tuttu ciò hè troppu complicatu, soprattuttu quandu si vene solu à u sparutu banali di u computer. Dunque, ci sarà solu strumenti semplici è compatti, cum'è, per esempiu, l'applicazione Time PC. Una piccula finestra in purpusu aranciu ùn contiene nunda di più, ma solu u più necessariu. Quì pudete pianificà un shutdown di a settimana in avanti o configurà u lance di certi prugrammi.

Ma più interessante. A so descrizione cita la funzione. "Spegghje u computer". Inoltre, hè veru quì. Hè ghjustu ùn si spegne, ma entra in a modalità d'ibernazione cù tutti i dati salvati in RAM, è da l'ora pianificata ripiglia u sistema. Hè veru, questu ùn hà mai fattu cun un laptop. In ogni casu, u principiu di u timer hè semplice:

  1. In a finestra di prugramma andate in tab "Off / On PC".
  2. Impostate l'ora è a data di u spegnimentu di u computer (se vulete, setà i parametri per accende) è cliccate "Applicà".

Metudu 4: Off Timer

U sviluppatore di software libero Anvide Labs ùn aghju micca dighjà per un bellu tempu, chjamendu u so prugramma Off Timer. Ma a so imaginazione si manifestò in un altru. In più di e funzionalità standard fornite in e versioni precedenti, questu utilità hà u dirittu di spegnere u monitor, u sonu è a tastiera cù un mouse. Inoltre, l'usu pò definisce una password per cuntrullà u timer. L'algoritimu di u so travagliu consiste in parechji passi:

  1. Impostazione di l'attività.
  2. Selezziunate u tipu di timer.
  3. Mettendu l'ora è cumincià u prugramma.

Metudu 5: Stop a PC

U selettore di Stop Record causa sentimenti mischiati. Piazzà u tempu cù l'aiutu di cursori ùn hè micca cusì praticu. A "modalità stealth"chì hè presentatu inizialmente cum'è un vantaghju, cerca sempre di nascundà a finestra di prugramma in i prufondi di u sistema. Ma, qualunque cosa si pò dì, u timer face e so responsabilità. Tuttu hè semplice quì: u tempu hè messu, l'azione hè programmata è pressata "Start".

Metru 6: Shutdown Auto Wise

Cù una semplice utilità Wise Auto Shutdown, pudete facilmente stabilì u tempu per spente u PC.

  1. In u menù "Selezzione di attività" impostate u passatu à u mode di fermata desideratu (1).
  2. Piazzà u tempu dopu chì u timer deve funzionà (2).
  3. Spingi "Run" (3).
  4. Rispondi "Sì".
  5. Prossima - "OK".
  6. 5 minuti prima chì u PC sia disinseritu, l'applicazione mostra una finestra di avvertenza.

Metudu 7: SM Timer

SM Timer hè un'altra soluzione gratuita per spegne un computer cun timer, cù una interfaccia estremamente simile.

  1. Sceglite ciò chì tempu o dopu tempu chì avete bisognu di compie u travagliu di u PC, aduprendu i pulsanti cù frecce è cursori.
  2. Spingi "OK".

Metudu 8: Strumenti standard di Windows

Tutte e versioni di u sistema operativu di Windows includenu u listessu cumunamentu d'arrestazione di PC da timer. Ma e differenze in a so interfaccia necessite di chiarimentu in a sequenza di passi specifici.

Windows 7

  1. Premete a combinazione di tasti "Win + R".
  2. Apparirà una finestra Run.
  3. Entremu "shutdown -s -t 5400".
  4. 5400 - tempu in secondi. In questu esempiu, u computer hè disattivatu dopu 1.5 ore (90 minuti).
  5. Per saperne di più: Tempu di spegnimento PC in Windows 7

Windows 8

Com'è a versione precedente di Windows, l'ottava hà stessi strumenti per l'autocomplezziunale nantu à una pianificazione. Una stringa di ricerca è una finestra sò dispunibuli per l'utente. Run.

  1. A schermata iniziale in cima, fate un clic destro nantu à u pulsante di ricerca.
  2. Immettite u cumandamentu per finì u timer "shutdown -s -t 5400" (specificà a tempu in secondi).
  3. Ulteriori: Piazzà u timer per spegne u computer in Windows 8

Windows 10

L'interfaccia di u sistema operativu Windows 10, dopu à u so predeessore, Windows 8, hà subitu certi cambiamenti. Ma a continuità di u travagliu di e funzioni standard hè conservata.

  1. A barra di task, cliccate nantu à l'icona di ricerca.
  2. In a linea chì si apre, digià "shutdown -s -t 600" (specificà a tempu in secondi).
  3. Selezziunu u risultatu propostu da a lista.
  4. Ora a missione hè pianificata.

"Linea di cumandamentu"

Pudete purtà a regolazione automatica di spensioni cù a console. A procedura hè come spegne u PC cù a finestra di ricerca di Windows: in "Linea di cumannu" Duvete immettere un comando è specificà i so parametri.

Di più: Spegni u computer via a linea di cumannu

Per spegne u PC cù u timer, l'utente hà una scelta. L'uttrenu standard di l'OS facenu sì faciule per definisce u tempu di u spegnimentu di u vostru computer. A continuità funzionale di e differenti versioni di Windows hè ancu evidente in relazione à tali mezi. In a linea intera di stu sistema d'Uso, l'impostazione di i parametri di timer hè cusì uguale è differisce solu per via di e funzioni di l'interfaccia. In listessu tempu, tali attrezzi ùn cuntenenu micca molte funzioni utili, per esempiu, ponendu un tempu specificu di spegne di PC. Tali carenze sò pratiche di soluzioni di terze parti. È sì l'utente hà spessu di ricorrerà a chjave, hè raccomandatu aduprà qualcunu di i prugrammi di terze parti cun impostazioni avanzate.