Ùn hè micca publicatu un video in Instagram: a causa di u prublema

Raramente abbastanza, a presentazione ùn contiene nisun elementu addiziunale, trà u testu ordinariu è l'intestazioni. Hè necessariu di aghjunghje in abbundanza images, figure, video è altri oggetti. È di volta in volta pò esse necessariu trasferisce da una diapositiva à un'altra. Per fà sta per a pezza pò esse assai lunga è triste. Fortunatamente, pudete facilità u travagliu solu da raggruppare oggetti.

L'essenza di u gruppu

L'agrullamentu in tutti i documenti di MS Office funziona cù a stessa. Questa funzione cunnesse vari oggetti in una sola, ciò chì vi faci più faciule per dughjà questi elementi in altre diapositive, è quandu si movenu intornu à a pagina, sovrapponendu effetti speciali eccetera.

Raggruppamentu di u prucessu

Ora vale a pena esaminà in maggiore dettagliu a procedura per raggruppare i vari componenti in una sola.

  1. Prima ci vole à avè gli elementi necessarii nantu à una diapositiva.
  2. Debbenu esse disposti cum'è necessità, postu chì dopu aghjunghje pì mantene a so posizione paressu unu à l'altru in un unicu oggettu.
  3. Ora ci vole à fà evidenti cù u mouse, cogliendu solu e parti necessarie.
  4. Dopu, dui modi. U modu più faciule hè di cliccare chjaramente nantu à l'ogni selezziunati è selezziunà l'elemento di menu popup. "Gruppo".
  5. Pudete ancu riferì à a tab "Format" in a sezione "Strumenti di disegno". Eccu esattamente u listessu in a sezione "Disegnà" ci sarà una funzione "Gruppo".
  6. L'eletti selezziunati sò combinati in un unicu component.

Ora l'oggetti sò riuniti cù successu è ponu esse utiuti in ogni modu - copia, si muglianu intornu à a diapositiva, e sì.

U travagliu cù oggetti raggruppati

Ulteriormente hè necessariu dicendu nantu à cume modifichi tali componenti.

  • Per annullà u raggruppamentu, pudete ancu selezziunà l'oggiu è selezziunate a funzione "Ungroup".

    Tutti l'elementi saranu di novu cume distinti indipendenti.

  • Pudete ancu aduprà a funzione "Reggruppamentu"sì l'associazione hè già stata rimossa. Questu permette a torna di cunnessu tutti l'oggetti precedentemente raggruppati.

    Questa caratteristica hè impurtante per i casi chì, dopu a cunfusione, hè statu necessariu riposiziunà i componenti unu intru l'altru.

  • Per aduprà a funzione, ùn hè micca necessariu selezziunate tutti l'oggetti, basta cliccà almenu unu chì era in precedenza parte di un gruppu.

Raggruppamenti persunalizati

Se a funzione standard per una ragione ùn ti serve, pudete ricorrerà à un metudiu micca bendiale. Si applica solu à e immagini.

  1. Prima ci vole à entrà in un editore di grafica. Per esempiu, piglià a pittura. Eccu voi devi aghjunghje tutte e immagini chì avete bisognu à riunite. Per fà quessa, ghjustu trascate tutte e immagini in a finestra di travagliu di u prugramma.
  2. Pudete ancu copiare è fà figurà MS Office, inclusu i tasti di cuntrollu. Per fà quessa, esse deve esse copiatu in presentazioni, e incollatu in Vernice cù l'utile di selezzione è u bottinu guru di u mouse.
  3. Ora ci vole à esse posizionatu una relativu à l'altru, cume richiede l'utente.
  4. Prima di salvà u risultatu, hè necessariu tagliare a taglia di l'immagine nantu à u cunferenza di a cornice in manera chì a foto hà una dimensione minima.
  5. Oghji avete da salvà a foto è inserisciuta in a presentazione. Tutti l'elementi necessarii saranu mossi insieme.
  6. Ci pò esse un bisognu di rimuovere u sfondo. Si pò truvà in un articulu separatu.

Lezione: Cumu rimuà u sfondo in PowerPoint

Cusì, questu metudu hè perfettu per combinà elementi decorativi per decorà e diapositive. Per esempiu, pudete fà un bellu cornice da vari elementi.

Tuttavia, questu ùn hè micca a scelta migliore se volete raghjunghje oggetti cù chì i ligami ponu esse applicati. Per esempiu, i pulsanti di cuntrollu saranu un unicu oggettu cusì è pò esse adupratu efficacemente cum'è un pannellu di cuntrollu.

Optional

Qualchì infurmazione in più nantu à l'applicazione di u gruppu.

  • Tutti l'oggetti cunnessi restanu indipendenti è cumparanti separati, aghjunghje li basta à tene a so posizione paressasi l'un à l'altru quandu si muovenu è copianu.
  • Basatu annantu à quì, i pulsanti di cunnessione cunnessi cumunu funziuneranu separatamente. Cliccate nantu à una di esse durante u spettaculu è u travagliu. Prima di tutti quessa riguarda i tasti di cuntrollu.
  • Per selezziunu un oggettu specificu in un gruppu, avete bisognu dopu cliccà dopu sul pulsante sinistro di u mouse - a prima volta chì selezziunu u gruppu stessa, e dopu l'oggiu in mezu. Questu permette a l'impostazioni individuale per ogni componente, micca per l'intera assemblea. Per esempiu, riconfigura i ligami.
  • L'agrullamentu ùn hè micca dispunibile dopu a selezzione di elementi.

    A ragione di stu fattu hè spessu à u fattu chì unu di i componenti scelti sia statu inseritu in "Area di cuntenutu". A cumminazione in tali condizioni deve distrughje stu campu, chì ùn hè micca furnitu da u sistema, perchè a funzione hè bloccata. Allora hè di mìscia assicura chì tuttu Aree di cuntenutu prima di inserisce i componenti necessarii sò occupati cù qualcosu altra cosa, o semplicemente assente.

  • Stendendu a cornice di u gruppu hè u listessu modu cum'è quellu utilizatore stendi ogni componente per separatu - a dimensione aumenterà in a direzzione adatta. À propiu sì, questu pò esse utili quandu crei un pannellu di cuntrollu per assicurà chì ogni bottinu abbia a stessa dimensione. Stendendu in diversi sensi assicurarà chì sì tutti restanu à pari.
  • Pudete cunnessu assolutamente tuttu - ritratti, musica, video, e sì.

    L'unica cosa chì ùn pò esse inclusa in u spettru di u gruppu hè u campu cù u testu. Ma ci hè una eccezione quì - hè WordArt, postu chì hè ricunnisciutu da u sistema cum'è una maghjina. Allora pò esse cunnessu cun altri elementi di libertà.

Conclusione

Comu pudete vede, u raggruppamentu facilità u travagliu cù oggetti in una presentazione. E possibili di sta azzione sò assai grandi, è vi permette di creà composizioni spettacolari da elementi diversi.