Cosa fate se presentationfontcache.exe carica u processore


Cù a situazione induve u computer rallenta, ogni utilizatore hè familiarità. Nantu à a maggior parte di i casi, u mutivu di u travagliu lento hè a carica nantu à a CPU di u dispositiu da unu di i processi. Oghje vulemu dì a voi perchè presentationfontcache.exe caricà l'ordinatore, è cume si tratta di u prublemu.

A causa di u prublema è a so soluzione

U executable file presentationfontcache.exe hè un prucessu di sistema chì appartene à Windows Presentation Foundation (WPF), un elementu di Microsoft .NET Framework, è hè necessariu per u correttu funzionamentu di e applicazioni chì utilizanu questa tecnologia. I prublemi cù a so attività anormale sò relativi à un fallimentu in Microsoft. NO Framework: ci hè prubabilmente mancanza di qualchi dati necessarii per l'applicazione di funziunà bè. A reinstallazione di u cumpunente ùn fà micca, perchè presentationfontcache.exe face parte di u sistema è micca un elementu installable da l'utente. Risolve parzialmente u prublema disattivà u serviziu chì principia u prucessu. Questu hè fattu cum'è questo:

  1. Cliccate una combinazione Win + Rper fà fà andà a finestra Run. Inserisci u seguitu in lu:

    services.msc

    Dopu cliccate nantu à "OK".

  2. A finestra di Servizi di Windows si aprite. Trova una opzione "Windows Presentation Foundation Font Cache". Selezziunu e cliccate nantu à "Stop u serviziu" in a colonna di sinistra.
  3. Ripartite u computer.

Se u prublema hè sempre osservatu, ci vole à andà à a cartella situata in:

App: D: Windows ServiceProfiles

Questu directory contiene i file. FontCache4.0.0.0.dat è FontCache3.0.0.0.datchì anu da rimuovere, è dopu ripartite u computer. Queste azzioni vi salveranu da prublemi cù u prucedimentu specificatu.

Comu pudete vede, risolvendu u prublemu cù Presentationfontcache.exe è abbastanza simplexu. U scopu di sta soluzione sarà u malfunzionamentu di i prugrammi chì aduprà a piattaforma WPF.